...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 9 noiembrie 2020

EXISTA EXPLICATII PENTRU CRESTEREA ZILNICA A NUMARULUI DE INFECTATI COVID.

Buna seara, dragii mei!

In Bucuresti s-a introdus masca obligatorie pe la jumatatea lunii octombrie, moment in care, daca memoria nu ma inseala, la nivelul intregii tari existau vreo 5.000 cazuri de Covid/zi, iar la nivelul capitalei, vreo 800-900/zi.

Dupa 14 zile de purtat masca, coroborat de inchiderea restaurantelor, barurilor, cafenelelor, cluburilor, cinematografelor, teatrelor samd, numarul infectarilor zilnice la nivelul intregii tari a crescut la 10.000, iar in capitala la 1300-1400.

FOARTE MULTA LUME S-A INTREBAT, CUM ESTE POSIBIL ASA CEVA, trimitand acuze catre autoritatile  care falsifica si manipuleaza cifrele.

Oare, chiar nu putea creste cifra infectarilor zilnice, desi in Bucuresti se instituisera masuri dure?

Eu spun ca DA, iar argumentatia este urmatoarea:

Intamplator, saptamana trecuta am fost OBLIGAT sa fac un drum pana la Timisoara, ocazie cu care am observat ca, desi se purta masca pe strada, terasele restaurantelor erau "IMBRACATE" in folii de plastic, ceea ce, evident, nu inlatura cu nimic riscul de transmitere a Covid 19.

Am cautat foarte mult pana am gasit o terasa care sa nu fie imbracata in folie de plastic, unde sa pot manca ceva, sub cerul liber, evitand pe cat posibil riscul infectarii cu Covid 19.

Apoi, la hotel, la micul dejun, toata lumea manca in interiorul hotelului, fara sa aiba vreo problema. Norocul a fost ca exista si o terasa unde se putea manca, singurul incovenient fiind temperatura de afara, undeva la 10 grade. Bineinteles ca, am mancat pe terasa!

Tot la hotel, atunci cand mi s-a oferit o camera dubla la pret de single, mi s-a parut super ok, insa in momentul in care am solicitat sa stau intr-o camera UNDE NU SE MAI CAZASE NIMENI IN ULTIMELE 4-5 ZILE, am ajuns sa ma cazez intr-o camera single (mult mai mica), pentru ca doar in acel gen de camera nu se mai cazase nimeni in ultimele multe zile. :)))))

Revenit in Bucuresti, in fiecare zi mi-a fost dat sa vad diverse persoane care, desi sunt obligate sa poarte masca, nu numai ca nu o poarta, DAR MAI SI TUSESC ATUNCI CAND SUNT IN PREZENTA ALTORA (evident, fara sa puna mana sau cotul la gura). 

Iar, ceea ce mi s-a parut absolut incredibil, nu este nesimtirea celor care tusesc, ci a celor care sunt in compania acestora si NU SE FERESC ABSOLUT DELOC!

Daca as mai adauga betiile facute pe "neveu", onomasticile sarbatorite la domiciliu, tineretul care nu se fereste absolut deloc, ESTE EXTREM DE EXPLICABILA CRESTEREA NUMARULUI DE CAZURI ZILNICE! 

Astazi, cand vor intra in vigoare noile restrictii, atat in capitala cat si in tot restul tarii, DIN NOU, lumea se va astepta la o scadere a numarului zilnic de infectari! Dar, fara o colaborare masiva a cetatenilor, NUMARUL NU VA SCADEA! 

Degeaba se impun restrictii pentru controlul pandemiei, inclusiv, prin interzicerea circulatiei pe timpul noptii, DACA CETATENII VOR RAMANE INDIFERENTI SAU VOR GASI METODE DE A-SI CONTINUA PETRECERILE.

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu