...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 14 octombrie 2014

LORA SI DAN BADEA...MAI DIFERITI DECAT "APA SI FOCUL"!

Buna seara dragii mei!

Stiu, stiu, stiu, in ultima vreme am ramas dator rau de tot cu "scrisul". Sper cat mai curand sa revin la obiceiul de a scrie zilnic, si cel mai important...SA-MI GASESC TIMP! pentru ca subiecte tot imi vin in minte.

Ce sa va spun? Este aproape ora 2 noaptea, si peste trei ore voi pleca in Delta Dunarii! Abia astept! N-am mai fost in Delta de fix 3 ani ! De data aceasta voi merge la PERIPRAVA! La ora 9,30 trebuie sa fiu in Tulcea, de unde ma asteapta un drum cu salupa de peste 100 km pe bratul Chilia! Atat eu, cat si grupul de amici care ma insotesc, n-am mai fost niciodata atat de departe, in inima Deltei!

Cu siguranta voi face poze, si voi scrie cateva randuri despre minunata zona in care imi voi petrece urmatoarele 5 zile, dar cred ca se va intampla la intoarcere (sambata), pentru ca, acolo, la Periprava, telefonul meu (implicit internetul) de la Vodafone...nu prea razbeste! Din ceea ce am inteles (chiar verificat! pentru ca deja cativa amici sunt acolo de duminica) numai COSMOTE-ul are semnal acceptabil. Noroc cu al meu cumnatel care are...Cosmote. :):):)

In fine! Hai sa trecem la lucruri mai serioase! Dupa cum probabil ati aflat...LORA DIVORTEAZA!

Cine este Lora, probabil ca toata lumea cunoaste! O foarte frumoasa si aratoasa cantareata, pentru ca....cu talentu', in fine, nu-mi pare ca sta prea bine! (am avut ocazia s-o ascult live, revelionul trecut, la Rin Grand Hotel)



Acum, hai sa vedem de cine divorteaza! De Dan Badea, un simpatic actor de "stand up comedy".


Bai, fratilor! Ca ma credeti sau nu, imi aduc aminte ca, exact in ziua in care i-am vazut pe cei doi la televizor (ca si cuplu ce urma sa se casatoreasca) i-am spus consoartei mele: CE CAUTA IMPREUNA, DAR MAI ALES, DE CE NAIBA SE CASATORESC?

Va jur ca in viata mea nu am vazut doi oameni mai DIFERITI ! (atat cat iti poti da seama vizualizand o imagine tv) Cum au ajuns sa formeze un cuplu, si care au fost motivele pentru care au ajuns sa se casatoreasca, SINCER, REPREZINTA UN MISTER TOTAL!

Nu mai stau acum sa enumar "diferentele" dintre cei doi, care se pot observa si de pe Luna, dar pot afirma cu putere ca, luand decizia de a divorta civilizat, SI-AU FACUT CEL MAI MARE BINE DIN LUME!

De ce spun acest Lucru?

Pai, din cat ma pricep la femei, LORA, imi pare o femeie mai mult decat "haladita" si "smecherita" (urmariti-i vocea, dar mai ales rasul!), in timp ce Dan Badea, imi pare genul studentului la Politehnica din anii '90! Bai, poate gresesc! Si nu am dreptate! DAR MIE ASA-MI PARE!

Pe Lora o vad langa un "smecheras" de Dorobanti (genul Codin Maticiuc), iar pe Dan Badea il vad langa o femeie genul Andreea Berecleanu!

IN MOD EVIDENT...NU AVEAU CE SA CAUTE IMPREUNA!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Din nou (pentru a "n"-a oara), consoarta mea a trebuit sa accepte ca feeling-ul nu m-a inselat acum 2 ani! :):):)

Va pupicesc cu drag si...URATI-MI "FIR INTINS" !

2 comentarii: