...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 6 octombrie 2014

FEMINISTELE SI...ABURII ALCOOLULUI.

Buna seara dragii mei!

Sambata, cativa dintre amicii mei aveau chef de CLUB. Dar cum eu imi doream sa petrec o seara linistita cu "tableta" si biletele de pariuri in fata in barul unde ne vedem zilnic, am preferat sa raman cu restul amicilor "microbisti". A doua zi, duminica, pe la pranz, cand ne-am revazut la bar pentru "cafeluta", am avut o discutie extrem de intereanta cu unul dintre petrecaretii din club, care imi spunea ca, desi are 45 de ani, si viata de noapte la "greu", de cate ori ajunge in CLUB (din ce in ce mai rar in ultima vreme...deh, varsta!) ESTE ABSOLUT SOCAT DE CANTITATEA DE ALCOOL PE CARE O CONSUMA TINERII.

Dar si mai socant i-a parut faptul ca, CEL MAI MULT BEAU FETELE! A vazut zeci de pustoaice de maxim 20-22 de ani, care la 15 minute dadeau cate un shot pe gat, iar cu fiecare "numar" incepeau sa fie din ce in ce mai bete. Amicului meu nu-i venea sa creada ca, in timp ce el si gasca de petrecareti (cu state vechi) consumau vin si bere, pustoicele se inecau in VOTKA. Cica nu a vazut nici macar o pustoica care sa se limiteze la o "racoritoare".

Mda! Din pacate asa este! Poate si acesta este unul dintre motivele pentru care, NUMAI CAND NU AM CUM S-O "SCALD" (fiind invitat la vreo onomastica) ajung in vreun club. Pur si simplu imi este sila de ceea ce vad! Nu stiu cati dintre cei din generatia mea au batut cluburile atat cat am facut-o eu, de pe la 25 de ani pana pe la 32-33, saptamana de saptamana, insa pe "vremea mea" (ce urat suna!) IN CLUB CHIAR ERA FRUMOS! Nu imi aduc aminte daca...in aproape 10 ani cat am colindat cluburile, sa fi vazut 5 femei "trotilate".

Chiar si in ceea ce priveste BARBATII, de multe ori m-am intrebat de ce beau pana ajung sa se imbete, dar sa inteleg, de ce, O FEMEIE ajunge sa se "trotileze", este total peste putinta mea! Din umilu-mi punct de vedere, nimic nu este mai SCARBOS decar sa vezi o femeie beata, dar se pare ca astazi, daca nu te imbeti, inseamna ca nu existi!

Am ajuns sa traim weekend-urile precum HANDICAPATII DE ENGLEZI (ca sa dau doar un exemplu), care dupa o saptamana de munca, daca nu aleg vreun club in care sa se faca "praf", atunci cu siguranta aleg a o "comite" acasa la vreunul din grup. Dar poate cel mai important este ca, cel putin in Romania, in foarte multe dintre cluburi, BAUTURA CONSUMATA are "origini" mai mult decat dubioase. (prietenii stiu de ce!)

Vedeti voi, desi stiu ca FEMINISTELE m-ar contrazice sigur, opinez ca o data cu EMENCIPAREA FEMEII s-a produs si DECADEREA FEMEII. Am mai spus-o! Astazi femeile injura precum birjarii, se tatueaza, beau cot la cot cu barbatii, sar la bataie, samd. Nu stiu cum sunt alti barbati, sau ce mod de viata imbratiseaza, insa de multe ori am stat si m-am gandit cum reusesc sa formeze "cupluri" cu astfel de femei!

Daca CONSOARTA mea, macar o data, din greseala, s-ar fi IMBATAT, cu siguranta ca in viata ei nu ar mai fi iesit in oras cu mine! NIMIC NU DETEST MAI MULT DECAT....PROSTIA SI FEMEIA BEATA! Mi se zbarleste parul pe mine, numai cand incerc sa-mi imaginez ca sunt intr-un club cu o femeie care se face "muci". Mi-ar fi absolut imposibil s-o suport!

Cu siguranta sunt...DEMODAT! :):)

P.S. Nu vreau sa par "lupul moralist"! Si eu, in timp ce am scris acest comentariu am baut o "suta" de votka, insa pana la a te face "prastie" este cale lunga!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu