...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 21 ianuarie 2018

NU MI-AM PERMIS RISCUL DE A AVEA UN CONT DE FACEBOOK!

Buna seara, dragii mei!

44 de ani si..aproape 5 luni! Incep sa-i resimt, din plin! La naiba, eu, care pana acum 2-3 ani, pierdeam o gramada de nopti, abia reusind sa dorm 3-maximum 4 ore pe noapte, INCEP SA ARUNC "PROSOPUL", in lupta cu noptile pierdute.

Nu-mi place! Desigur...! Insa, trebuie sa accept ca, desi, inca pot "duce" mult mai mult decat multi dintre barbatii pe care-i cunosc, si a caror varsta se situeaza intre 30-35 ani, totusi, aducandu-mi aminte de cat puteam sa "duc" in materie de nopti pierdute, una dupa alta, fara oprire, RECUNOSC CA SUNT UN PIC TRIST!

La aceasta ora, cand scriu aceste randuri, ar fi trebuit sa fiu in BOA, cu baietii. Am spus "pas", din prudenta! Dupa noaptea de vineri pe care am pierdut-o, coroborat cu faptul ca, sambata, a trebuit sa ma trezesc la ora 10:30 (fiul meu avand un turneu la fotbal) si cu problemele de sanatate pe care le-am avut anul trecut (resimtite si in prezent), nu m-am mai simtit in stare, pentru a pierde si aceasta noapte.

In fine...

Dragii mei! Recent, a trebuit sa fac mari eforturi pentru a convinge o domnisoara, de faptul ca...NU AM CONT DE FACEBOOK. Si, tot nu cred ca am convins-o, dupa felul iscoditor in care ma privea.

NU A FOST, NICI PE DEPARTE, PRIMA DATA CAND CINEVA NU M-A CREZUT CA NU AM CONT DE FACEBOOK! (bine, cu exceptia un cont, un fake ordinar, fara absolut nicio data reala, fara poze samd, facut la insistentele amicilor mei, care imi cereau sa ma uit la unele dintre pozele si postarile lor)

Da! Recunosc! De-a lungul vietii, mi-am permis extrem de multe riscuri, iar daca ar fi sa-mi povestesc toata viata, cu sinceritate maxima, nimeni nu m-ar crede, opinand, probabil, ca inventez.

Eeee, RISCUL de a avea un cont de facebook, CHIAR NU MI L-AM PERMIS!

Cine ma cunoaste, stie prea bine faptul ca, in dese randuri, sunt auzit spunand ca poti pierde multe la nivel material, insa, sub nicio forma, NU AI VOIE SA-TI PIERZI CREIERUL!

Si, exact acest lucru face Facebook-ul! Aceasta monstruoasa inventie de "prajire" colectiva a creierului uman, culmea, DE BUNA VOIE!

In cele cateva momente in care am fost curios sa vad, ce naiba se petrece pe facebook, utilizand, atat cat m-am priceput, contul meu, un fake ordinar, ceea ce am vazut, pur si simplu, m-a cutremurat!

POSTAREA UNEI VIETI FALSE! Acest lucru am vazut la majoritatea profilelor! Pe multi, chiar ii cunoasteam! Iar, daca nu ii cunosteam, as fi avut impresia ca am in fata....MILIONARI IN EURO! :)))

Apoi, am vazut multe postari despre Dumnezeu si credinta! Indemnuri sa fim mai buni, mai cinstiti si onesti, citate celebre, acte caritabile samd.

Bineinteles, veti spune: Pai, si ce este rau?

Zambesc...

Normal ca nu este rau, DACA NU AR FI DOAR...SOFISME!

Repet! Pe multi dintre cei "vizionati", ii cunosc! Si, ii cunosc, bine!!! Asadar, stiu cat sunt de lipsiti de credinta si frica de Dumnezeu, stiu cat sunt de zgarciti si insensibili la diverse tragedii, stiu, cu amanunte, cat de infecte le sunt caracterele, stiu cat de departe de adevar este tot ceea ce posteaza la profilele lor de facebook samd!

Nici in cazul VEDETELOR, situatia nu sta mai bine! Fac pe amabilele, raspunzand admiratorilor (ele, care, in majoritate, sunt extrem de infumurate si pline de ele, in viata de zi cu zi), IAR, DACA, CINEVA, DOAMNE FERESTE, IN LOC DE LIKE SAU LIMBI IN CUR, SUB FORMA SCRISA, ISI PERMITE SA EXPRIME ALTCEVA, AMENINTAREA CU "BLOCATUL", VINE INSTANT!

Daaaa, "block-ul" aceata imi pare sublim! Daca nu ne place ceea ce vedem scris pe facebook (valabil si pe whatsapp), imediat, activam "BLOCATUL"!

Cum sa nu-si frece palmele cel care a inventat facebook-ul, atunci cand vede cu cata usurinta si fara picatura de impunere, mai intai, precum oile, a reusit sa atraga toti oamenii de pe planeta, iar, ulterior, sa inceapa sa le distruga creierul!

INVITATIA DE A-TI EXPUNE O VIATA FALSA SI, IMPLICIT, A TE CREDE FOARTE IMPORTANT PENTRU CEI DIN JUR!

Desi, profilele de facebook ale oamenilor, abunda in "prieteni", cu sutele sau miile, in like-uri si mesaje scurte si siropoase, lasate la diversele poze postate de catre impricinati, OAMENII SUNT DIN CE IN CE MAI DEPRESIVI SI SINGURI!

Scapare, nu au! Pentru simplul motiv ca, sa-ti stergi contul, este mai rau decat daca ai ramane fara degetele de la ambele maini, iar sa accepti ca MINTI in ceea ce priveste 99% din ceea ce postezi, este o varinta pe care nu o poti lua in consideratie!

Asa ca, scapare, nu poti avea! Au pus mana pe creierul tau si....usor dar sigur, dintr-un om care constientizai viata REALA pe care o duci, acum, incepi chiar tu sa crezi ca duci viata pe care o postezi!

Iar, daca, intamplator, se arata cineva care sa-ti dea o "tigaie" in cap, incercand sa te trezeasca la realitate, inventatorii facebook-ului s-au gandit la tine:

TI-AU DAT POSIBILITATEA, IMEDIATA, DE A INLATURA "STRESUL", actionand, cu usurinta, comanda "block"! :)))

Asa ca, viata ta ireala, poate continua!

Da, fratilor! ACEST RISC, CHIAR NU MI L-AM PUTUT ASUMA!

Multi m-au intrebat:"Pai, ai blog si...nu ai facebook???".

Asa este! Nu am facebook, DAR AM UN BLOG!

Diferenta este enorma! Sa nu credeti ca platforma Blogger, nu imi pune la dispozitie comenzi pentru a bloca diverse persoane care scriu pe blog, previzualizarea mesajelor lasate, inainte de a aparea pe blog, acceptarea numai a acelor postari care fac dovada detinerii unui cont de google, sau numai a acelora care s-au inscris pe lista celor care urmaresc blogul samd.

Ooooo, desigur, exista!

DAR, NU AM FACUT NICIODATA UZ DE ELE!

Pe blogul meu, de 8 ani de zile de cand scriu, oricine a voit, si-a postat parerea!

Am fost balacarit si jignit de foarte multe ori, mai ales, in primii ani, de catre persoane ANONIME, pentru ca...atentie!...am ales setarea care permite, oricui, la adapostul unui profil anonim, sa scrie orice doreste! Cu o unica conditie....SA NU INJURE! Atat!

Mai mult! Dupa primii 2 ani de scris pe blog, AM ALES SA-MI FAC PUBLIC SI NUMARUL DE TELEFON, unicul pe care il detin, iar cei care ma cunosc, pot confirma faptul ca nu mint.

Da, scumpii mei! Nu am cont de facebook, DAR VIATA MEA ESTE REALA! Asa cum este, dar este REALA!

Eu...sunt "salvat"! Voi, cei care sunteti dependenti de FACEBOOK, ramane sa constatati peste cativa ani, daca...VETI MAI AVEA CU CE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu