...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 31 iulie 2015

UNDE TE-AU CONDUS SFATURILE..."MODESTILOR"?

Buna ziua dragii mei!

Daca m-ar intreba cineva, sincer, nu stiu ce as raspunde ca imi place mai mult cand sunt la mare. Dimineata (uneori), cand din intamplare, trezindu-ma, fumez o tigara in balcon, tolanit pe sezlong si privind RASARITUL, noaptea, tot pe balcon, cand ascult vocea marii in timp ce-mi fac ordine in ganduri, sau seara pe plaja care ramane aproape pustie, cand linistea care este tulburata doar de zgomotul produs de valuri, imi da o stare enorma de relaxare. Poate cel mai putin imi place ziua pe plaja, desi votka, berea, vinul, tablele, sau suetele declansate INSTANT cu "vecinii de sezlong" nu sunt deloc rele.

Aseara ramasesem pe plaja, ca de obicei, pana spre inserat. Tolanit pe un sezlong, si admirand LUNA PLINA si valurile inspumate...mi-am adus aminte de un episod petrecut cu doar o zi inainte cand, sunandu-mi telefonul, de la capatul celalalt ar firului am primit o VESTE CARE M-A INTRISTAT.


Un fost prieten (ba, as putea spune fara sa exagerez...un fost "frate") mi-a spus textual:

"Te-am sunat sa-ti spun ca, din pacate, am ajuns exact in punctul de care mi-ai spus tu cu cativa ani in urma"


Nota: Nu conteaza la ceea ce a facut referire, oricum, nu de bine.

Trist! Foarte trist!

Pur si simplu urasc momentele (si jur, ca au fost multe) cand diverse persoane ma suna, imi trimit cate un mail, sau imi scriu pe whatsapp,CONFIRMAND...previziunile facute de mine cu timp in urma.

Am mai spus-o! Daca as avea noroc in viata, in masura in care AM INCERCAT SA FAC BINE OAMENILOR, SAU AM INCERCAT SA-I INVAT DE BINE...cred ca n-ar trebui sa mai am grija zilei de maine, pana la adanci batraneti.

De ce, ABSOLUT NICIODATA, oamenii nu asculta un sfat? Greu de spus!

In cazul fostului meu frate de cruce (suna pompos, dar l-am iubit ca pe un frate), consumul de ENERGIE pentru a-i explica si arata anumite aspecte ale existentei sale (negative, evident, si, totodata, foarte periculoase pentru viitor) a fost ABSOLUT URIAS!

8 ANI DIN VIATA MEA, PANA INTR-O ZI IN CARE, A TREBUIT SA ACCEPT CA...AM FACUT UN PARIU PIERZATOR!

Decizia luata a fost DURA! La mine, cand ajung la capatul puterilor, DECIZIILE sunt de-o duritate care, mai ales in ziua de astazi, cand traim intr-o societate cel putin ciudata, pare stranie.

Dar daca nu luam acea decizie, pe langa faptul ca persiflarea si obraznicia devenisera ABISALE, mai exista un risc:

INCERCAND SA FAC BINE, IMI FACEAM MIE MULT RAU!

Ce-as putea sa-ti spun, distinse domn, in aceste momente? Ma voi ruga pentru tine, asa cum am facut-o in fiecare seara (adaugandu-te langa familia mea la finalul rugaciunii), ca ultima sansa pe care o ai, sa mai indulceasca "situatia".

Nota: Din nou, stiu ca-i imposibil de crezut, insa in toti anii trecuti de cand am rupt orice relatie cu fostul meu frate de cruce, niciodata n-a fost sa-mi fac rugaciunea de seara, si alaturi de familia mea, sa nu-L rog pe Dumnezeu sa aiba grija si de el. Cine crede bine, cine nu...asta-i viata.

Din nefericire, ai ajuns in situatia de care te-am tot avertizat cu ani in urma! Sper sa fii constient ca esti UNICUL VINOVAT!

Si n-ai vreo CIRCUMSTANTA ATENUANTA, pentru ca, desi locul si familia in care te-ai nascut, cu greu ti-ar fi dat vreo SANSA de reusita in viata, Dumnezeu, prin bunatatea LUI, nu numai ca te-a adus in Bucuresti, dar mai ales, extrem de usor, ti-a oferit un loc de munca super bun, si un apartament, la achitarea caruia, nu te-ai chinuit, precum altii (nu-i cazul meu), zeci de ani.

Dar poate cel mai mare noroc al tau in viata, desi stiu ca suna al naibi de rau...A FOST CA M-AI CUNOSCUT PE MINE!

Ti-am mai spus-o si in trecut! OM CA MINE, IN VIATA TA NU VEI MAI CUNOASTE!

Precum fac, astazi, cu fiul meu, asa am procedat si cu tine! O stii prea bine! A trebuit sa te invat sa te imbraci, sa nu fii zgarcit cand vine vorba de o haina de firma, sa incepi o folosi un parfum scump, sa te conving sa frecventezi restaurante si baruri cu "staif", pentru ca, mai ales in cazul tau care iti permiteai financiar, diferenta de COST, se regasea din plin...in diferenta MEDIULUI AMBIANT. Apoi am incercat din rasputeri a te dezvata sa vorbesti AGRAMAT, si a te incuraja sa faci o facultate, fiind constient ca nu esti prost, ci doar este vorba de nesansa locului si familiei in care te-ai nascut.

Dar poate cel mai important...TE-AM LUAT CU MINE PESTE TOT. Asa ai avut ocazia sa cunosti oameni dintre cei mai puternici din aceasta tara (oameni cu functii mai putin pompoase, dar cu o putere de decizie uriasa), sa vezi cum arata un alt mediu decat cel infect cu care erai obisnuit.

La ce concluzie ajunsesei?

Ca fara tine, eu nu as fi mers nicaieri. Trist! Ti-am spus-o si in trecut...ca nu stii sa-ti vezi lungul nasului!

Daca te luam cu mine peste tot (mare, delta, restaurante, baruri, cluburi, nunti si botezuri), nu era nici pe departe ca as fi avut nevoie de cineva care sa mearga cu mine, stiut fiind faptul ca, si in padure daca ma lasi singur, ma imprietenesc imediat cu salbaticiunile.

NU! TE LUAM CU MINE PENTRU CA TE CONSIDERAM FRATELE MEU!

Spuneam ca nu ai CIRCUMSTANTE! Si nu ai! Cu toata puterea mea, in cei 8 ani, am incercat sa-ti ofer o altfel de viata, decat "puroiul" cu care erai obisnuit!

Iti amintesti cat insistam acum 5-6 ani sa vii cu familia mea in concediu la mare? Cat te-ar fi costat 2 saptamani in cele mai bune conditii? Nu mult! Stiam ca esti chitros, tocmai de aceea ti-am oferit, inclusiv, sa dormi cu mine in camera (eu, oricum, avand in fiecare vacanta 2 camere la hotel)...dar nici asa nu ai voit!

Soiul rau din tine a fost mai puternic decat capacitatea mea de convingere.

Sa te mai intreb cate vacante ai fi facut cu banii cheltuiti, acum, cand, inca, tot n-a iesit bine?

In aceste momente triste, oare, mai apreciezi PARERILE acelor PERSOANE RETARDATE (inclusiv, aici, pe blog) care iti luau apararea in fata mea, indemnandu-te sa te mandresti cu familia si mediul in care te-ai nascut, si sa nu devii FITOS ca mine (desi eu chiar nu sunt fitos) ???

Unde te-a adus familia si mediul in care te-ai nascut?

Oricum...nu bine!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Dumnezeu sa fie cu tine! Pentru ca eu, din nefericire, nu uit, si nu iert...BATAIA DE JOC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu