...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 10 iunie 2010

De ce sriu ? Buna intrebare..

Buna dimineata, dragii mei!

Abia azi m-am hotarat sa raspund la o intrebare care mi-a fost pusa in dese randuri pe site......de ce scriu ?

Esenta intrebarii era mereu aceeasi, chiar daca "imbraca" diverse forme de la caz la caz:

- de ce scriu pe un site plin de "scursuri"?

- de ce scriu pe un site unde aproape pe nimeni nu intereseaza decat "facking-ul"?

- cum de am atata rabdare sa scriu ?

Etc, etc, etc......diverse "forme" insa......"esenta" intrebarii era unica: DE CE SCRIU ?

Ok....azi m-am hotarat sa explic de ce scriu.

Niciodata, nu mi-a placut scoala.......am facut-o cu "forcepsul", asadar nu pot fi banuit ca inca din frageda copilarie as fi avut vreo "aplecare" asupra aspectelor intelectuale.

Niciodata nu mi-a placut sa citesc, mai toti care au avut ocazia sa ma cunoasca, stiu prea bine ca nu am citit nicio carte la viata mea (cu exceptia a vreo 15-20 de romane politiste, asta cand eram prin clasa a XI-a), spre disperarea familiei mele care pe langa faptul ca au o biblioteca destul de "consistenta", le place enorm sa citeasca.

In plus....niciodata nu mi-a placut poezia sau compunerea, simteam cum ma cuprinde ameteala cand ma punea profesoara la scola sa recit o poezie sau sa compun ceva.

Ca o concluzie, niciodata nu am fost simpatizantul "studiului" ci....din contra, am trait toate nebuniile posibile, de la baruri si cluburi, de la piscine de "fitze" si restaurante cu "staif", de la nopti intregi pierdute la "poker" jucat la masa cu prietenii cand aveam vreo 20- 25 de ani, pana la alte zeci de nopti pierdute in sala de "bingo" prin anii 1995-1998, sau.....pana la binecunoscutele "pacanele" (slot machines) sau....pariuri sportive.

In plus se mai pot adauga interminabile vacante la mare (14-15-18) zile.......si......in mod evident subiectul "femei" pe care chiar nu vreau sa-l dezvolt.

Ok....asadar, daca maine mor, nu am regrete vis-a-vis de distractie: la viata mea m-am distrat absolut copios, am facut tot ceea ce mi-a trecut prin cap, am cheltuit bani fara rezerve, iar cei care au avut ocazia sa ma cunoasca....o stiu prea bine.

Insa....lucrurile s-au schimbat, daca ar fi sa povestesc, multi nu ar crede, sau....si mai multi ar spune ca am vazut prea multe filme.

Dar, ceea ce este cu adevarat important, cel putin pentru mine, este faptul ca m-am schimbat....sunt alt om, care nu mai are absolut nicio legatura cu cel care eram pana acum vreo 2 ani.

Sa explic in ce a constat schimbarea, este chiar o pierdere de vreme, avand in vedere ca sunt mult prea "trecut prin viata", sa nu realizez ca orice argument as aduce contra unor comportamente pe care le aveam si eu pana acum 2 ani, nu va fi luat in seama, numai si pentru faptul ca......"desfraul" intotdeauna este mult prea dulce si.....alimenteaza extrem de bine o proprie multumire.

Insa, acel gust "dulce" si acea "multumire" de sine, este doar o crunta "pacaleala", in realitate este o "mocirla" absolut dezgustatoare.

Sa vorbesc de Dumnezeu, de care m-am apropiat cu adevarat, mult prea tarziu, ar fi din nou o pierdere de vreme, avand in vedere cel putin motivul ca, majoritatea m-ar crede "dus cu pluta" sau....maxim de ipocrit.

Revenind la subiectul mesajului "De ce scriu"......raspunsul este extrem de simplu"

PENTRU CA ASA SIMT.

Au fost momente in care pur si simplu m-am "tarat" ca un caine, au fost momente in care credeam cu toata fiinta mea ca nu ma voi mai putea ridica vreo data, au fost momente pe care dictionarul limbii romane nu le poate descrie la adevarata traire.

In acele momente absolut dramatice pentru existenta mea, am descoperit "SCRISUL".

Daca azi stau "drept" in picioare, daca azi mi-am recapatat vitalitatea in proportie destul de mare, daca azi mai pot zambi, daca azi mai pot sa glumesc, acest lucru se datoreaza lui Dumnezeu si.....SCRISULUI.

Am auzit pe site de multe ori sintagma "La naiba, eu nu pot sa scriu ca tine, eu nu pot avea cursivitatea ta de idei"....insa....NIMIC MAI FALS.

Totul este sa simti ca vrei sa SCRII...sa simti placere si pasiune atunci cand o faci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu