...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 5 martie 2017

LAURENTIU REGHECAMPF, MAI INCERC O PREVIZIUNE!

Buna ziua, dragii mei!

Intotdeauna am fost de parere ca, de ajuns, cu o oarecare doza de sansa, poti sa atingi SUCCESUL, dar cel mai greu este sa reusesti a te mentine pe acel palier

LAURENTIU REGHECAMPF


Este suficient sa privesti o poza de-a sa, si sa concluzionezi ca, VIATA, i-a oferit (cu o maaaaaare doza de sansa), cu mult mai mult decat isi imagina acum 15 ani.

Ca jucator de fotbal, sa fim seriosi, nu a rupt nici pe departe "gura targului", dar a fost, spre deosebire de multi altii, un baiat serios si respectos.

ANA MARIA PRODAN


Cine nu o cunoaste pe distinsa doamna, plina de tupeu si cu gura foarte mare?

De asemenea, este suficient sa privesti o poza de-a sa, si sa concluzionezi ca, acesti aproape 30 de ani scursi de la momentul '89, i-au creat doamnei, cel mai prolific mediu de a parveni.

Dar nu va mai dura mult! Pariati pe ceea ce va spun!

De altfel, acum aproape 4 ani, tot aici, pe blog (13 august 2013), am atras atentia asupra faptului ca, LAURENTIU REGHECAMPF, dupa 2-3 "paharele" de succes, impulsionat si de "prietenii" de langa el, INCEPE SA-SI PIARDA BUNUL SIMT SI ECHILIBRUL, RISCAND SA DEVINA UN MASCARICI!

Anii scursi din 2013 si pana in prezent, nu m-au contrazis, ci, din contra, se pare ca mi-au dat dreptate!

Cine este Laurentiu Reghecampf, astazi???

UN ANTRENOR CARE, DESI, INCA, BENEFICIAZA DE CELE MAI BUNE CONDITII DE PREGATIRE SI CEI MAI BUNI JUCATORI DIN CAMPIONATUL INTERN, lipsit total de grijile financiare ale majoritatii cluburilor romanesti, merge din esec in esec!

Daca, atunci, pe 13 august 2013, cred ca dupa o victorie cu Dinamo (incepuse campionatul de 4 etape), facea niste declaratii total neelegante vi-a-vis de adversarii sai, spunand ca ii putea bate cu 10-0 sau ca, sunt adversari mult mai puternici decat Dinamo, la care ar trebui sa se gandeasca, uite ca astazi, la DOAR 4 ani distanta, desi echipa Dinamo a supravietuit unei INSOLVENTE, scorul ultimelor 2 partide jucate cu Steaua a fost de 7-2 (la general), in favoarea sa!

Aseara, domnul Reghecampf a mai inregistrat un esec usturator! A facut 1-1, pe teren propriu, cu ultima clasata, ASA Tg Mures. Iar campionatul, din ce in ce mai clar, pare ca se pierde!

Am 30 de ani de cand urmaresc fenomenul "fotbal", zi de zi. Dar nu am vazut vreodata, in toata lumea aceasta, cat este de mare, CA UN ANTRENOR DE FOTBAL (mai mult sau mai putin cunoscut), sa fie aparat pe retelele de socializare sau la tv, DE CATRE NEVASTA! Si o nevasta obraznica si cu gura mare!

Sa jignesti, este foarte usor! Mai ales cand ai ajuns in "varf". Dar, dupa doar 1-2 campionate castigate si cateva performante in cupele europene, sa incepi sa arunci cu dejectii, intr-un antrenor precum Piturca (am dat doar un exemplu), este de neadmis!

Piturca, ca individ, nu-mi este simpatic! Dar, sa ajunga a fi jignit si batjocurit de catre Reghecampf si a sa sotie, imi pare mult prea mult! Deocamdata, nu numai varsta face diferenta dintre cei doi, dar si performanta, atat ca jucatori de fotbal cat si ca antrenori! Piturca, ca jucator de fotbal, este castigator al Cupei Campionilor Europeni si Supercupei Europei, iar ca antrenor de fotbal, realitatea ultimilor 20 de ani, arata fara echivoc ca, PERFORMANTELE ECHIPEI NATIONALE (acelea, cate au fost), sunt strict legate de olteanul arogant!

In final, asa cum am facut in 2013, voi mai face o previziune in ceea ce il priveste pe Laurentiu Reghecampf!

INCA 3-4 ANI SUB INFLUENTA MAI MULT DECAT NEFASTA A NEVESTII, SI CARIERA SA DE ANTRENOR DE FOTBAL SE VA TERMINA!

Genul de siropuri indiene, precum "Soarele meu este cel mai valoros antrenor din Romania", dupa doar cateva "paharele" baute din licoarea succesului, dau bine in "Can-can" sau "Click", nu si pe "dreptunghiul verde".


Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu