...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 15 aprilie 2013

SA PLANGEM CU TOTII PENTRU GABRIELA CRISTEA !!!

Buna seara dragii mei!

In ultimele zile, indiferent unde m-am aflat, am auzit frecvent diverse prostanace care isi exprimau compasiunea fata de GABRIELA CRISTEA prospat parasita de sotul ei MARCEL TOADER. :):):)





Pai, daca impricinatii sunt seara de seara pe mai toate emisiunile tv, spunandu-si fiecare oful, am sa scriu si eu cateva randuri cu ceea ce cred despre acest subiect. :):)

In primul rand, desi stiu ca multi o sa ma faca nebun, personal AM EXTREM DE MULTE REZERVE CA ACEST DIVORT NU ESTE REGIZAT AVAND CA SCOP SCOATEREA DIN UMBRA A GABRIELEI CRISTEA.

Dupa cum multi dintre voi stiti, distinsa doamna prezenta acum ceva vreme o emisiune obscura din punct de vedere intelectual insa cu foarte mare priza la publicul roman (de ce oare nu ma mira???) si imbatata de ratingurile foarte bune a incercat sa le forteze mana celor de la televiziunea pentru care lucra sa-i mareasca salariul considerabil, refuzand inclusiv sa mai intre in emisiune si cum rezultatul nu a fost deloc cel scontat, a ramas somera.

Din acel moment, de Gabriela Cristea nu prea s-a mai vorbit prin presa, in timp ce acum, DUPA ANUNTAREA DESPARTIRII DE SOTUL EI, numele distinsei doamne este omniprezent.

Insa, chiar si daca acest divort nu este REGIZAT, tot nu gasesc absolut niciun motiv pentru care as putea avea vreun gram de compasiune fata de GABRIELA CRISTEA.

Din punctul meu de vedere este clar ca orice femeie cu un gram de experienta de viata, i-ar ajunge numai o privire aruncata pe fotografia lui MARCEL TOADER, ca sa realizeze ca.....desi este un barbat prezentabil, ESTE EXACT GENUL DE BARBAT PE CARE TREBUIE SA-L EVITI CU ORICE CHIP IN CAZ CA ITI DORESTI O CASATORIE. In plus, Gabriela Cristea stia prea bine ca distinsul domn fusese casatorit deja de 4 ori, iar fostele nu prea aveau cuvinte de lauda fata de acesta, acuzandu-l inclusiv ca dupa despartire a uitat sa le mai returneze diverse sume importante de bani cu care il imprumutasera. :):):)

Firesc, se pune intrebarea: DE CE GABRIELA CRISTEA A INCEPUT O RELATIE CU ACEST BARBAT???

Raspunsul este extrem de simplu: GABRIELA CRISTEA ESTE GENUL DE FEMEIE CARE ESTE ATRASA NUMAI DE ACEST GEN DE BARBAT !!!!

Da, da, da, credeti-ma ca stiu prea bine ce vorbesc.

Si atunci, DE CE SA SIMTIM VREUN GRAM DE COMPASIUNE FATA DE LACRIMILE VARSATE PE LA TELEVIZOR, acum, cand distinsul domn ar fi parasit-o???

Nu mai vorbesc de zvonurile ca vreo 500-600 mii de euro, banii Gabrielei Cristea au fost bagati in afacerea domnului Marcel Toader. De ce, ma rog, sa avem compasiune fata de o eventuala "teapa" luata de Gabriela Cristea???

Credeti ca n-a stiut inca de la inceput ce fel de barbat are in fata????

Imi vine sa rad numai gandindu-ma ca cineva ar fi atat de naiv inca sa creada ca nu a stiut.

De curiozitate, intr-una dintre serile cand a aparul la televizor, l-am ascultat si eu pe acest Marcel Toader si mi s-a parut foarte sigur de el, extrem de cinic, haladit si uns cu toate alifiile, din pacate in sensul rau.

Insa dupa cum v-am spus, NICI PRIN CAP SA NU VA TREACA CA GABRIELA CRISTEA A FOST VREO VICTIMA. Exact acest gen de barbat o atrage.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu