...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 2 noiembrie 2015

PATRONILOR, ATI INCHIS CLUBURILE DIN SOLIDARITATE SAU LASITATE?

Buna ziua dragii mei!

Pentru ca am de gand a scrie cateva randuri despre TRAMBITATUL gest al patronilor de cluburi din capitala, care in seara de halloween, din SOLIDARITATE (ce ipocrizie abisala) cu victimele tragediei de la Clubul Colectiv, au tras obloanele, am ales sa redau mai jos, definitia din dex a termenului "solidaritate":

SOLIDARITATE: sentiment care ii determina pe oameni sa-si acorde ajutor reciproc.


Si as incepe punand o intrebare:

EXISTA VREUN TAMAPIT CARE POATE CREDE CA, SAMBATA SEARA, EXACT IN SEARA DE HALLOWEEN, CLUBURILE DIN BUCURESTI AU FOST INCHISE DIN SOLIDARITATE CU VICTIMELE TRAGEDIEI?

Am vazut la televizor un teledon desfasurat daca nu ma insel la Antena 1, iar printre invitati s-a aflat si Catalin Botezatu care a adus la cunostinta faptul ca, CLUBUL BAMBOO, a facut o donatie de 10.000 euro!

Imi vine sa rad! Si stiti de ce? Pentru ca intr-o Romanie in care PROSTIA este ridicata la rang de virtute, cu o suma derizorie de bani (10.000 euro pentru Bamboo este un fleac), ajungi ca, in loc sa fi STIGMATIZAT pentru un gest de lasitate (veti intelege imediat) sa fi aratat cu degetul ca...BINEFACATOR.

Care SOLIDARITATE domnilor patroni de cluburi?

Sambata seara, toate cluburile din Bucuresti (dar mai ales cele importante) ERAU REZERVATE 100%. Urma o alta seara de pomina, pe parcursul careia ar fi intrat in buzunarele PATRONILOR miliarde de lei. (vechi)

De ce ati inchis cluburile??? Din solidaritate? Sau cumva...de teama organelor de control?

Hai sa va arat eu ceea ce inseamna SOLIDARITATE!

Niciun club nu trebuia inchis! Din contra, ar fi trebuit sa functioneze la CAPACITATE MAXIMA, iar ulterior, toate incasarile din acea seara sa fi fost DONATE FAMILIILOR VICTIMELOR!

De ce n-ati facut acest lucru?

Ba, mai mult! Eu, sambata noaptea, din nou, (pentru ca mai fusesem si vineri noapte) AM PETRECUT-O INTR-UN BAR DIN ZONA DECEBAL. In toate barurile nu mai aveai loc sa arunci un "ac". A fost aglomerat pana spre ora 4 dimineata, cand in mod normal, pe la ora 12 noaptea, barurile incep sa se goleasca pentru ca se pleaca in cluburi.

De ce, domnilor PATRONI DE CLUBURI, nu ati profitat sambata noaptea ca REZERVARILE sunt facute in proportie de 100%, organizand ACTIUNI DE DONATII???

Da, da, da....chiar in club!!! Cumva, credeti ca Bamboo nu s-ar fi umplut sambata seara dupa tragedie, iar pusi in fata faptului implinit, PETRECARETII, n-ar fi acceptat ca in acea seara nu se va dansa pe rupte, ci mai discret, dar cu siguranta va fi o ACTIUNE DE STRANGERE DE FONDURI PENTRU VICTIME?

Ba da! ar fi acceptat, iar sub emotia momentului coroborata de "imaginea" de smecher de oras, toti "greii" ar fi donat (mai mult sau mai putin de rusine) sume importante de bani. Ca doar nu poti sta la masa cu 10 sticle de sampanie scumpa, si sa te faci de ras sa nu DONEZI nimic!

Se puteau face multe! DAR S-A PREFERAT INCHIDEREA CLUBURILOR! Si nu din solidaritate! Ci de frica inspectorilor!

Ok, eu nu condamn nici macar acest gest facut de patronii cluburilor! S-au pus la adapost!

DAR NU POTI AVEA NERUSINAREA SA JUSTIFICI UN GEST "PADUCHIOS" INVOCAND...SOLIDARITATEA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu