...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 25 august 2013

CAND TERMINATI CU INMORMANTARILE?

Buna ziua, dragii mei!

M-AM SATURAT DE INMORMANTARI !!!!

M-am saturat de acest CIRC MEDIATIC din care fara doar si poate, avand in vedere gradul redus de inzestrare intelectuala a majoritatii consumatorilor de can-can, se produce mult profit de catre aceste infecte televiziuni care demult au devenit niste HAZNALE.

Poate multi ma veti condamna sau chiar injura pentru ceea ce voi scrie in randurile ce urmeaza, insa asta simt.

De ce, trebuie sa fie mediatizata pana la saturatie de aproape 2 saptamani MOARTEA REGELUI TIGANILOR ???

NOTA: Nu voi folosi sintagma "rom", pentru ca este atat de penibila incat nici macar tiganii nu vor s-o accepte, majoritatea dintre ei fiind chiar mandri ca sunt TIGANI, cu bunele si relele caracteristice lor.

Asadar, cine a fost pana la urma si ce a reprezentat pentru ROMANIA acest rege al tiganilor, incat, de aproape 2 SAPTAMANI (!!!) ne-au "asasinat" cu moartea sa?

Bai, eu sunt mai dobitoc de felul meu si aproape lipsit de educatie si scoala, insa, jur ca in afara de a sti ca acest REGE AL TGIGANILOR a fost prieten de familie cu presedintele tarii, altceva nu stiu despre el.

L-am vazut si eu in cateva randuri la televizor in ultimii ani si....desi accept, ca mi-a parut un pic mai educat si mai rasarit decat majoritatea semenilor sai, totusi ramane intrebarea:

CE A REPREZENTAT EL PENTRU ROMANIA, INCAT, TRECEREA SA IN NEFIINTA SA DEVINA PROBLEMA NATIONALA???

Ok, a murit, ca alte milioane si milioane de romani si tigani, asa cum voi muri si eu sau voi intr-o zi. Sa-i fie "TARANA USOARA", CONDOLEANTE FAMILIEI, insa.....de ce, mai mult???

Bai, fratilor, voi da doar un exemplu: ACUM CATIVA ANI, A MURIT ACTORUL JEAN CONSTANTIN, tot un tigan, dar extrem de iubit de catre poporul roman. Personal, imi aduc aminte ca in ziua in care am aflat ca a murit, pur si simplu mi-au dat lacrimile, aducandu-mi aminte ca mi-a facut copilaria si adolescenta frumoasa prin rolurile extraordinare pe care le-a interpretat in filmele sale.

Cate zile s-a vorbit la televizor de moartea distinsului actor??? Va spun eu, nici pe sfert din cat s-a mediatizat moartea REGELUI TIGANILOR.

Acum, desi, total fortuit, o sa le inchid gura eventualilor cretinoizi care o tot dau cu "DISCRIMINAREA" si ma pot acuza ca am scris asa fiind vorba de un tigan, scriind acelasi lucru de o ROMANCA, get beget, mai precis o moldoveanca.

Raposata MAMA A SURORILOR MONICA SI RAMONA GABOR. Din nou, ok, a murit intr-un tragic eveniment, sa-i fie "tarana usoara", condoleante familiei, insa.....de ce, mai mult???

Cine a fost aceasta MAMA A SURORILOR GABOR???

Hai sa avem curajul de a spune lucrurilor pe nume. A fost o MAMA care nu am vazut-o de-a lungul timpului deloc rusinata ca, mai intai, una dintre fete, care, desi, abia daca implinise 18 ani, a acceptat sa se casatoreasca cu un barbat mai in varsta decat tatal sau si.....mai mult, intr-o groteasca aparitie continua la televizor luni si luni la rand, sa informeze telespectatorii de toate detaliile vietii ei, inclusiv ca "A FACUT-O IN FUNDULET CU DOMNUL COLUMBEANU".

Ulterior, aceeasi MAMA A SURORILOR GABOR, nu a avut vreo problema ca cealalta fata a sa, a debarcat si ea in Bucuresti si dupa ce a "insirat" buna parte din flacaii cu bani din zona Dorobanti, si-a luat zborul catre taramuri mult mai "roditoare", prin zona araba, unde....desigur, datorita faptului ca este o femeie cu foarte multa scoala si aptitudini manageriale deosebite, traieste o viata de lux.

IMI VINE SA VOMIT !!!

Si atunci.....intreb: Ce a reprezentat aceasta MAMA A SURORILOR GABOR, de acum, la trecerea in nefiinta, sa fim asasinati atat de presa cat si de televiziuni cu detalii de la tragicul eveniment ???

Daca aceste subiecte suscita interes public, pai atunci, fratilor, chiar ne meritam soarta !!!

P.S. Sincer, autoritatile romane, au gresit grav. La moartea REGELUI TIGANILOR, trebuiau sa decreteze DOLIU NATIONAL, apoi sa fie coborate drapelele in berna, sa fie inmormantat cu ONORURI NATIONALE si sa se stabileasca familiei o renta lunara viagera de 100.000 de euro, pentru ca, din ce am inteles nu stau prea bine cu banii.

Iar in cazul MAMEI SURORILOR GABOR, aceleasi autoritati nationale, trebuiau ca pe langa masurile mentionate mai sus, sa-i acorde si titlul post-mortem de CEA MAI BUNA SI RESPONSABILA MAMA.

Apropos. Citeam un reportaj in ziar despre ce spun fostii consateni care i-au cunoscut pe sotii Gabor. Cica, ea (defuncta) s-a realizat in viata, iar fostul sau sot (tatal surorilor) a ramas un ratat, desi este unul dintre cei mai buni electricieni din Bacau. In acceptiunea acelor cretinoizi de consateni, defuncta era la Bucuresti, plina de aur, semn ca se realizase in viata, in timp ce fostul sau sot, lucra in continuare ca electrician in Bacau.

Bai, mi-e o sila de acesti zevzeci, cum nu poate fi descrisa in cuvinte !!!

CARE ERA "PRETUL" AURULUI DE PE MAINILE MAMEI SURORILOR "GABOR" ???

Cumva....."activitatea" mai mult decat decenta a fiicelor sale ??? :):):)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu