...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 1 octombrie 2016

SERGIU STOICA, UN ADEVARAT IUBITOR DE TARA SI POPOR!

Buna ziua, dragii mei!

SERGIU STOICA! Va spune ceva acest nume? As avea curajul sa pariez ca, dintr-un esantion format din 1000 de persoane alese aleatoriu de pe strada, daca sunt 5 care au auzit de acest domn.


VASILE BLAGA!

Nu cred a mai fi necesar a va intreba daca va spune ceva acest nume, si nici sa ma mai intreb care ar fi numarul persoanelor din cadrul aceluiasi esantion mentionat mai sus, care a auzit de acest domn. (axiomatic, superior celui care a auzit de domnul Sergiu Stoica)


Acum, trebuie sa recunosc cu mahnire faptul ca, atunci cand am citit stirea despre organele competente ale statului care au deschis o ancheta asupra sursei financiare care a putut face posibil ca fiica domnului Blaga sa detina o super luxoasa vila pe malul nu stiu carui lac, STIAM CLAR DESPRE CINE SE VORBESTE!

Dar cand, printr-o tragica situatie, zilele trecute, am auzit de Brain Institute si Sergiu Stoica, HABAR NU AM AVUT DESPRE CINE SE VORBESTE!

Aici, opinez io, este uriasa CRIMA pe care o comit zi de zi, fara incetare, televiziunile si ziarele din Romania: PROMOVEAZA PANA LA SATURATIE personaje total lipsite de vreo importanta pentru societatea noastra, si aproape deloc, personaje extrem de importante pentru aceasta!

Pentru ca, daca domnul Blaga decide maine sa se urce in primul avion si sa PARASEASCA DEFINITIV TARA, pierderea pentru societatea romaneasca este exact aceeasi ca pierderea suferita de fluviul Dunarea, cand un pescar ii "fura" o galeata cu apa pentru a se spala pe maini. DAR DACA DOMNUL STOICA SE HOTARASTE SA SE URCE IN PRIMUL AVION SI SA PARASEASCA DEFINITIV TARA, pierderea pentru societatea romaneasca este absolut uriasa!!!!

In randurile ce urmeaza, CU MAXIMA PLACERE, ADMIRATIE SI CONSIDERATIE, va voi povesti ce am aflat (documentandu-ma) despre domnul SERGIU STOICA.

Tanar medic fiind, pentru ca nu a reusit sa ajunga a lucra intr-un anume spital in care si-a dorit, precum alti multi medici, a ales calea STRAINATATII. A excelat profesional in domeniul neurochirurgiei vasculare si tumorale in spitale din Franta si Canada.

Dupa cativa ani petrecuti peste hotare, dorul de tara l-a facut sa se intoarca, si alaturi de alti cativa tineri medici a pus bazele BRAIN INSTITUTE, unde zi de zi se lupta cu "moartea" in cazul ADULTILOR care vin cu grave tumori cerebrale. Aceeasi lupta cu "moartea" o duce si in cadrul Spitalului Maria Curie, unde opereaza COPII.

Acum intreb:

DE CATE ORI NE-A VORBIT DOMNUL BLAGA DESPRE DORINTA SA DE A FACE BINE TARII SI POPORULUI, practic, motivul pentru care a intrat in politica?

Penibil!!!!

Din nefericire, oamenii care fac cu adevarat bine TARII SI POPORULUI, care au ales sa profeseze in Romania pe o remuneratie incomparabil mai mica decat ar obtine in strainatate, NU SUNT PROMOVATI DE CATRE "MEDIA".

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu