...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 10 octombrie 2012

PANA UNDE POATE MERGE NEGAREA EVIDENTEI?

Buna seara, dragii mei!

De foarte multe ori in ultima vreme m-am gandit si am incercat sa gasesc raspunsul la o intrebare:

PANA UNDE POATE MERGE IPOCRIZIA SI NEGAREA EVIDENTEI ???

Personal, consider ca oricine poate gresi in viata insa....DEMNITATEA SI RESPONSABILITATEA CU CARE ULTERIOR ACCEPTA FAPTELE sunt absolut definitorii pentru caracterul respectivei persoane.

Ultimul caz este cel al cuplului Nicoleta Luciu si al ei sot (in fine, nu-i retin numele) care in fata unor DOVEZI VIDEO DE NECONTESTAT, au iesit cu niste declaratii demne de CASCADORII RASULUI si care ii umplu de penibil pe amandoi deopotriva.

Desi nu voi insista prea mult asupra amanuntelor, voi spune ca recent a aparut o inregistrare in care sotul Nicoletei Luciu se saruta pe un iaht in Croatia cu o distinsa doamna, pe care...ulterior, a si bruscat-o un pic, dand cu ea de pamant.

Inainte cu cateva zile de a aparea aceasta inregistrare, Nicoleta Luciu, intrebata fiind de o reportera cum ar reactiona daca ar afla ca sotul ei o inseala, dupa ce a subliniat ca asa ceva nu i se poate intampla ei pentru ca sotul o iubeste si are incredere 100% in el (imi vine sa vomit cand aud astfel de declaratii absolut imbecile dupa un sablon binecunoscut), s-a lansat intr-o dizertatie de doi bani prin care le spunea tuturor femeilor cat de important este ca ele sa fie independente financiar si puse intr-o astfel de situatie SA DIVORTEZE IMEDIAT.

Azi, dupa ce inregistrarea care dovedeste fara echivoc ca IUBITORUL SI FIDELUL SOT IN CARE AVEA INCREDERE 100% se saruta pe un iaht din Croatia cu o distinsa doamna, ce credeti ca declara Nicoleta Luciu ??? :):):)

"SUNTEM SI VOM RAMANE O FAMILIE. NU VOM PERMITE UNUI FOTOGRAF SA NE STRICE O RELATIE BAZATA PE DRAGOSTE SI RESPECT".

Mai mult, pus in fata acestor dovezi, ce credeti ca declara sotul infidel????

Cu o nonsalanta uluitoare, declara ca respectiva doamna nu este amanta sa ci iubita unui amic din Ungaria cu care era pe acel iaht iar in plus, subliniaza ca NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA NU A LOVIT VREO FEMEIE !!!!

Bai, fratilor, cu siguranta veti ajunge sa vedeti inregistrarea, ocazie cu care veti observa cu cata violenta a luat-o de barbie pe distinsa duduie si a dat cu ea de pamant incat ma mira ca a mai reusit sa se ridice de pe podea. :):):)

Ok, ok, ok, am spus-o mereu ca atunci cand te hotarasti sa MINTI, fa-o macar intr-un mod inteligent fara sa sfidezi absurdul. Cum poti sa declari ca doamna cu care ai fost filmat in timp ce te sarutai pe iaht, iar ulterior ai dat cu ea de pamant, ESTE IUBITA UNUI AMIC DIN UNGARIA care te-a insotit pe acel iaht, fara sa te gandesti ca nu exista in anale ca un barbat sa se sarute cu iubita amicului care este de fata iar in plus s-o mai si bata sub privirile acestuia. :):):)

Bai, fratilor, personal, n-am nimic nici cu unul nici cu altul, insa nu pot sa nu ma intreb pana unde poate merge IPOCRIZIA SI DEMENTA NEGARII UNOR EVIDENTE???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu