...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

sâmbătă, 21 decembrie 2013

VA MAI AMINTITI DE ROXANA DIN TRUPA "TRIDENT"?

Buna dimineata, dragii mei!

Este sambata dimineata, mai sunt cateva zile pana la Craciun si.....desi urasc din tot sufletul sa ma perind prin magazine in aceasta perioada, totusi, trebuie sa merg sa fac cumparaturile necesare marii sarbatori si, cel mai important, sa cumpar daruri pentru piciul meu si cei 3 nepoti pe care ii am. Insa, deocamdata, abia trezit, musc cu pofta dintr-unul dintre covrigii cu sare si mac pe care bunica baietelului meu in fiecare dimineata ii cumpara de la piata si arunc un ochi pe "presa".....pardon, rectific, HARTIA IGIENICA pe care o am sub ochi, pentru ca, PRESA, prea putina mai exista in Romania.

Si....uite asa, citind un articol, mi-am adus aminte despre un subiect de care vroiam demult a scrie insa mereu l-am amanat. Scumpilor, va mai aduceti aminte de TRUPA TRIDENT???


Trupa TRIDENT, dupa cum se vede in poza de mai sus, era formata din trei domnisoare blonde, TOTAL NETALENTATE in ale muzicii, dar care la acea vreme (pe cand surorile Columbeanu si Bianca inca alergau pe ulite prafuite si mancau pe fuga o "Eugenia"), socau prin BLUGII TAIATI CU VEDERE LA POPONET. Eeeee, succesul trupei a rezistat cat untul pus langa aragaz, asa ca, cel putin una dintre componentele trupei, ROXANA, s-a gandit ca n-ar fi rau sa puna mana pe un om de afeceri si....la adapostul unei FAMILII SI AL UNUI COPIL, sa huzureasca fara sa mai faca ceva.

Asa ca, mirobolanta Roxana, s-a casatorit si a facut un copil cu un anume Marcel Sarbu, prosper om de afaceri. Insa, cum se intampla in 95% din cazuri, dupa cativa ani, mangaierile sarutarile, plimbarile sub clar de luna si orgasmele ancestrale s-au transformat intr-un RAZBOI TOTAL.


Miza acestui razboi, bineinteles ca nu putea fi decat COPILUL. Mai intai, asa cum este total ANORMAL dar....ce naiba, traim in Romania, instanta i-a incredintat copilul mamei. Ca si in alte multe cazuri, acest prost obicei al instantelor judecatoresti din Romania, a facut-o pe mirobolanta Roxana sa creada precum alte mii si mii de "taietoare de frunza" din aceasta tara ca.....ARE VIITORUL ASIGURAT SI CA "FRAIERUL" (adica fostul sot), daca vrea sa-si mai vada copilul, trebuie sa aiba mare grija cum se comporta si sa "DECARTEZE" puternic.

Personal, de acest caz am aflat in momentul in care custodia copilului era incredintata ROXANEI iar fostul ei sot, Marcel Sarbu, cand a dorit sa-si vada copilul, mai ca fusese BATUT de niste "gorile" angajate de aceasta ca sa-i asigure protectia, bineinteles cu ajutorul noului iubit pe care si-l facuse intre timp. (nu-i mai retin numele)

Groteasca scena am vazut-o la televizor si mi s-a facut pielea de gaina privind cum tatal copilului (Marcel Sarbu), incerca sa ajunga la masina din interiorul careia copilul sau se uita spre el si......doua "gorile" au tisnit din aceeasi masina si au inceput sa-l injure si sa-l bruscheze SUB OCHII COPILASULUI CARE PLANGEA si, totodata, sub ochii ROXANEI care privea satisfacuta !!!

Bai, fratilor, nu stiu cum as putea reactiona pus in fata unei astfel de ABJECTITATI, insa......daca vreo data, consoarta mea mi-ar face asa ceva, indiferent de relatiile in care am putea ajunge la un moment dat, RAZBUNAREA AR FI ABSOLUT CRUNTA !!!

Cum sa accepti a angaja niste "gorile" care sa-ti injure si bruscheze TATAL COPILULUI sub ochii acestuia ????

CUM, CUM, CUM ???

Ghinionul acestei individe ROXANA, de meserie "fosta cantareata cu blugii taiati in dreptul feselor", a fost ca, ulterior, INSTANTA JUDECATOREASCA, a admis recursul intentat de fostul sot si i-a incredintat acestuia custodia copilului. Asa ca, in prezent, domnisoara Roxana, cu complicitatea unor gazetari, apare din ce in ce mai mult prin media, unde PLANSA SI DISTRUSA ne povesteste cat de greu ii este sa stea departe de copilul sau si.....ATENTIE MARE, cum fostul sot, refuza sa-i acorde si timpii legali pe care legea ii permite sa-i petreaca cu copilul.

Bineinteles, nu spun ca fostul sot procedeaza corect, insa.......cum mai poti avea incredere intr-o persoana care, CHIAR MAMA COPILULUI FIIND, cu ajutorul unui iubit pe care si l-a facut dupa divort, a ACCEPTAT (!!!) sa angajeze niste "gorile" care sa te injure si sa te agreseze chiar sub ochisorii copilului tau ???

Bai, Roxanooooo, fostul tau sot chiar este un om potolit si ingaduitor. Daca erau alti barbati in locul lui, RAZBUNAREA AR FI FOST NU CRUNTA, NICI MACAR CU MINTEA NU-TI POTI IMAGINA CAT DE CRUNTA, crede-ma pe cuvant !!!

Cum sa accepti a-ti fi agresat tatal copilului, sub ochii acestuia de niste "gorile" angajate cu ajutorul actualului iubit ????

Baiiiiiii, femeie fara minte (cred ca si bruma de minte ai pierdut-o prin taietura de la blugi).....ASA CEVA NU SE FACE ABSOLUT NICIODATA !!!

VORBIM DE SUFLETUL UNUI COPIL CARE NICIODATA NU AI VOIE SA-L DISTRUGI !!!

Cum sa-si vada tatal batut de niste "gorile" sub ochii satisfacuti ai mamei ???

Asa ca, nu mai plange pe la televizor si prin ziare !!!

P.S. Este salutar faptul ca instantele din Romania incep din ce in ce mai mult sa acorde custodia si TATILOR, retezand astfel obiceiul unor domnite fara vreo meserie sau ocupatie, de a-si asigura timp de 18 ani un trai luxos din PENSIA ALIMENTARA obtinuta de la fostii soti, oameni de afaceri, bineinteles. Ce simplu era: orice domnisorica, seduce un om de afaceri, ii "toarna" repede un copil, ulterior se desparte de el si apoi INCEPE SANTAJUL: vrei sa-ti mai vezi copilul, te comporti cum spun eu si, mai ales, dai banutul "fara numar" asa cum cer eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu