...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 23 iunie 2010

Televiziunea domnului "Iepuras".

Buna ziua, dragii mei!

Inainte sa ma apuc a scrie comentariul, trebuie musai sa ma vait :)

Dupa ce dimineata, m-a lasat bateria la masina, dupa ce cu "chiu cu vai" am reusit sa fac rost de o baterie de "imprumut" cu care am reusit sa ajung la ora 9 in Service la Opel, in continuare ghinionul m-a urmarit.

Cei de la Opel, nu aveau in magazie "baterii", asa ca daca vreau sa iau una originala, trebuie sa mai astept vreo 7 zile, pana sosesc in tara, si....in plus, dupa ce am dat o "tura" pe la sala, am plecat de acolo cu o durere absolut imensa in umar, abia reusind sa conduc masina pana acasa.

Asa ca....pentru a mai uita de durere.....m-am hotarat sa scriu :)

Despre ce as putea scrie azi, decat despre.....subiectul zilei.

TELEVIZIUNEA POPORULUI SI.....PATRONUL ACESTEIA, pe care in continuare am sa-l numesc domnul "Iepuras".

Buuuun.....asadar sa incepem "disectia" :)

Ca mai tot "norodul", am aflat si eu (nici nu aveam cum sa nu aflu, cand toata media este plina de o anume stire), ca domnul "Iepuras" a fost mai intai retinut pentru 24 de ore, iar ulterior.....vai ce nenorocire.......a fost prelungita "retinerea" pentru inca 29 de zile.

Probabil ca la aceasta ora cand scriu acest mesaj, sute de mii de romanasi, nu-si mai aduc aminte de copii, de iubiti, de concedii ci.......discuta "aprins" pe tema.....IMENSEI NEDREPTATI care a cazut pe capul domnului "Iepuras".

Oare asa sa fie ? Bai, sincer.....eu sunt de fel cam prostanac, mai mult.....sunt si foarte impresionabil, intotdeauna nu tin decat cu cel aparent "slab"...insa, noroc ca, din cand in cand, nu stiu cum se face, insa...mai am o "sclipire" de gandire si apetit spre disectie, altfel.....as fi pe vecie un condamnat la titlu de "bocitoare".

Asa ca, inainte de a ma apuca sa "bocesc" vis-a-vis de marea "nenorocire" cazuta pe capul domnului "Iepuras".....am luat un bisturiu si am inceput sa "disec" :)

Ca sa pot avea un rezultat cat de cat multumitor, am inceput cu....."pionieratul" activitatii Televiziunii Poporului.

Normal ar fi trebuit sa incep cu imensul scandal petrecut acum vreo zece ani, care i-a avut ca protagonisti pe distinsa actrita Rona Hartner si pe impetuosul om politic Corneliu Vadim Tudor, care in final a dus la inchiderea pentru o perioada de aproape 2 ani a Televiziunii Poporului, insa......mi-am permis o clipa de "superficialitate" si.....am trecut peste acest "episod".

Asa ca am ajuns cu "disectia" in momentul in care Televiziunea Poporului si-a redeschis portile.

Ce mi-am adus aminte vis-a-vis de acele vremuri ?

Pai....ajutat mult si de memoria relativ buna pe care o posed, mi-am amintit cum domnul "Iepuras", dealtfel un individ extrem de inteligent, mai intai in mod timid, iar ulterior din ce in ce mai curajos, a inceput sa promoveze pe "sticla"....GRADINA ZOOLOGICA.

As putea enumera o gramada de exemple, de la....cimpanzeu, gorila, serpi veninosi, soparle de toate soiurile, vulpite, sconcsi si sobolani, pana la porci mistreti, tauri si berbeci.

Pe rand, sau...uneori, in mici grupuri, seara de seara, isi etalau "calitatile" lingvistice si oratorice care ar fi pus pe fuga si un analfabet.

Domnul "Iepuras", intelesese un lucru clar: cu cat GRADINA ZOOLOGICA era mai diversa, cu atat audientele cresteau, implicit si....veniturile domniei sale.

Si uite asa, personaje "apocaliptice" din punct de vedere grobian, au ajuns peste noapte vedete.

Initial, celelalte televiziuni, la unison, zbierau si aratau cu degetul spre Televiziunea Poporului, si se intreceau in ironii la adresa acesteia.

Domnul "Iepuras", in ciuda avalansei de mistouri la adresa sa, ramanea calm si zambitor, stiind cu siguranta ca.....promovand GRADINA ZOOLOGICA, la ore de maxima audienta, nu poate avea rival vis-a-vis de rating.

Celelalte televiziuni, dupa ce au zbierat si au aratat cu degetul o vreme spre Televiziunea Poporului si a sa GRADINA ZOOLOGICA, in stilul maxim de ipocrit, specific plaiurilor mioritice, au imbratisat si ei cu succes "reteta".....altfel riscand sa ramana fara publicitate.

Si uite asa.....usor, usor, grobianul, suficienta, mitocania, au acaparat cu putere intreaga "sticla" romaneasca.

Domnul "Iepuras" nu-si mai incapea in piele de fericire, privind cum "stilul" sau, initial hulit, a ajuns sa fie "imbratisat" de toata media romaneasca, iar personajele GRADINII ZOOLOGICE, pe care cu ani in urma le "promovase", azi.....impanzesc "ecranele" tuturor televiziunilor.

Si uite asa, am ajuns in iarna anului 2009....o iarna ce se anunta extrem de importanta pentru urmatorii 5 ani de zile.

Domnul "Iepuras", a realizat imediat imensa oportunitate care se ivise, si.....nu putea rata ca in urmatorii ani sa nu se spuna despre Televiziunea Poporului ca a fost cea care a influentat decisiv, viitorul tarii pe urmatorii 5 ani.

Asa ca, in stilu-i bine cunoscut, a reusit sa convinga ca.....o prestatie pe "stila" la nivelul GRADINII ZOOLOGICE, cu intrebari de genul "Domnule X, v-ati inselat vreo data nevasta?", nu poate sa aduca decat.....un imens val de simpatie, pe ultima "suta de metri".

Si....din nou, domnul "Iepuras" nu s-a inselat. Mai mult, Revelionul 2010, aducea cu el si recunoasterea meritelor Televiziunii Poporului vis-a-vis de imensa victorie.

Domnul "Iepuras" nu-si mai incapea in piele de fericire, chiar daca....niciodata nu lasa se se vada acest lucru.

Insa, ceea ce parea absolut incredibil in luna decembrie 2009, a inceput sa prinda contur odata cu inceputul lunii mai. Personajul care raspundea razand intrebarii daca si-a inselat vreo data sotia, se hotarase sa ia niste masuri de austeritate maxima ca vizau "norodul", mare parte dintre ei....fani ai Televiziunii Poporului si ai GRADINII ZOOLOGICE.

Domnul "Iepuras", initial.....nu a dat importanta si isi vedea linistit de emisiunile sale, "scaldate" in premii de zeci de mii de euro....insa.....usor, dar sigur, a inceput sa simta ca....pentru prima data dupa atatia ani, RATINGUL SCADE.

Imediat, domnul "Iepuras" a inceput sa faca cercetari si sa gaseasca explicatii vis-a-vis de scaderea ratingului.

Nu mica i-a fost mirarea cand a realizat ca....mare parte din "norod", lovit crunt de masurile de austeritate, a inceput sa-si aduca aminte si implicit sa injure printre dinti, implicarea domnului "Iepuras" in razboiul din decembrie 2009.

Domnul "Iepuras", spre deosebire de personajele "scortoase" care detin televiziunile romanesti, stie sa supravietuiasca in jungla, stie in caz ca este necesar, sa manance si scoarta de copac pentru o perioada determinata de timp, daca acest lucru inseamna....REABILITAREA in fata "norodului".

Si...exact cum ma asteptam, in aceste momente in care scriu acest comentariu, domnul "Iepuras" este locatarul pentru 29 de zile, a unei "garsoniere" cu zabrele la ferestre, pe care o imparte cu inca vreo 3-4 indivizi, mai mult ca sigur fani ai Televiziunii Poporului.

De ce spun ca ma asteptam ? Pentru ca asa mi-a spus flerul, inca din momentul in care am auzit si eu stirea ca domnul "Iepuras", a fost invitat de organele competente ale statului sa dea cu "subsemnatul".

Daca, ulterior, nu ar fi fost "retinut" pentru 29 de zile, asta ar fi fost o crunta dezamagire pentru inteligenta mea si pentru scenariul in care cred cu tarie.

Insa, din nou, si...deja devine plictisitor....chiar asa s-a intamplat.

In acest timp, in care domnul "Iepuras" isi flutura in fata camerelor de luat vederi, manutele "incatusate", Televiziunea Poporului, face emisiuni 24 de ore din 24, pe tema acestui subiect.

Efectul.....o sa fie cel pe care a mizat si domnul "Iepuras", atunci cand, inainte sa intre in cladirea organelor competente, foarte linistit si sigur pe el, le spunea reporterilor ca s-ar putea sa nu mai iasa.

Ce inseamna 29 de zile in viata tumultoasa a domnului "Iepuras" ? O nimica toata, daca comparam cu cei 2 ani in care Televiziunea Poporului a fost inchisa.

Dupa 29 de zile, domnul "Iepuras" o sa paraseasca "garsoniera" cu zabrele la fereastra, la fel de zambitor, insa...."norodul" care pana mai ieri incepuse sa-l huleasca pentru cele petrecute in luna decembrie 2009, peste 1 luna de zile se va holba, zile si nopti, saptamani si luni la rand, la noul "Serial" de la Televiziunea Poporului, care nu stiu de ce cred, insa.....o sa depaseasca numarul de "episoade" ale celebrului "Serial" cu femeia disparuta fara urma.

Ce "lovitura" mai dibace putea sa dea domnul "Iepuras", decat dupa un sacrificiu de 29 de zile, sa tina seara de seara emisiuni la Televiziunea Poporului, cu audienta maxima, in care tema principala sa fie.....suferinta si disidenta chiar a domnului "Iepuras" ?

Si...pentru ca nu prea admit sa fiu dezamagit, atunci cand incep sa cred intr-un scenariu, am avut norocul sa constat ca.....in acelasi moment in care domnul "Iepuras" dadea interviu toturor televiziunilor, inainte de a intra in cladirea organelor competente ale statului, si...foarte sigur pe el, spunea ca n-o sa mai iasa, tot atunci.....domnul "Iepuras" a mai rostit ceva, care m-a adus in pragul orgasmului....intelectual, desigur. :)

Despre ce afirmatie este vorba?

Eeeee.....domnul "Iepuras", a anuntat ca s-a hotarat sa intre in politica si in 2014 o sa candideze la presedintie.

Da, da, da....in acel moment am avut un orgasm intelectual.....si....dupa cum v-am spus, nu prea accept sa suport dezamagiri atunci cand incep sa cred intr-un scenariu. :)

Iar domnul "Iepuras" nu m-a dezamagit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu