...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 15 martie 2017

RAMBO DE ROMANIA!

Buna seara, dragii mei!

Tocmai ce m-am intors de la Spitalul Medicover. Fireste, urmeaza analize amanuntite, rmn cerebral, electroencefalograma, angiografie cerebrala, consult al inimii samd. Suspiciunile medicilor, pentru episodul trait duminica, sunt doua:

- atac cerebral ischemic;

- atac de panica extrem de sever, datorita sistemului nervos grav afectat;

Nu ma voi intinde mult cu scrisul, pentru ca ma simt extrem de slabit si stresat, dar am realizat cu uimire faptul ca, in cadrul Parlamentului, exista un...RAMBO!


Daaaaa! Deputatul Catalin Radulescu!


Dupa cum stiti (probabil), RAMBO DE ROMANIA, pentru ca a fost extrem de suparat pe manifestantii care, inca blocheaza, seara de seara, P-ta Victoriei (uite, sincer, chiar nu stiam ca se mai intampla acest lucru), a venit cu solutia imprastierii acestora cu ajutorul tunurilor cu apa, amenintand ca, in caz extrem, EL SI-A PASTRAT MITRALIERA AKM, obtinuta pe vremea cand era tanar revolutionar, si, oricand ar fi nevoie, nu va avea vreo jena sa o foloseasca!

Pe langa extrem de grava afirmatie facuta, Rambo de Romania, aducandu-si aminte de momentele glorioasei sale tinereti, cand lupta la revolutie cu AKM-ul in mana, a mai facut inca una, muuuult mai grava si SFIDATOARE, in raport cu realitatile societatii romanesti:

PENTRU MERITELE CU CARE A MANUIT MITRALIERA ACUM VREO 30 DE ANI, RAMBO DE ROMANIA, INCASEAZA O INDEMNIZATIE DE REVOLUTIONAR (viagera), in cuantum de vreo 5000 lei/lunar, pe care, insa, o considera...O MIZERIE DE INDEMNIZATIE!!!

Domnu' Rambo, nu stiu cati oameni castiga, astazi, in Romania, suma de 5000 lei/luna, dar atatia cati ori fi, imi place a crede ca, cu totii, apreciaza si ii multumesc lui Dumnezeu ca fac parte dintre norocosi. Dar, daca dumneata o consideri o mizerie de indemnizatie, DE CE NU RENUNTI LA EA? Uite, ai putea sa o donezi unui azil de batrani sau unei case de copii. La fel ai putea face si cu salariul de deputat, pe care, se pare ca, il consideri, tot o mizerie!

Si uite asa, ai putea sa-ti legi pe frunte o bentita, sa-ti pui AKM-ul pe umar, si sa faci un drum pana in Vietnam!

Razboi, nu vei mai gasi acolo, dar am auzit ca sunt FEMEI FRUMOASE! Trage o "rafala" de mitraliera (sunt sigur ca le vei impresiona), si sa vezi ce calm si pozitiv te vei intoarce!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu