...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 30 decembrie 2013

PETRECERILE ANILOR '90.

Buna dimineata, dragii mei!

Cred ca nu sunt zdravan la cap. Este ora 3:09 si eu am simtit nevoia sa scriu cateva randuri. De ce, la aceasta ora? Simplu, pana acum, de pe la ora 23, m-am jucat pe "tableta" un joc pe care mi l-a aratat piciul meu...."SONIC DASH". :):) In viata mea nu m-am jucat vreo data jocuri pe calculator insa acest "Sonic Dash" chiar m-a prins rau de tot. Sa ma vezi alaturi de piciul meu, fiecare cu tableta lui, jucandu-ne acelasi joc, in asa fel incat, consoarta mea cand ne vede, ii vine sa-si traga palme. :):):)

Bun. Despre ce vreau sa scriu? Despre PETRECERILE ANILOR '90.

Ideea mi-a venit dupa ce in cursul zilei de azi, pe site-ul de socializare Twoo, am avut un scurt dialog cu o domnisoara ceva mai tanara ca mine (26 ani). Tocmai se intorsese dintr-o vacanta pe un litoral si.....numai ce urmeaza sa plece pana la Dubai pentru a petrece revelionul. Si....uite asa, mi-am adus aminte de acest REVELION, pe care, personal, nu pot sa-l suport, dar pe care, am sa-l petrec, atat cat voi avea chef sa stau, la RING GRAND HOTEL, impreuna cu unul dintre cumnatii mei si o serie de alti invitati.

Bai, fratilor, mai ales cei care sunteti apropiati varstei mele....va mai aduceti aminte de petrecerile anilor '90, imediat dupa evenimentele din 1989 (revolutie mi-e jena sa-i spun)???

Poate sunt eu nebun insa acele petreceri facute in apartament, la care participau uneori si peste 30-35 de persoane, cu bautura, mancare si muzica buna, mi-au ramas la suflet si....chiar daca, ulterior, odata ce am inceput sa inaintez in varsta, sa dau de bani si....astfel, sa petrec sute si sute de nopti in oras prin cele mai fitzoase cluburi, baruri, restaurante, samd, niciodata nu m-am mai simtit la fel de bine ca la petrecerile anilor '90.

Scumpilor, in acei ani, eram niste pusti, unii cu ceva mai multi bani (multumesc lui Dumnezeu, mereu am avut), altii cu mai putini sau....cu aproape deloc, INSA...NU CONTA !!!

Daca vreun prieten implinea varsta de 18 ani si nu avea bani sa faca o petrecere pe masura (costa vreo 3.000 lei, care la acea vreme erau bani muuuulti), toti ceilalti din grup, puneam mana de la mana cate 100-200-300 lei, fiecare dupa posibilitati si organizam acea petrecere. Cred ca incepand cu varsta de 17 ani, pana pe la 19-20 ani (cand am inceput sa ies numai in oras), am participat la zeci de astfel de petreceri facute in apartament.

Poate va mai amintiti ca atunci cand organizai o petrecere si...spre exemplu, aveai 30 de invitati, trebuia sa te astepti ca vor veni cel putin inca vreo 10 persoane (absolut neinvitate) care auzeau muzica de afara si iti bateau la usa. Bineinteles, erau tot din cartier, insa.....pe multi chiar nu-i cunosteai. DAR NU CONTA, II PRIMEAI CU DRAG SI ALATURI DE INVITATII TAI IESEA O PETRECERE PE CINSTE.

In ciuda primitivismului acelor petreceri in raport cu modul cum se desfasoara azi onomasticile (in cluburi de fitze), acele petreceri aveau un farmec anume. Eram cu totii uniti, eram ca fratii, nu eram invidiosi unii pe altii si nu exista pic de dusmanie. In plus, stiam sa ne distram. Personal, niciodata nu mi-a placut sa beau alcool, insa 95% din baietii generatiei mele beau alcool, dar....O FACEAU CU MASURA. Foarte rar se intampla sa se imbete cate unul, nu ca in ziua de azi, cand, tinerii uita de ce merg intr-un club si....toarna in ei alcool fara numar, chiar si fetele, ajungand sa-si vomite matele sau sa se ia la bataie.

Nu sustin ca am dreptate cand spun ca petrecerile anilor '90, asa, primitive cum erau, organizate in apartament, cu mobila scoasa pe scara blocului ca sa se faca loc de dans pentru zecile de invitati, aveau ceva aparte fata de luxul in care se desfasoara azi, insa.....cel putin mie, MI-AU RAMAS LA SUFLET.

Am batut ani si ani la rand, toate cluburile, barurile si restaurantele de fitze din Bucuresti (am incercat sa calculez candva si am ajuns la concluzia ca sunt peste 1000 de iesiri), cheltuind sacose de bani, dar niciodata n-am mai simtit acel farmec aparte pe care il aveau acele petreceri ale anilor '90.

Fratilor, am fost si recent in club, de vreo 2 ori, invitat fiind. Ce naiba distractie este acum in cluburi? Se vine pe la miezul noptii si se petrece cam pana pe la ora 3, maxim 4 dimineata. Petrecerile din anii '90, asa, in apartament, cum erau organizate, incepeau pe la ora 21-22 si tineau pana dimineata pe la 6-7.

Apoi, muzica, erau acele blues-uri, care iti dadeau posibilitatea in cazul in care iti placea o fata, s-o inviti la dans si.....asa, imbratisati....parca altfel se facea "lipeala". :):):)

Acum, la naiba, mergi in club si nu auzi decat muzica house (mie chiar imi place mult) insa......blues-uri nu mai exista. In fine, sunt multe exemple ce pot sa le dau, insa nu stiu cat de relevante mai sunt in ziua de azi, important este ca, cel putin pentru mine, acele petreceri ale anilor '90, sunt incomparabile ca si FARMEC, cu cele care sunt azi, intr-o epoca moderna accesorizata cu mult lux.

Si...nu in ultimul rand, as vrea sa mentionez ceva: multe dintre relatiile care azi au ajuns la varsta de 18-20-25 de ani, au inceput la o astfel de petrecere (asa a fost si cazul meu) si....spun eu, cu toate problemele normale si firesti ce au aparut pe parcursul acestor ani, totusi, sunt incomparabile ca profunzime si respect cu cele din ziua de azi, care....desi, multi, nici nu realizeaza, se nasc....."moarte", atfel ca, limita de 4-5 ani de relatie, deja tinde sa devina un record absolut.

Va pupicesc cu drag si fug in pat. Mai am 3 ore de somn pana ce ma trezesc sa merg la serviciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu