...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 16 iulie 2010

Ipocrizia...."inima" romanilor.

Buna seara, dragii mei!

Uite ca....din nou, scriu. Azi, este al doilea comentariu pe care-l postez. Recunosc, episodul cu sinuciderea Madalinei Manole, m-a facut sa despic firul in "4" si.....sa scriu destul de mult.

Insa, mi-am promis ca, acesta, este ultimul comentariu pe care-l scriu, avand acest subiect.

La ora cand scriu aceste randuri, deja....Madalina Manole a fost inmormantata si....ca orice crestin, am rostit: "Sa-i fie tarana usoara".

Inainte sa incep, a posta, ultimele comentarii vis-a-vis de acest subiect, vreau sa fac o intelegere cu cei ce vor citi randurile ce urmeaza:

Vreau sa plecati de la premisa ca....SUBSEMNATUL, este cel mai oligofren exemplar uman, ca spune si scrie numai imbecilitati, conform sintagmei "Prostul pana nu-i fudul, parca nu e prost destul".

Ok. Acum, ma simt mult mai linistit, si.....pot sa scriu ceea ce am in cap.

Asadar, cu totii cred ca suntem de acord, ca....incet dar sigur, pe zi ce trece, ne scufundam ca societate, ne scufundam ca natiune, aproape ca nu mai contam pe harta lumii decat, ca o tara, cu femei frumoase si "ieftine" si cu un potential urias de coruptie.

Deasemenea, cu toate ca, la prima vedere, nu are absolut nicio legatura, cu totii am vazut miile de oameni, care au plans la inmormantarea Madalinei Manole.

In plus, toate cometariile pe aceasta tema, prezentate de televiziuni si radiouri, au inceput cu...."Mii de oameni, au venit sa-si exprime ADMIRATIA fata de Madalina Manole".

Deci....atentie (!!!)....ADMIRATIA (!!!)

Acum....oligofren cum sunt, pun si eu o intrebare:

Care este motivul ADMIRATIEI ?

Macar azi, daca nu au reusit pana acum sa-si dea seama, fanii au realizasera ca, idolul lor, i-a mintit in toti acesti ani de zile, si....nici pe departe nu era persoana pe care o credeau ei.

Apoi, aceiasi fani (multi dintre ei, parinti), daca nu isi dadusera seama pana azi, acum deja realizasera ca......idolul lor, nu era nici pe departe, mamica perfecta, care era atat de bucuroasa ca, Dumnezeu i-a oferit un copil.

Mai mult, tocmai ca majoritatea fanilor, sunt parinti, macar acum, puteau sa realizeze, la ce viata cumplita a fost condamnat, fara voia sa, acel copilas de 1 an de zile, care peste ani.....cu siguranta o sa fie "tinta" rautatilor, celorlalti copii, si....nu de putine ori, i se va spune de-a lungul vietii..."Esti nebun, asa cum a fost si mama ta", evident din rautate.

In plus, fanii macar azi, realizasera ca....idolul lor, era obsedat de notorietate, singurul lucru care o interesa.

Atunci......CE ESTE DE ADMIRAT ?

V-am rugat, sa plecati de la premisa ca, SUBSEMNATUL este cel mai mare oligofren, asa ca.....rog ca cineva sa ma "lumineze".

Foarte corect, raposata, avea O VOCE DE AUR, iar majoritatea melodiilor sunt superbe, insa...azi, dupa tot ce s-a intamplat...de unde poate proveni, sentimentul de ADMIRATIE ???

La modul cel mai sincer, asa....oligofren cum sunt, nu pot intelege.

Mai mult, am auzit la televizor ca..."Prin gestul ei, Madalina Manole ne-a dat o lectie, sa iubim mai mult, sa fim mai buni" (!!!!!!!!!!!)

Din nou, poate sunt eu oligofren, insa....nu vorbim de o femeie si mama, care s-a sinucis, dupa ce si-a pupat copilasul, a facut impreuna cu sotul, cumparaturi pentru ziua ei, care stia prea bine ca n-o va mai trai, l-a imbratisat la 12 noaptea, cand acesta i-a spus "la multi ani", i-a urat "noapte buna", cand s-a dus la culcare.....iar apoi, a inghitit otrava, punandu-si capat zilelor ???

Cumva, fac o confuzie, nu vorbim de acest caz ?

Cum, prin gestul ei, NE-A DAT O LECTIE, SA IUBIM MAI MULT SI SA FIM MAI BUNI ???

In fine, mai mult ca sigur ca, sunt eu un amarat de oligofren, care scriu si spun numai prostii.

Insa, daca tot am elucubrat pana acum, sa inchei acest ultim comentariu pe seama acestui subiect, tot printr-o gandire, cum altfel, decat....elucubranta.

Consider ca...daca noi, poporul roman, avem o "inima", aceasta cu siguranta se numeste....IPOCRIZIE.

Nici in ceasul al 24-lea, cand vedem zi de zi ca, mocirla in care ne-am scufundat, incet dar sigur, ne-a trecut demult peste nivelul capului, nu reusim sa renuntam la IPOCRIZIE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu