...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 11 august 2015

DOUA PROASTE INTR-O SINGURA ZI. DEJA PREA MULT!

Buna seara dragii mei!

Astazi am avut parte numai de proaste. In fine...doua, insa suficiente!

Una dintre proaste, a reusit sa ma enerveze pentru prima data de cand am venit de pe litoral, cand, ajungand cu masina in spatele masinii ei, care se afla oprita la un semafor (pe culoare rosie, INSA EXISTA UN INTERMITENT VERDE PENTRU "DREAPTA"), si vazand ca sta cu semnalul pus pentru "dreapta"...ii dau un claxon scurt de avertizare, aratand spre semafor. Tolomaca se uita la semafor...si nimic!

Ii mai dau inca un claxon scurt, si ii mai arat inca o data semaforul. Si ea se mai uita inca o data la semafor si...nimic!

Vazand ca nu se misca, apas mai prelung claxonul, sperand c-o trezesc. Mai inainteaza un metru, facandu-mi semn ca nu intelege ce doresc.

A patra oara ma proptesc cu mana pe claxon, de am trezit toata strada. Idioata, deschide geamul (masina mea fiind in spatele ei), si il intreaba pe soferul de pe coloana din centru, ce se intampla! Si acel sofer (care stationa la culoarea rosie, el mergand inainte) ii arata acelasi semafor. Si...nimic, fratilor! Idioata tot nu intelesese ca EA, CRETINA, RETARATA, care avea semnalul pus pentru "dreapta"....AVEA VERDE INTERMITENT!!!

Eu, cum intepenisem cu mana pe claxon, deschid geamul, si, recunosc, spre rusinea mea, ii strig: "Faaaa, fa dreapta ca ai verde intermitent!".

Ce credeti ca face oligofrena??? Face dreapta pana la urma, dar in acelasi timp pune masina pe "avarie", si opreste imediat dupa...

Cand am trecut pe langa ea, mi-a strigat "Ce ai??? Esti nebun?". Nu i-am mai spus nimic, insa consoarta mea, CARE NU ESTE SOFERITA, razand, imi spune: "Asta nu a inteles nici acum ca avea VERDE INTERMITENT pentru 'dreapta'".

Cine, Doamne Iarta-ma, i-o fi dat carnetu'??? :)))

Mai pe seara, intrand, de pe telefon, pe site-ul de socializare unde am cont, ma abordeaza o ALTA PROASTA (veti vedea de ce ii spun asa), si dupa ce imi face un compliment pentru blog, incepe "tirada" de intrebari!

De ce ai cont pe site daca esti casatorit si ai copil? (vazuse pozele pe blog)

Ii raspund ca NU SUNT CASATORIT (altfel, as fi precizat pe site), dar ca nu ascund faptul ca am o relatie de 25 de ani si un copil. In plus, ii subliniez ca nu caut absolut nimic.

Nimic, fratilor! Tembela o dadea inainte ca sunt un MINCINOS, ca vreau sa-mi insel NEVASTA (desi ii spusesem ca nu sunt casatorit), ca sunt un PORC, asa cum sunt toti barbatii samd.

Elegant si finut cum m-a adus mama pe lume, incerc inca o data, pe langa argumentele anterioare, sa-i aduc "supremu":

"Mai, femeie, cand ma vei auzi ca iti propun vreo AVENTURA, in acel moment poti sa ma faci in toate felurile! Pana atunci, fii decenta in exprimare, dar mai ales, NU UITA CA ACEST SITE ESTE DE...SOCIALIZARE! Adica...SO-CIA-LI-ZA-RE!!!"

Nimic fratilor! Parca vorbeam cu peretii! Retardata o tinea una si buna...ca stie ea prea bine ca mint, si nu doresc decat sa ma culc cu alte femei.

Pffff! Am vrut s-o injur, s-o fac in toate felurile, dar nu voi proceda niciodata asa pe un site de socializare! Am preferat un mic "truc", spunandu-i ca, PARE CAM DOLOFANA (desi nu era), iar reactia a fost standard..."Vezi ca te blochez". Si cum am reiterat SINTAGMA...m-a blocat! Asta voiam si eu! Sa scap de ea! :))) Pentru ca eu am un principiu: pe site, nu blochez decat gay!

Din nervi am dat in ras! Cat de PROASTE sunt unele femei! Pai, cand un barbat este casatorit si vrea sa-si insele sotia, isi face cont CU POZE pe site-ul de socializare? Apoi, tot acolo, pe site, mai face trimitere si catre blogul unde, exista nenumarate poze cu familia sa???

Pfffff....prostia, in cazul unora, este absolut abisala!

In final, hai sa va mai spun ceva! Site-ul de socializare unde am cont, mai nou, isi face reclama si la televiziune. Inainte sa apara SPOTUL PUBLICITAR, am fost sunat de unul dintre angajatii site-ului, care mi-a propus sa apar intr-un intr-un interviu (care si el, urma sa se difuzeze la televiziune), unde trebuia sa-mi exprim cateva pareri despre site, si posibilitatea de a-mi gasi o partenera. Cica se gandisera la mine, avand in vedere ca, stiu sa vorbesc, si am si o prezenta agreabila. Cand am auzit, am pufnit intr-un ras, de nu ma mai opream!

Mi-o si imaginam pe a mea consoarta, INTAMPLATOR, butonand telecomanda televizorului, si dand cu nasul, de mine, care faceam publicitate site-ului de socializare. :)))

CRED CA FACEA INFARCT! (nota: a nu se intelege ca nu stie ca am cont pe site, pentru ca stie acest lucru...n-am de ce sa ma ascund)

I-am explicat distinsului angajat al site-ului, ca prezenta mea acolo, SUB NICIO FORMA, nu inseamna ca imi caut o partenera, ca am o relatie de 25 de ani, precum si un copil, IAR DACA PLATESC ABONAMENTUL MAXIM (vreo 100 si ceva de ron, de doua ori pe an), acest lucru se datoreaza faptului ca imi place sa intru, desi destul de rar, in vorba cu persoane necunoscute, eu avand si un blog.

Iubesc femeile, si sunt un FEMINIST CONVINS, chiar daca moderat. (o masura moderata, insa reala) Cei mai buni prieteni ai mei de-a lungul vietii...AU FOST FEMEILE! Daca in prezent sunt uns cu toate "alifiile" (si au constatat-o multe care au incercat sa ma verifice, vanzandu-mi multe "gogosi", chiar daca intr-o maniera impecabila), meritul meu nu depaseste 10%. Am fost doar un baiat care am luat notite cu sarguinciozitate de-a lungu' vietii, si am invatat aproape toate trucurile femeilor. DAR, DE LA FEMEI AM INVATAT!

Insa, fratilor, SA TE FEREASCA DUMNEZEU DE FEMEILE BATUTE IN CAP! Pentru ca exista si din acestea! (mai mult, sau mai putin)

Eu, am intalnit, doua, doar astazi!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu