...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 2 octombrie 2023

DANUT LUPU, NU ESTI O VICTIMA! ESTI UN MARE NESIMTIT!

 Buna seara, dragii mei!

Intotdeuna, in umila-mi existenta, am tinut cont de niste reguli pe care nu le-am incalcat niciodata! Una dintre acestea este....IM OMUL CAZUT SA NU DAI NICIODATA!

Danut Lupu, un fost fotbalist de exceptie...



Insa, pe cat de exceptional i-a fost talentul de fotbalist, pe atat de exceptional i-a fost si CARACTERUL ABSOLUT INFECT!

Astazi, fostul fotbalist a aflat ca trebuie sa mearga la "PARNAIE" pentru vreo 7 luni de zile, ca urmare a unei condammari cu executare primita de la instanta pentru infractiunea de a conduce un autoturism in mod repetat, FARA A AVEA PERMIS DE CONDUCERE!

Potrivit informatiile prezentate in mass media, fostul fotbalist ramasese fara permis in anul 2001 cand a fost prins baut la volan, iar de atunci a tot incercat fara succes sa-si redobandeasca permisul.

Insa, faptul ca nu mai avea carnet de conducere nu l-a facut pe Danut Lupu sa nu mai conduca, astfel ca in urmatorii ani a mai fost prins de cateva ori conducand autoturismul fara a avea permis de conducere.....pentru ca, el era marele fost fotbalist si IL DUREA IN P--A DE LEGE! 

Dar, cum ulciorul nu merge de multe ori la apa, intr-o zi cu ghinion, fostul fotbalist a fost condamnat cu executare pentru faptele descrise mai sus, moment in care a inceput sa planga si sa se jeleasca ca el, vezi Doamne, nu a omorat pe nimeni, nu a furat de la nimeni, ci doar a condus fara a avea permis de conducere, intr-o situatie in care trebuia sa ajunga urgent la spital!

A UITAT SA SPUNA UN LUCRU: FAPTUL CA, PANA SA AJUNGA LA PARNAIE, POLITIA L-A PRINS DE MAI MULTE ORI CONDUCAND FARA PERMIS!

Ar trebui sa spun mult mai multe, insa ma impiedica regula de care am facut vorbire la inceputul postarii, astfel ca voi concluziona:

DANUT LUPU, NICI PE DEPARTE NU ESTI O VICTIMA, CI UN MARE NESIMTIT!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu