...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 2 iunie 2014

BRAVO SIMONA HALEP !

Buna seara, dragii mei!

Nu prea am timp de scris pentru ca, peste mai putin de 40 de minute trebuie sa ma intalnesc la bar cu unul dintre cumnatii mei la o "trancaneala". Insa atat cat timpul imi permite vreau sa scriu cateva randuri despre o tanara sportiva de toata isprava care, se pare ca, si-a pus in gand sa nu mai coboare din primele 4 jucatoare de tenis ale lumii. Ati ghicit! Este vorba de SIMONA HALEP.


Aceasta tanara jucatoare romanca a aparut de nicaieri si, cu fiecare joc pe care il face ISI CONFIRMA VALOAREA. Chiar astazi am aflat cu maxima bucurie ca a reusit sa se califice in sferturile de finala ale Turneului Roland Garros, dupa victoria in fata jucatoarei Sloane Stephens. (6-4; 6-3) Asadar inca mai avem sportivi care PERFORMEAZA, desi statul roman nu i-a ajutat cu absolut nimic.

Bineinteles ca gandul imi fuge la SUTELE DE MILIOANE DE DOLARI SI EURO (mare parte bani de la bugetul statului) aruncati pe apa sambetei pe FOTBAL. De-a lungul ultimului sfert de secol, zeci si zeci de echipe mai mult decat mediocre au fost subventionate din banii primariilor si consiliilor judetene, iar performanta a tot fost asteptata sa apara.

Nu mai vreau sa aduc vorba de MIILE DE DERBEDEI (cica fotbalisti) platiti ani si ani la rand cu sume absolut astronomice, pentru a avea "material" la curve si bautura. Stau si ma gandesc ce-ar fi fost daca macar 10% din sumele alocate FOTBALULUI din banii publici ar fi fost investite in tineri precum SIMONA HALEP?

Desi singurul sport care-mi place este FOTBALUL (dar nu romanesc) trebuie sa recunosc ca apreciez enorm SPORTURILE INDIVIDUALE. Acolo esti singur! Iar daca gresesti, nu are cine sa-ti indrepte greseala! Un astfel de sport este si tenisul unde aceasta minunata romanca SIMONA HALEP performeaza continuu. Ca tara ne place sa ne mandrim cu astfel de sportivi, insa doar daca ajung sa performeze dupa ce se finanteaza singuri sau prin sponsori!

Banii disponibili de la bugetul statului sunt risipiti absolut aiurea pe FOTBAL, la zeci si zeci de echipe unde PRIMARII SI SEFII CONSILIILOR JUDETENE fac legea. Nu voi da niciun exemplu pentru ca nu acesta este scopul acestui comentariu, insa cu mici exceptii, cand vad la televizor vreun meci din campionatul intern, pur si simplu imi vine sa vomit.

Dar nu doar in tenis avem sportivi valorosi. Mai sunt o gramada de alte sporturi individuale in care cu siguranta am excela la nivel european si mondial insa....NU SUNT BANI. Anual se risipesc talente absolut uriase daca nu au norocul sa emigreze si sa concureze pentru alte tari. Cu toata sinceritatea unui iubitor de fotbal ma intreb pana unde vom mai credita acest campionat romanesc absolut infect???

OARE NU A VENIT TIMPUL SA INVESTIM SERIOS BANI DE LA BUGET SI IN ALTE SPORTURI?

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Stiu, n-am scris prea mult (asa cum v-am obisnuit) dar au mai ramas 20 de minute pana cand trebuie sa ma intalnesc cu al meu cumnatel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu