...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 3 iunie 2018

MICII FOTBALISTI, PE NATIONAL ARENA.

Buna dimineata, dragii!


NICIODATA SA NU SPUI NICIODATA!

Adevarata, zicala!

Desi, imi place foarte mult fotbalul, pe stadion nu prea mi-a placut sa merg. Nici constructia Arenei Nationale nu m-a facut sa-mi imbunatatesc frecventa prezentei pe stadion, insa au fost cateva dati in care, din tribuna celui mai mare stadion din tara, am vizionat derbiuri Steaua-Dinamo.

In acele momente cand priveam jucatorii pe "dreptunghiul" verde, nici prin cele mai fanteziste vise nu mi-as fi putut imagina ca, nu peste mumta vreme (asadar, cu atat mai mult, de neimaginat).....voi sta in tribuna de pe Arena Nationala si imi voi privi fiul cum joaca fotbal.

Eeeee, dupa cum spuneam mai devreme, NICIODATA SA NU SPUI, NICIODATA!

Lunea trecuta ma intorsesem de la Mamaia, si nu ma gandeam decat la faptul ca, peste doar 3 zile, ma voi intoarce pe litoral, pentru vacanta de 1 iunie. Insa, marti dimineata am fost anuntat ca pe 1-2 si 3 iunie se ca desfasura un turneu de fotbal pe Arena Nationala, turneu la care va participa si echipa unde activeaza fiul meu.

Pffff! Va dati seama ca mi-a cazut fata! Aranjasem totul pentru minivacanta de 1 iunie, rezervarile erau facute, urma sa ma vad cu gasca pe malul marii, si...dintr-o data, toate planurile mi-au fost date peste cap! Evident ca am anulat totul, urmand sa merg cu fiul meu la turneul de fotbal.


Ce sa spun? Pe doamna Firea nu am halit-o niciodata, dar faptul ca a acceptat sa faca o asemenea bucurie micilor fotbalisti, practic...sa-i lase sa joace fotbal pe terenul unde joaca echipa nationala a Romaniei, este un lucru de apreciat!



Dupa 2 meciuri desfasurate vineri, a venit ziua de sambata, cand stiam ca avem un meci la ora 10:45. Dimineata, pe la ora 8:30 cand m-am trezit, eram termimat de somn, avand in vedere ca statusem la bar pana la ora 3:30 (jucasem rummy cu niste prieteni), dar ma gandeam ca, dupa meci, voi avea tot timpul din lume sa dorm.

Asa imi imaginam dimineata...

Pentru ca, dupa desfasurarea partidei de fotbal am aflat ca meciurile programate pentru duminica se vor amana pentru luni (datorita faptului ca duminica urmeaza a se desfasura meciul Rapid-Steaua), INSTANT, am hotarat sa plec la mare. Si, uite asa, daca sambata la ora 11 eram in tribunele de la Arena Nationala, la ora 15 eram deja pe sezlong, pe plaja la Mamaia.


Vremea este superba, plajele au inceput sa umple, apa marii continua sa fie foarte calda (pentru aceasta perioada), vantul inca mai bate, dar nu mai este atat de deranjant....una peste alta, chiar este bine!

Asadar, desi, nu mai credeam, in acest week-end am impacat si capra ai varza! :)

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu