...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 3 august 2015

SINCERITATEA AR TREBUI SA FIE O NORMALITATE.

Buna seara dragii mei!

Este trecut de miezul noptii, si ca de obicei, in ultimele doua saptamani, la aceasta ora stau in balcon si acult marea!

In afara de aceasta noapte, voi mai avea ocazia sa-i ascult "glasul" inca doua nopti. Imi va fi foarte dor de mare, pana anul viitor cand, daca ma va ajuta Dumnezeu sa fiu sanatos, voi avea ocazia, din nou, sa ascult "concertul" oferit de valuri.

Mai m-am calmat! Am mai scris pe blog, am mai vorbit la telefon, am mai pus un pariu, am dormit, m-am amuzat privind picii cum se joaca pe malul marii, si am evitat in proportie de 99% sa interactionez cu a mea consoarta. Noroc ca avem 2 camere la hotel.

Am citit ceea ce mi-a scris o veche cititoare pe blog, la postarea anterioara, si am retinut doua aspecte.

1. Ca imi citeste blogul de 4 ani si jumatate, apreciind intotdeauna SINCERITATEA MEA, chiar daca, uneori, nu era de acord cu ceea ce scriam.

Pai, de ce nu as fi sincer? O data ca, nutresc cea mai mare mila fata de multele persoane care le vad in ce hal se chinuiesc, mintindu-se singure si nuantand JALNIC realitatile din viata lor, iar in al doilea rand, tin minte clar ca, inca de cand eram copil, nu m-am simtit deloc atras de NESINCERITATE. Eu mereu spuneam ceea ce gandesc.

Aceasta societate INFECTA in care de peste un sfert de secol ne "scaldam", ne-a invatat sa ne MINTIM SINGURI!

Azi, daca ai un sot BETIV ORDINAR, nu vorbesti despre el asa, ci spui ca e baiat bun, dar ca-i place cam mult bautura.

Azi, daca ai o fiica CURVA ORDINARA, care se "intinde" cu toti retarzii plini de bani, cand vorbesti despre ea, nu-i spui CURVA, ci doar o fata care ii place sa se distreze.

Azi, cand ai un frate hot, care a furat la greu, cand vorbesti despre el, nu-i spui asa, ci doar un tip care se "descurca".

Azi, cand ai niste parinti infecti prin comportamentul fata de propriul copil, cand vorbesti despre ei, nu le spui asa, ci doar ca sunt niste batrani neintelesi.

Azi, cand din prostie coroborata cu crunta lipsa de experienta de viata, iti alegi, unul dupa altul, prost, partenerul, cand vorbesti de acest lucru, nu spui asa, ci doar ca ai ghinion.

Si exemplele pot continua la nesfarsit. Procedand in acest fel, ESECUL TOTAL este doar o chestiune de timp.

2. Ca nu intelege de ce o persoana sta intr-o relatie, constienta ca acea relatie nu-i face bine.

Am mai punctat acest aspect. Am 42 de ani, si mi-am trait viata cat majoritatea romanilor, doar pot sa-si imagineze.

AM OBOSIT CRUNT, IAR VREMEA "EXPERIMENTELOR" A TRECUT. Nu ma pot minti nici pe mine, si nici pe altii. Nu-mi doresc (ba chiar imi vine sa vomit, numai la gandu') sa construiesc o alta relatie, si nici forta n-as mai avea.

P.S. Am scris mai des in ultima vreme, dintr-o intamplare. Am descoperit intr-o noapte, tarziu, cand stateam pe balcon si ascultam marea, ca nu este deloc greu sa scriu pe blog, direct de pe telefon. Ba chiar, este infinit mai usor decat de pe tastatura conectata la tableta.

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu