...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 3 septembrie 2013

CAINII VAGABONZI AU MAI UCIS UN COPIL. CE FACEM?

Buna seara, dragii mei!

Desi, din nou, este trecut demult de miezul noptii, vreau totusi sa scriu cateva randuri despre o stire la auzul careia, azi, am simtit o revolta si o furie de nedescris si.....bine ca nu conduc eu destinele acestei tarii pentru ca repercursiunile ar fi usturatoare.

Pe scurt, azi am aflat ca in jurul orei pranzului, intr-un parc din Bucuresti, un copilas de 4 ani A FOST ATACAT SI UCIS DE NISTE CAINI VAGABONZI !!!

Stiu, stiu, stiu, am citit ca acel copilas impreuna cu fratele sau mai mare s-au indepartat de bunica care ii insotea in parc, indreptandu-se catre nu stiu ce teren viran, insa.....SINCER, NU REPREZINTA UN ARGUMENT CARE SA SCUZE ACEASTA TRAGEDIE.

Ma intreb cu toata fiinta mea, cum pot exista oameni in aceasta tara care sa militeze pentru interzicerea eutanasierii cainilor vagabonzi, care demult nu mai sunt niste simplii caini comunitari ci....ADEVARATE FIARE !!!



Unde ati auzit voi ca un caine sa atace si sa ucida un copilas de 4 ani ???

Ok, daca ma ataca pe mine, un adult, puteam accepta argumentul ca m-a asociat unui hot, insa.....sa ataci un copilas de 4 ani, unde ati vazut voi in comportamentul unui caine???

Scumpilor, acestia nu mai sunt CAINI CI FIARE SALBATICE !!!

Cand te intalnesti cu ei, exact cum a fost cazul acestui copilas ucis, este acelasi lucru cum te-ai intalni cu un LUP SAU UN TIGRU !!!

Mi-am adus azi aminte de TOATE INCONSTIENTELE "NEIUBITE" DE NIMENI care isi gasesc alinarea in apararea drepturilor acestor FIARE SALBATICE, iar incompetentele autoritati locale impreuna cu un legiuitor absolut nepasator, evita in continuare sa ia unica solutie civilizata: EUTANASIEREA ACESTOR SALBATICIUNI CARE SFASIE MII SI MII DE PERSOANE ANUAL, pe unele chiar ucigandu-le.

Pai, aceste individe, sa ia cainii acasa, sa doarma cu ei in pat, sa-i hraneasca si mai ales....SA RASPUNDA PENAL, asa cum raspund toti stapanii de animale.

Aaaaaa, nuuuuu, nu le luam acasa, insa......strigam cat ne tine gura si in unele cazuri chiar ne tavalim pe jos sau facem greva foamei, cum indrazneste vreun primar sa supuna discutiei EUTANASIEREA ACESTOR FIARE NENOROCITE.

Azi, traim intr-o lume de cretini. Daca ucizi o astfel de FIARA care facandu-si veacul in jurul casei tale, pune in pericol viata copiilor, atunci RASPUNZI PENAL !!!

INCREDIBIL !!!

Acum insa sau, in alte cazuri cand, aceste FIARE NENOROCITE ucid sau mutileaza oameni, CINE RASPUNDE???

Bai, stiti ce le-as face eu acelor inconstiente care militeaza pentru protejarea acestor FIARE ???

LE-AS CONDAMNA LA 20 DE ANI DE MUNCA IN MINA FARA DREPT DE A MAI VEDEA VREO DATA LUMINA ZILEI !!!

Pai, ajungem sa ne fie ucisi sau desfigurati copiii in parc sau pe strada de aceste SALBATICIUNI pentru opozitia unor individe neadaptate sau, ratate (asa cum a fost cazul acelei actrite celebre din Franta), care fac atata circ si se opun unei practici mai mult decat civilizate, EUTANASIEREA, singura solutie care poate rezolva problema???

Bai, niciodata pe acest blog nu i-am adus vreo lauda presedintelui tarii, insa pe vremea cand era primar al Bucurestiului, a avut sange in testicule si s-a pisat pe toate aceste zdrente nefutute, scapand Bucurestiul, chiar daca nu total, de zeci de mii de FIARE SALBATICE !!!

Pai, daca nu erau atunci eutanasiate zeci de mii de ASTFEL DE SALBATICIUNI, azi, credeti-ma ca nu mai puteai merge pe strada !!!

Imi aduc aminte ca prin 2002-2003 cand ajungeam acasa noatea tarziu, ma inalneam cu haite de caini in numar de 10-15, de-mi ingheta sangele in vene de frica !!!

Cum sa ne numim capitala de tara europeana cand ne sunt ucisi sau desfigurati copiii in parcuri si pe strada de aceste animale salbatice???

Saracul baietel, avea doar 4 anisori....Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !!!

A platit cu viata, pentru ca, noi, adultii din Bucuresti, permitem de ani de zile acestor organizatii care apara aceste FIARE ce chipurile se numesc caini comunitari si carora le sunt alocate sigur sume de la bugetul primariilor (deci au un interes material) sa expuna integritatea corporala sau chiar viata copiilor nostri.

RUSINE SA NE FIE TUTUROR, pentru ca, prin nepasare si lipsa de atitudine ferma, fiecare dintre noi, avem o parte de vina pentru pierderea vietii acestui baietel de 4 ani !!!

Sa nu uitati, putea fi copilul oricaruia dintre noi !!!

3 comentarii:

  1. Mircea, eu nu as eutanasia cainii. E o eroare. Problema sunt oamenii: cei din primarii care se gandesc numai la spaga si nu fac nimic fara spaga, ONG-urile care se prefac ca sterilizeaza, noi pentru ca suntem imorali si prea toleranti.
    Costul pe luna al unui caine este de 85 lei pe luna, in timp ce alocatia lunara a unui copil este de 40 de lei. Nu ti se pare ca problema e la oameni?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna. N-am sa inteleg niciodata sintagma "Este o eroare" in ceea ce priveste eutanasierea cainilor maidanezi, mai cu seama in prezent cand ZECI DE MII DE OAMENI sunt muscati anual. Din punctul meu de vedere trebuie eutanasiati. Este o mare vrajeala chestiunea cu "adaposturile" unde stau in cusca unii peste altii, cu hrana sumara, samd.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere