...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 10 octombrie 2016

SA FACEM SPORT! NU CIRC!

Buna seara, dragii mei!

Stiu ca ceea ce voi scrie in aceasta seara, poate, pe unii, ii va enerva. DAR, SA NU UITAM: ESTE DOAR O PARERE!

Ieri, duminica, a trebuit sa fac un drum din Titan (unde locuiesc) pana in Militari, la parintii mei, iar starea pe care o aveam (avand in vedere gravele probleme medicale pe care le are mama) nu era deloc buna. Din contra! Eram incordat precum un "arc".

Ajuns pe la Baba Novac (ca zona), observ AGLOMERATIA DIN TRAFIC, exact precum intr-o dimineata din timpul saptamanii. BARA LA BARA, fratilor!

Cand ajung in zona "Pasajul Muncii", observ ca circulatia este RESTRICTIONATA (partial), si instant, fara a mai intreba pe vreunul dintre politistii de la circulatie aflati in zona, REALIZEZ CA IAR AVEM PARTE DE VREUN....MARATON!

Ma incolonez "bara la bara" si strabat cu greu Pasajul Muncii (pe dedesupt, pentru ca Decebalul si Calarasul erau blocate). Ajung in final la Universitate, unde observ ca, in loc sa merg inainte spre Kogalniceanu (care era si el blocat), POLITISTII CARE ERAU PREZENTI IN ROND, MA DIRIJEAZA PE B-DUL MAGHERU.

Cat am strabatut distanta dintre Universitate si Piata Victoriei (de unde m-am indreptat spre Militari), bai, fratilor, ERA POLITIE IN TRAFIC MAI CEVA CA LA VIZITA UNUI PRESEDINTE DE TARA!

Pffffffff! Si asta pentru un...MARATON! Sau, sa ma iertati, PENTRU NISTE BEZMETICI CARE AU DESCOPERIT SPORTUL LA VARSTA LA CARE TE LASI DE SPORT!

Scumpilor, NU AM NIMIC IMPOTRIVA SPORTULUI, Doamne Dumnezeule, dar opinez ca a tine blocat jumatate din Bucuresti (chiar si intr-o zi de duminica) pentru cateva sute de bezmetici care vor sa alerge, IMI PARE O IMENSA BAZACONIE!

Am innebunit cu promovarea sportului! Hai sa va spun ceva! ESTE DOAR O PARERE!

Nu cred in sportul care se face astazi! Am auzit multi barbati care spun ca merg la sala pentru ca se plictisesc si......cel mai important, PENTRU CA SUNT MULTE GAGICI.

De asemenea, am vazut multe femei, care se indreapta spre sala de sport sau spre parcuri, unde alearga, INSA DUPA CE "EFORTUL" A AJUNS LA FINAL, JUMA' DE TAVA DE PLACINTA ESTE A LOR.

Ma uit si prin parcuri! Atat la baieti cat si la fete, atat la domni cat si la doamne! Dumnezeule!!!!! Majoritatea dintre ei, numai si analizati dupa "fizic" (pentru ca se cunoaste un fizic atletic, chiar si la 40-50 de ani) ITI DAI SEAMA CLAR CA NICIODATA NU AU AVUT DE-A FACE CU SPORTUL!

Bai, stiti cum faceam noi sport acum 20-25 de ani? Cumva, credeti ca aveam gantere frumoase si elegante, aparate sofisticate, muzica si gagici cu pantaloni mulati pe fund, prin imprejurimi?

Nuuuuu! Sportul se facea acasa! Si sportul de "acasa" este cel mai greu sport! Am avut prieteni care detineau un corp superb si o musculatura definita pe masura, LUCRAND CU BOLOVANI! Da, da, da....cu bolovani!

Cei mai norocosi si cu ceva "dare de mana", apelau la persoane care lucrau la strung, in fabrica, in vederea fabricarii unor gantere.


Nota: cele mici au 9 kg, si le foloseam la "fluturari" sau exercitii pentru umeri, iar cea mare are 22 de kg si o foloseam la exercitii pentru bicepsi. ACUM, ABIA O RIDIC DE JOS. :)))

Si.....faceam SPORT! Nu gluma! Daca as avea, acum, la maturitate, in cont, cate 1 leu pentru fiecare flotare, fluturare, impingere la piept (pe bancuta fabricata, tot rudimentar, cu ajutorul unui tamplar, AS FI UN OM BOGAT!


Asa ca, zic io, nu pot fi banuit ca nu as iubi sportul, DAR CIRCUL ASTA DESFASURAT PE STRADA, cu blocarea circulatiei si paralizarea unei jumatati din Bucuresti, imi pare grotesc!

Nu mai vorbesc despre BICICLISTI! Sa "ciuntesti" o treime din portiunea de carosabil de pe Calea Victoriei (si asa, nu foarte generoasa in raport cu traficul existent), PENTRU NISTE BEZMETICI CARE VOR SA PEDALEZE, din nou, desi stiu ca multi ma vor injura, IMI PARE GROTESC!

Aceasta nu este sport! Ci doar....CIRC!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu