...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 11 decembrie 2013

PALATUL LUI GIGI BECALI UN....SHOW PACATOS.

Buna seara, dragii mei!

Azi, pe seara, am facut un drum pana la Pipera. Am fost la sediul politiei rutiere pentru a-mi schimba carnetul de conducere, al carui termen de valabilitate expirase. Norocul a fost de partea mea, pentru ca, desi....am ajuns acolo pe la ora 18:45, totusi, prin amabilitatea unei tinere angajate, o dulceata de fata, am reusit sa pun mana pe noul carnet de conducere, fara a fi nevoit sa mai fac maine inca un drum.

La intoarcere, ajungand la Piata Victoriei, unde ma deplasam "bara la bara", mi-au cazut ochii pe PALATUL LUI GIGI BECALI, care, ca niciodata in ultima vreme, avea portile de la gard deschise larg.

Palatul, dupa cum toata lumea cunoaste, este MONUMENT ISTORIC si, ca toate monumentele istorice, poarta o particica din istoria mai mult sau mai putin valoroasa si glorioasa a acestei tari.

Bai, fratilor, stand, asa, in masina si tragand cu nesat dintr-o tigareta, ma gandeam:

TARE RAU AM MAI FOST BLESTEMATI CA TARA !!! Dupa 50 de ani de comunism, desi....credeam ca o sa fie bine, a urmat o perioada infinit mai TRAGICA decat epoca comunista, iar efectele acestei mizerabile epoci pe care o traim de un sfert de veac, atunci cand o lua sfarsit (totul este ciclic), o sa lase urme infinit mai greu de sters decat COMUNISMUL.

Cat de blestemati putem fi ca tara si neam, incat....o superbitate de MONUMENT ISTORIC, la doi pasi de Guvernul Romaniei, sa aiba ca propietar, pe cineva care, acum fix 25 de ani, isi facea veacul in fata cinematografului Patria si Scala, facand bisnita cu valuta si bilete la film???

In fine, ajuns acasa, destul de tarziu (aproape de miezul noptii), pentru ca, in drum spre casa, m-am oprit sa salut niste amici in barul unde ne intalnim de obicei, din instinct, deschid televizorul (care ramasese inca de dimineata de cand am ascultat stirile pe Antena 1) si......dau cu ochii de EMISIUNEA LUI CAPATOS.

Din punctul meu de vedere, de cand exista televiziune in Romania, NICIODATA, DAR ABSOLUT NICIODATA, n-a existat o emisiune mai promiscua, vulgara si plina de scarbosenie. Fratilor, emisiunile lui Dan Diaconescu, cu toate lighioanele invitate in platou, nici pe departe nu puteau atinge gradul de promiscuitate al EMISIUNII LUI CAPATOS.

Poate gresesc, poate sunt cel mai mare idiot din Romania, insa.....in acel unic minut in care pot sa privesc aceasta emisiune, pana a simti la PROPRIU, fara vreo exagerare, ca imi vine sa VOMIT, traiesc cu impresia ca, daca IADUL EXISTA, atunci, nu poate arata decat ca platoul de la EMISIUNEA LUI CAPATOS.

Dar, ce vorbesc, eu, aici, folosind sintagma de "EMISIUNE" ???

Ceea ce se intampla seara de seara, la emisiunea lui Capatos, nu poate fi o emisiune, pentru unicul si simplul motiv ca.....nu are absolut niciun subiect, nu are inceput si nici final, ci...este doar, o nebunie promiscua si gretoasa, ceea ce, un om sanatos la cap, nici cu mintea nu poate sa gandeasca.

Candva, citeam un interviu a lui CAPATOS in care spunea ca este profesor la nu stiu ce scoala de jurnalism, unde, ii invata pe tineri MESERIA DE JURNALIST !!!

Bai, fratilor, chiar nu am nimic personal cu Dan Capatos, insa.....daca, ceea ce a facut acest individ in Romania se numeste JURNALISM, atunci, inseamna ca eu sunt alienat mintal si trebuie sa merg urgent a ma interna intr-un spital de nebuni.

Din nou, ma intreb, cat de blestemati putem fi ca natiune, incat....dupa 50 de ani de comunism, sa urmeze, alti zeci de ani, in care, spre exemplu, un pesonaj ca DAN CAPATOS sa fie considerat jurnalist???

Eu, desi....JUR, ca am facut eforturi supra omenesti sa rezist a ma uita macar 10 minute la EMISIUNEA LUI CAPATOS, pur si simplu nu reusesc !!! Privind, simt ca imi pierd mintile de scarba, simt cum parca m-as afla in IAD, simt ca si cum bruma de inteligenta pe care o posed, imi este VIOLATA CU BARBARIE.

Stau si ma intreb: cum este posibil ca aceasta emisiune sa inregistreze asemenea audiente ??? Cum, cum, cum???

Zilele trecute, tot intr-un interviu, Dan Capatos, declara ca, dupa ce, tarziu in noapte, pleaca de la emisiune, merge acasa unde CITESTE pana pe la ora 5 dimineata.

Doamne Dumnezeule......ce citeste?

Eu, nu-mi permit a evalua intr-un fel sau altul capacitatile intelectuale ale personajului DAN CAPATOS, insa......nu pot sa nu ma intreb, cum poate rezista un om normal la cap, avand o educatie macar medie, seara de seara, ani de zile la rand, fie si pentru cateva ore, in climatul si compania celor din platoul de la Antena 1?

TARE BLESTEMATI MAI SUNTEM CA NATIE, PACATE GRELE AVEM DE PLATIT !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu