...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 12 octombrie 2015

EU, CA EI, AM CUNOSCUT SI VOI CUNOASTE SUTE! EI, CA MINE, N-AU CUNOSCUT SI NICI NU VOR MAI CUNOASTE!

Buna ziua dragii mei!

Sa mai spun ca urasc iarna, ar fi tardiv. Toti care ma cunosc stiu acest lucru. Azi, dupa 2-3 zile de ploaie si frig (nici nu vreau sa ma gandesc la nenorocitii de fulgi) deja stau cu "lama" pe vena. :))

Scumpilor, pe site-ul de socializare unde am cont (deh, voi, majoritatea, aveti facebook, trebuia sa socializez si io undeva) de ani si ani de zile nu m-am certat cu nimeni. Mai mult, chiar daca am fost jignit (si am fost), foarte rar am reactionat (si stiu sa reactionez), cu atat mai putin sa ajung a "bloca" pe cineva.

Acum vreo luna, intr-o dimineata, am primit un mesaj jignitor de la o tipa (culmea, apropiata varstei mele), si prinzandu-ma intr-un moment prost...am reactionat la fel. Poate ar trebui sa mai precizez si faptul ca...cu acea tipa mai vorbisem pe site, si cred ca ne stiam din vedere (pe site) de vreun an de zile.

Ce a urmat?

Un potop de mesaje si amenintari care mai de care, culmea, nu numai de pe contul ei, cat si de pe alte conturi. In plus...note de "1" date la greu pozelor mele de pe site.

Bineinteles ca puteam s-o "blochez" imediat, sau chiar s-o "raportez" adminitratorilor site-ului, insa...poate si obisnuit cu BLOGUL MEU unde, dupa cum bine stiti, unii dintre voi, cititorii mai vechi, nu o data de-a lungul anilor, am fost facut albie de porci de diverse persoane ANONIME, am lasat-o sa se desfasoare cat a dorit.

Jignirile? Pfffff! un intreg repertoriu! Spre seara, inclusiv BLESTEME, atat la adresa mea cat si la adresa piciului meu.

Spuneam...pe seara! Corect! Pentru ca, in acea zi nesfarsita, incepand cu ora 23-23,30 a inceput a-mi lua BLOGUL la puricat. (blogul era mentionat la profilul de pe site)

Pfffff...alte jigniri! A ajuns sa spuna, inclusiv, ca mi-a dat spaga Radu Mazare pentru a lauda statiunea Mamaia.

DAR, FARA INDOIALA, CEL MAI MARE OF AL RESPECTIVEI, ERA CA IMI FAC RECLAMA BLOGULUI PE UN SITE DE SOCIALIZARE, PROMITANDU-MI SOLEMN CA SE VA OCUPA PERSONAL DE "CAZU'" MEU, ALTFEL SPUS, MA VA RECLAMA ADMINISTRATORILOR CARE IMI VOR INTERZICE SA-L MAI PRECIZEZ LA PROFILUL MEU.

Si s-a tinut de cuvant! De la profilul meu, din cadrul descrierii (acele cateva randuri scrise personal) a disparut propozitia care facea referire la blog! Am observat foarte tarziu (acum vreo saptamana) cand am fost atentionat de un cititor al blogului care avea cont si pe site.

Ceea ce m-a surprins extraordinar a fost faptul ca, SAMBATA TRECUTA, tot spre miezul noptii, la peste o luna distanta de la ACEA ZI in care am fost bombardat cu cele mai abjecte jigniri, DOAMNA, a aparut din nou in peisaj, scriindu-mi ca IMI INTINDE MANA CU PRIETENIE SI ISI CERE SCUZE PENTRU TOATE JIGNIRILE CE MI LE-A ADUS CU CEVA TIMP IN URMA!

Vazand ca nu vine niciun raspuns din partea mea, dupa cateva mesaje, a concluzionat ca RAUTATEA ROMANILOR NU ARE LIMITA, iar ea este mandra ca a incercat sa se impace cu mine!

Uitase un lucru!

MA "BLOCASE" PE SITE INCA DE ACUM O LUNA! :)))

Cum sa-i raspund daca eram blocat? :))

Draga domnita, DUPA CUM, DESIGUR, AI OBSERVAT, SUPRAVIETUIESC (!!!) PE SITE-UL DE SOCIALIZARE SI FARA A MAI AVEA BLOGUL PRECIZAT LA PROFIL!

Sper ca intre timp (pentru ca din acea zi cand l-ai descoperit, si cand ai tinut sa-mi spui ca este un blog de cacat, stiu ca il citesti) ai realizat ca nu exista absolut niciun interes financiar, CA NU A EXISTAT, SI NICI NU VA EXISTA VREODATA RECLAMA PE ACEST BLOG, iar daca precizam de el la descrierea profilului meu de pe site-ul de socializare, O FACEAM PENTRU CA STIAM CA FUNCTIONEAZA CA UN..."FILTRU".

Acum, datorita tie, administratorii site-ului nu-mi mai dau voie! Foarte bine! Bucura-te si savureaza momentul!

De iertat pentru jignirile aruncate, inclusiv blestemele...am facut-o inca din acea seara!

Scumpilor, in ciuda imaginii mele, aroganta, sarcastica, dura, EU CHIAR SUNT UN TIP SUPER TOLERANT!

Incercati (cei care o faceti) degeaba sa va inoculati o imagine groaznica despre mine, pentru ca, mai devreme sau mai tarziu, rezultatul va fi acelasi:

CITIND BLOGUL (sau unii dintre voi, cunoscandu-ma) VETI FI NEVOITI SA ACCEPTATI CA...NICI NU ATI CUNOSCUT, SI NICI NU VETI MAI CUNOASTE UN OM CA MINE. (cu bune si rele, evident)

APROPOS!!! Va mai aduceti aminte de tipa care m-a imbolnavit de chlamidya acum o luna de zile??? (am scris pe blog la acea vreme, fiind absolut disperat, pentru ca era prima data in viata cand ma confruntam cu BTS)

Eeee, aflati ca, io, Mirciulica, dupa ce am primit rezultatul analizelor, si intrebat de acea tipa CUM AU IESIT, nu numai ca nu am injurat-o, sau sa ma fi dus s-o astept pentru a-i aplica vreo "scatoalca", DAR M-AM DUS SI I-AM CUMPARAT SI EI TRATAMENTUL.

Adica, doxiciclina de 100 mg, plus BIOTIC, pentru ca am avut grija ca doamna, in urma tratamentului, sa nu faca candida.

Cu cine s-o "regula" pe viitor, nu e treaba mea, eu mi-am facut datoria, si cel putin un "el"...desi n-are de unde sti, ar trebui sa-mi multumeasca.

Stiu! Stiu! Stiu! Toti amicii mei (si sunt zeci) m-au facut nebun cand au auzit ca in loc s-o injur ca la usa cortului si sa-i trag si vrei doua "scatoalce", EU I-AM CUMPARAT TRATAMENTUL, avand grija ca, pe langa antibiotic, sa-i iau si BIOTIC.

Da! Asa sunt eu!

Pentru ca, EU, oameni ca acestia am cunoscut si voi mai cunoaste SUTE, in schimb ce EI, oameni ca mine, n-au cunoscut si nici nu vor mai cunoaste!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

2 comentarii:

  1. Mircea, diferenta dintre prostie si inteligenta e ca prima e nelimitata.Cel mai bun exemplu in acest sens TU ESTI! Dupa ce te-ai imbolnavit de o boala cu transmitere sexuala, mai vrei si statuie pt. infidelitate si pt. faptul ca platesti tratamentul altei stoarfe.Tu fiind,desigur, un ,,familist convins"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :):):)....tare! super tare! Rad si acum cand iti raspund! Da' ce ai sarit la bataie, bai nene!!! Sa-ti mai explic faptul ca respectiva nu a foat o STOARFE? O fac...desi, sunt sigur ca inteligenta ta este la un nivel atat de inalt, incat nu vei reusi sa "cobori", intelegand lucruri lumesti...banale. Asadar, chlamydia, pe care am avut-o, si de care am scapat urmare tratamentului cu antibiotic timp de 7 zile...ATENTIE MARE!!!...la femei, este in general asimptomatica! ADICA NU ARE SIMPTOME! Acum, axiomatic, si tu, inteligenta si precauta, poti avea un prieten care s-a regulat in cadrul unei "aventuri" si....te-a imbolnavit de chlamydia. Ti-am dat doar un exemplu! Pentru ca mai sunt si altele...perfect logice! Tu, inteligenta si precauta, cunosti maine un barbat care iti place si cu care doresti o relatie serioasa. Cat vei tine prezervativul? O luna, doua? Ok...dupa ce ai renuntat la el, ai luat chlamydia de la partener. (in caz ca o are) Posibilitati sunt nenumarate, dar asta nu exclude, bineinteles, si varianta "stoarfa". Dar tu nu stii sigur! Probabil doar INTELIGENTA SCLIPITOARE te-a calificat sa dai "verdictu'". In fine...DOAR O PARERE....semnat: PROSTU' :)))

      Ștergere