...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 29 noiembrie 2017

OANA ZAVORANU ISI DONEAZA GARDEROBA, IN VALOARE DE 200.000 EURO! CICA...FEMEILOR NEVOIASE!

Buna seara, din nou!

Iata-ma, scriind pentru a doua oara in aceasta seara/noapte! Insa, nu ma pot abtine!

Era trecut de miezul noptii cand, plecand din bucatarie, m-am asezat in fata televizorului, incepand sa butonez telecomanda. Si, ce sa vezi! Am ajuns la emisiunea lui Capatos, emisiune la care nu mai aruncasem un ochi, cred ca de cel putin 1 an de zile.

Am ales sa ma opresc si sa ma uit, avand in vedere ca, invitata din aceasta seara a lui Capatos, era OANA ZAVORANU. Chiar, eram curios sa vad ce mai face...

Pfffff! Soc si groaza!

Nuuuu! Sa nu ma intelegeti gresit! Oana arata absolut "beton" (din toate punctele de vedere), mai ales ca, daca nu ma insel, este trecuta de 45 de ani.

Socul si groaza m-au cuprins, atunci cand am realizat, ceea ce urmeaza a face....MAINE. (miercuri)

Hai sa va povestesc!

Maine, probabil, cei care vor trece pe Dorobanti (uite ca, numarul nu l-am retinut), cel mai probabil ca, vor fi absolut socati de MITINGUL FEMININ care se va desfasura in fata casei, Oanei Zavoranu!

Motivul?

OANA ZAVORANU A DECIS SA-SI DONEZE GARDEROBA, IN VALOARE DE VREO 200.000 EURO!

Bai, nu era nevoie sa vad imaginile prezentate in aceasta seara la tv, cu garderoba Oanei, pentru ca, pe ea, chiar o cred ca are o garderoba, pe cat de mare, pe atat de scumpa! In total, peste 1000 de "piese" vestimentare!

Altceva, m-a socat!

CIRCUL SUPREM CARE VA AVEA LOC, CU SIGURANTA, MAINE, PE DOROBANTI! Si, fireste, mi-am pus intrebarea: DE CE, A ALES SA-SI DONEZE GARDEROBA, INTR-UN ASTFEL DE MOD?

M-am gandit ca, poate, a dorit sa le dea peste nas, FOMISTELOR din showbiz, care se lauda pe facebook cu diverse haine ce nu le apartin, acestea fiind puse la dispozitia lor de catre diversi designeri vestimentari, numai pe durata anumitor evenimente. Dar, tot exagerat imi pare!

Era mai simplu sa le valorifice contra cost, la un pret accesibil, iar banii rezultati, sa fie donati unei case de copii sau unui azil de batrani! Totul, discret si fara tam-tam!

Nici nu vreau sa ma gandesc, la ceea ce se va intampla, maine, pe Dorobanti, in fata casei Oanei Zavoranu!

Romanii isi sfasie hainele de pe ei, imbulzindu-se sa apuce 2 sarmale si o chifla, atunci cand vreo primarie, imparte de-ale gurii! Daramite, atunci cand este vorba de piese vestimentare, unele, de sute si mii de euro, ca valoare!

N-o voi intelege, ABSOLUT NICIODATA, pe Oana Zavoranu! Ok, este o femeie frumoasa, care se tine absolut "beton", la cei 45 de ani pe care ii are, desteapta este, mai mult!...este si o femeie bogata, insa circul grotesc pe care l-a provocat mereu (imi aduc aminte de nunta sa cu Pepe), cel putin, pentru mine, nu are inteles!

Sunt 100% convins ca Oana Zavorannu este o femeie super ok, fiind o prezenta placuta si, poate cel mai important, avand un suflet mare!

INSA, OPULENTA SI CIRCUL PE CARE-L FACE UNEORI, STRICA TOTUL!

Spunea ca, asa a simtit ea, ca trebuie sa-si doneze toata garderoba!

Ok, foarte bine! Dar, sper sa fie constienta ca, maine, nu-si va dona garderoba FEMEILOR NEVOIASE (care, imi vine sa si rad, nu cred ca vreuna dintre ele, ar avea nevoie, spre exemplu, de niste cizme sau o geanta de cateva mii de euro)....CI, EXACT ACELORA CARE, MANATE DE TUPEU, VOR CREA UN DITAMAI CIRCUL, PENTRU A PUNE MANA PE CAT MAI MULTE PIESE VESTIMENTARE!

Cata dreptate avea, Silviu Brucan! Si, au trecut cei 25 de ani!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu