...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 2 decembrie 2015

SA NE STRIGAM...FERICIREA!

Buna seara, dragii mei.

FERICIREA (dupa agentii sub acoperire) a ajuns a doua MAROTA in Romania.

Astazi, in presa, am citit cum incercau sa-si explice FERICIREA, de la oameni de rand pana la vedete. Si probabil ca, in saptamanile ce urmeaza, precum CRETINISMUL ala cu varsatu' galetii cu apa rece in cap, vom asista la un lung sir de declaratii care mai de care.

Pfffff....SUNTEM O NATIE DE FERICITI!

Dar maximum de delir l-am vazut in declaratia Alexandrei Stan (o cantareata) care, nici mai mult nici mai putin, isi definea fericirea PRIN A IUBI PE TOATA LUMEA!

Sarbatorile de iarna batand la usa, FERICITII Romaniei nu concep sa nu fie...fericiti. Pentru ei, a fi fericit inseamna sa nu petreaca singuri aceste sarbatori. Unii au nevoie de multa bautura si colegi de pahar, altii de zbenguiala in club, altii de un partener samd.

Oare, asta inseamna FERICIRE?

Eu spun ca...nu! Fericirea, daca chiar ti-o doresti, nu poate veni decat in momentul in care TE PRIVESTI IN OGLINDA SI ACCEPTI CINE ESTI CU ADEVARAT! Privitul in oglinda este un exercitiu foarte interesant, iar oglinda iti arata cu adevarat cine esti ca individ/a. Cu o conditie! Sa vrei sa vezi adevarul!

Am amici (multi) de-o NEfericire maxima! In ajun de sarbatori, sub influenta bahica oferita generos de zecile de sticle cu bautura, par cei mai fericiti din lume. Rad cu gura pana la urechi (acel ras isteric), fac foarte mult zgomot si dau tuturor impresia ca sunt fericiti.

Cat tine fericirea? Pana cad sub masa...

Cunosc alte persoane care in ajun de sarbatori bat cluburile in lung si-n lat. Gatiti pentru distractie, emana acelasi aer de FERICIRE. Pentru ca...nu? cine a vazut oameni NEfericiti in club?

Cat tine fericirea? Pana la vreo 7 dimineata.

Dupa ceea ce vad in jurul meu (nu neaparat cunoscand), exista multi altii/altele care se "combina" cu ochii inchisi, numai pentru ca...deh, se apropie sarbatorile de iarna. Si cum sa le petreci singur? Trebuie sa razi si sa pari FERICIT/A!

Asta-i FERICIREA fratilor?

Eu spun ca...NU! Doar va place sa va mintiti singuri! Peste tot in lume, dar mai ales in Romania, MAROTA FERICIRII CU OCAZIA SARBATORILOR DE IARNA depaseste orice limita a decentei.

Fericirea pleaca din...noi! Pana nu ajungi a accepta ceea ce vezi in oglinda atunci cand te privesti, nu vei ajunge vreodata sa cunosti FERICIREA!

Pana nu vei renunta a-ti mai pasa de IMAGINEA PE CARE TREBUIE S-O DISTRUBUI CELOR CARE TE CUNOSC, si care trebuie obligatoriu sa creada ca esti FERICIT/A, in vecii vecilor amin nu vei ajunge sa traiesti frumosul si pretiosul sentiment.

Pana nu vei renunta la a mai crede in IMAGINEA FALSA A FERICIRII afisata de majoritatea celor din jurul tau, deasemenea, nu vei ajunge niciodata a fi FERICIT.

In final imi permit a va da un sfat!

FERICIREA ESTE UN SENTIMENT EXTREM DE SCUMP. Ca sa fii fericit/fericita trebuie sa lupti pentru fericire. Si nu e usor! Dar si rasplata va fi pe masura!

Pentru ca atunci cand vei trai cu adevarat MOMENTE DE FERICIRE, vei vedea diferenta intre fericirea data de betii, cluburi si parteneri stupizi alesi doar pentru a parea fericit/a, SI FERICIREA AUTENTICA ale carei momente te hranesc muuuuulta vreme.

Fericirea adevarata, o data ce ai reusit sa ajungi la ea (si nu e usor de loc), nu dispare dupa ce starea bahica s-a evaporat, ritmul muzicii a incetat, sau sarbatorile langa un partener s-au incheiat.

Fericirea adevarata dureaza mult! Si isi face simtita prezenta in fiecare seara cand pui capul pe perna!

Parem un popor de FERICITI! Doar parem! Pentru ca in realitate, suntem unul dintre cele mai triste popoare!

Dar cu "actoria" stam foarte bine!

Bineinteles, DOAR O PARERE!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu