...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 6 octombrie 2018

ACUM, AVEM O UNICA OCAZIE DE A NE APARA FAMILIA TRADITIONALA! SA NU O RISIPIM!

Buna seara, dragii mei!

Ma intreb, sincer, daca ne-am pierdut orice urma de ratiune, constiinta, frica de Dumnezeu samd!

Bai, fratilor!!! CUI II PASA DE DRAGNEA SI TOATA MIZERIA EXISTENTA PE INTREG ESICHERUL POLITIC????

Cum se poate ca romanii sa aiba creierul atat de "ars", incat sa spuna ca nu vor sa mearga SA VOTEZE PENTRU PASTRAREA FAMILIEI TRADITIONALE, pentru ca este o manevra PSD-ista???

Alooooo! Dumnezeule Mare! Ce legatura are Dragnea cu...POSIBILITATEA NESPERATA PE CARE, NOI, ROMANII, O AVEM DE A NE APARA CEL MAI DE PRET LUCRU PE CARE L-AM AVUT DINTOTDEAUNA....FAMILIA TRADITIONALA????

Bai, fratilor, voi, astia tineri, libertini, tatuati, cu cercei pusi in toate partile corpului, imbracati in haine care acum 20 de ani, fara dubiu, erau considerate haine de nebuni scapati de la balamuc (ok! si eu port, intr-o oarecare masura, astfel de haine)...chiar credeti CA BETIA FALSA A GANDIRII LIBERE, este corecta????

Ok, astazi majoritatea dintre voi se drogheaza (ma refer la cei care participa la viata de noapte)...iar acest lucru, datorita tineretii, va face sa va credeti "forta". Este foarte grav, dar pana la urma, este doar un viciu! La fel si cu bautura in care va scaldati, pana ce unii dintre voi cad lati prin cluburi. DAR, SUNT DOAR VICII!

Cu totul altceva este cand vorbim despre VIITORUL NATIEI NOSTRE DE ROMANI!

Acum 30 de ani, cand multi dintre voi nici nu erati nascuti, noua, celor care atunci aveam 16-18-20 de ani, ni se spunea ca AVEM O INDUSTRIE DE RAHAT, NASCATOARE DE ARIERATE IN ECONOMIE, iar, astazi, dupa ce am decimat-o aproape total, copiii romanilor plecati sa culeaga capsune sau sa spele la fund batranii occidentali, cad in depresii crunte sau...mai grav!

INDUSTRIA NE-AM PIERDUT-O! MUNTII NE-AU FOST "CHELITI" DE PADURI, FEMEILE TINERE (intr-o proportie absolut ingrijoratoare) NE-AU FOST TRANSFORMATE IN PROSTITIATE (in tara sau in occident), NATALITATEA (la care stateam foarte bine) NE-A FOST COBORATA LA UN MINIM ISTORIC, si exemplele pot continua...

SUNTEM ATAT DE INCONSTIENTI INCAT SA NE PIERDEM SI...FAMILIA TRADITIONALA?????

Vreti sa ajungem sa mergem in sfanta biserica si sa privim doi barbati care se casatoresc???

Dumnezeule Mare!

Bai, nu am niciun interes pentru a exagera sau a minti! Daca m-as apuca sa scriu o carte (fara "perdea") despre nebuniile pe care le-am facut in viata mea (si, nu acum, ci intr-o vreme in care daca il intrebai pe un barbat daca face sex oral, pur si simplu sarea la bataie)....probabil ca nu m-ar crede nimeni!

DAR, CU LUCRURILE SFINTE, ASA CUM CONSIDER CA ESTE FAMILIA TRADITIONALA, NU TE POTI JUCA!

Acum, avem ocazia sa ne aparam familia traditionala! Daca nu o vom face, mai tarziu, asa cum am facut cu multe altele in ultimii 30 de ani, degeaba ne vom lamenta!

Astazi, tarile nu mai sunt cucerite prin RAZBOI! Astazi, te cuceresc, putin cate putin, economic si, cel mai important, prin distrugerea JUDECATII!

Facebook-ul a fost cea mai odioasa INVENTIE a tuturor timpurilor (peste bomba atomica), iar prin intermediul acesteia, MILIARDE DE CREIERE SUNT ABSOLUT SPALATE!

Multi dintre voi PROVENITI DE LA TARA! Culmea, eu sunt bucurestean get-beget si, poate, ar trebui sa am niste principii mult mai libertine....si sunt absolut socat atunci cand vad nepasarea unora dintre voi, FATA DE SFINTELE TRADITII ROMANESTI!

Bai, prin venele noastre (buni sau rai) CURGE SANGE DE ROMAN! Si suntem un popor cu nimic mai prejos decat popoarele occidentale! SUNTEM OBLIGATI PRIN "SANGE" SA FIM MANDRI DE TARA NOASTRA SI SA NE APARAM CU ORICE PRET TRADITIILE!

La umbra celor 45 de ani, o spun raspicat! OCCIDENTUL ESTE UN BAZIN (incerc a ma exprima elegant) PLINA DE DERAPAJE ORIBILE, IN CARE DOAR PUTEREA BANULUI CONTEAZA!

Cui ii pasa de Dragnea? Cui ii pasa daca acesta a facut acest referendum pentru a-i isteriza pe occidentalii cu care se afla in conflict mocnit?

NOI TREBUIE SA NU RATAM OCAZIA DE A NE APARA UNA DINTRE PUTINELE TRADITII CARE NU A FOST SPULBERATA...FAMILIA TRADITIONALA!

In final, atat mai spun! EU NU SUNT SI NU AM FOST NICIODATA CASATORIT! Asadar, ar fi logic sa nu sustin forma in care se doreste a se defini FAMILIA (casatoria dintre un barbat si o femeie).

DAR, SUSTIN CU TOATA CONVINGEREA CA FAMILIA SA FIE DEFINITA DE CASATORIA DINTRE UN BARBAT SI O FEMEIE!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu