...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 18 februarie 2012

CAND "ANORMALUL" DEVINE...."NORMAL".

Buna ziua, dragii mei!

Numar de telefon: 0734.465.075

E-mail: mirciulica232@yahoo.com


Ce mai faceti scumpii mei? In sfarsit, sper sa se apropie primavara, pentru ca aceste 3-4 saptamani de iarna m-au facut sa uras anotimpul rece de 1000 de ori mai mult decat il uram si pana acum. :):):)

Azi, as vrea sa scriu cateva randuri despre cel mai scarbos si jalnic eveniment din istoria "micului ecran" din Romania, anume de momentul in care un domn pe numele sau Capatos a ales sa coboare infinit mai jos decat acel nivel minim pe care crezusem ca l-a atins demult cu distinsa sa emisiune "Un show pacatos", PUBLICAND POZE CU FOSTUL PRIM MINISTRU IN FUNDUL GOL.

Personal, nu-i urmaresc emisiunea, cu exceptia momentelor in care am mancat prea mult si vreau sa VOMIT, insa a doua zi am aflat de acest eveniment si implicit am vazut si pozele.

Poate gresesc insa nu cred ca in viata mea am vazut ceva mai josnic si mai scarbos pe micul ecran. Pur si simplu m-am simtit jenat de parca as fi fost eu in locul fostului prim-ministru.

Intr-o tara ca Romania in care domni precum Capatos au transformat mare parte din mentalul colectiv intr-o veritabila HAZNA, timid, au fost si oameni care au protestat vehement asupra acestui mizerabil gest ce l-a vizat pe fostul prim-ministru. Printre acesti oameni s-a aflat si cunoscutul ziarist CRISTIAN TUDOR POPESCU.

NOTA: Ca sa fiu inteles inca de la inceput, fac precizarea ca ABSOLUT NICIODATA, fostul prim-ministru nu mi-a fost simpatic si nici n-am nutrit vreun sentiment de apreciere fata de domnia sa.

Asadar, domnul Cristian Tutor Popescu pe langa faptul ca a protestat vehement fata de pozele ce-l prezentau in fundul gol pe fostul prim-ministru difuzate in emisiunea "Un swou pacatos", a declarat si faptul ca acest domn Capatos ar trebui sa fie exclus din presa.

La randu-i, domnul Capatos, intr-un firesc drept la replica, a declarat ca din presa nu-l poate exclude decat PUBLICUL, ASA CUM L-A EXCLUS NU DEMULT TOCMAI PE CRISTIAN TUDOR POPESCU.

Scumpii mei, desi....din nou, fac mentiunea ca nici Cristian Tudor Popescu nu mi-a fost vreo data simpatic, totusi orice individ caruia i-a ramas macar o farama de realitate in gandire, NU POATE NEGA CA ESTE UN ZIARIST MAI MULT DECAT VALOROS IAR ATUNCI CAND ISI ROSTESTE OPINIILE SCRISE DAR MAI ALES VORBITE, ESTE UN ADEVARAT DELICIU SA-L URMARESTI.

Vedeti voi, spuneam in titlul acestui comentariu "Cand anormalul devine....normal". Asa este, din pacate, in Romania s-a ajuns ca un ziarist de genul domnului Capatos sa declare linistit ca numai PUBLICUL il poate elimina din presa scrisa, laudandu-se totodata cu audientele mari pe care le face emisiunea sa si....aratand cu degetul catre un MAMUT AL ZIARISTICII DIN ROMANIA.

Ok, desi este o mare tampenie, pentru ca pe Cristian Tudor Popescu nici pomenala sa-l fi exclus publicul din presa, ci este doar decizia sa de a face un pas in spate fiind absolut scarbit de ceea ce a ajuns presa in Romania, TOTUSI.....daca ar fi sa acceptam ceea ce a spus domnul Capatos, se naste o intrebare:

CARE PUBLIC, STIMABILE???

Cumva, te lauzi cu acel puplic care o apreciaza pe "Pamela de Romania" cum il injura in direct de morti, familie si ii spune ca se pisa pe...Taranul cu Maserati????

Sau....acel puplic care o apreciaza pe Tonciu cum vine si isi baga p--a in direct fara pic de jena????

Sau acelasi gen de public (majoritar dealtfel) care o apreciaza pe Bianca Dragusanu, care a batut deunazi orice record in materie de nebunie si ireal, cand a declarat ca Stela Popescu si Arsinel sunt gelosi pe audientele si performantele ei??? :):):)

Domnul Capatos se lauda peste tot ca este ziarist de vreo 20 de ani. Doamne Dumnezeule....!!!!!

Vreau sa va spun ceva. De mic am fost crescut in Militari iar copilaria si adolescenta mi-am facut-o printre multi care nu peste multa vreme au devenit puscariasi, condamnati pentru furt, talharie, trafic de droguri si crima. Asadar, nici vorba sa nu fiu obisnuit cu un limbaj mai mult decat trivial, si....sunt destui care m-au auzit de ce sunt in stare cand ma apuc sa injur. INSA....SA NU UITAM CEVA:

ACEST LIMBAJ ESTE BINE SA NU-L AI NICIUNDE INSA ESTE INTERZIS TOTAL PE MICUL ECRAN SUB PRIVIRILE UNOR COPII, BATRANI, FEMEI RESPECTABILE, SAMD.

Azi, domni precum Capatos, Diaconescu (care mai vrea sa fie si presedintele tarii), samd, au transformat "ANORMALUL" IN CEVA "NORMAL", iar majoritate din mentalul colectiv intr-o HAZNA.

Consider ca sanctiunea data de CNA postului Antena 1, anume oprirea programului timp de 10 minute la ora de maxima audienta, imi pare o "glumita" in raport cu imensa gravitate a unui gest ce pur si simplu nu poate fi calificat.

Sa arati la televizor un om respectabil cu familie si copii in FUNDUL GOL, fara acordul sau si nefiind vorba de vreo "distrusa" din cele care fac coada pe la televiziuni ca sa apara in astfel de ipostaze, IMI PARE CEVA CE A DEPASIT ORICE LIMITA A BUNULUI SIMT SI AL DECENTEI.

Nu mai vorbesc de gestul unui politician cu "breton" care a acceptat sa intre in direct si sa se amuze de pozele difuzate, politician care, din nou....CULMEA CULMILOR (!!!), se vede si el presedintele tarii peste vreo 3 ani.

Pai, va spun sincer, decat sa ajung ziua cand sa-l vad presedintele tarii pe distinsul domn cu "breton" care isi da ochisorii peste cap cand da vreun interviu, prefer sa fiu condus de acel domn cu calvitie inca vreo 15 ani de acum incolo, chiar daca nici pe departe nu ma simt vreun sustinator al acestuia.

Din pacate, azi, cand "anormalul" a devenit...."normal", au ajuns sa populeze in majoritate "micul ecran" cu domnisoare a caror imagine si limbaj, acum vreo 20 de ani nu-l aveau decat cele mai JOSNICE FEMEI PUSCARIASE. Cei de varsta mea isi aduc prea bine aminte ca numai puscariasele aratau si vorbeau in acest fel. Restul femeilor, indiferent de nivelul social la care se aflau, nici pe departe nu se prezentau in acest fel.

Azi, toate "zdrentele" sunt culese de pe strada si postate in fata camerelor de luat vederi, incercandu-se si...IN MOD CLAR, REUSINDU-SE SA SE INTIPAREASCA IN MENTALUL COLECTIV CA...TOCMAI ELE REPREZINTA "NORMALUL".

Cine crede ca toate aceste scursuri ale societatii pe care le vedem zilnic pe micul ecran sunt folosite doar pentru a se face RATING, este un mare naiv !!!

Din pacate, MIZA ESTE INFINIT MAI MARE, iar ceea ce se intampla in Romania, nu este decat o particica din ceea ce se intampla in majoritatea lumii democratice si occidentale.

Acest desfrau absolut incredibil, acest comportament infiorator care este prezentat ca fiind "normal" are o tinta bine stabilita, iar pentru cei care chiar sunt interesati de subiect nu voi spune decat atat:

NUMAI UN POPOR CARE ESTE ADUS IN PRAGUL MAXIM AL DESFRAULUI COMPORTAMENTAL, IL POTI FACE SA SE INDEPARTEZE DE DUMNEZEU SI CREDINTA SI......urmare acestui fapt, ceea ce este pregatit sa se intample la nivel planetar, o sa fie foarte bine vazut nu peste multa vreme.

Idiotii rad, insa cunoscatorii....stiu despre ce este vorba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu