...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 26 septembrie 2013

MAESTRE ARSINEL, PUTINA DECENTA N-AR STRICA !

Buna seara dragii mei!

In aceste zile, unul dintre subiectele care a generat multe polemici il reprezinta TRANSPLANTUL DE RINICHI PE CARE L-A SUFERIT MARELE MAESTRU ALEXANDRU ARSINEL.

Dupa cum probabil cunoasteti, exista oameni care-l acuza pe indragitul actor ca, beneficiind de statutul de VEDETA a fost bagat in fata si a primit un rinichi imediat, in timp ce alte mii de persoane care privesc de ani de zile cu "MOARTEA" se apropie de ei, stau in continuare agatati pe listele de asteptare.

Scumpilor, pe distinsul maestru ALEXANDRU ARSINEL pur si simplu il ador. Alaturi de alti titani ai cinematografiei romanesti (din pacate multi trecuti deja in nefiinta) mi-au luminat copilaria si adolescenta in niste timpuri destul de cenusii, referindu-ma desigur la anii '80.

Insa, disecand cu mare atentie subiectul care a provocat un mare val de polemici, trebuie sa o spun raspicat:

MAESTRE ARSINEL, CU TOT RESPECTUL SI TOATA CONSIDERATIA, PUTINA DECENTA N-AR FI STRICAT IMEDIAT DUPA OPERATIA DE TRANSPLANT !!!

Ca sa fiu mai clar, ma refer la momentul de "dupa operatie" cand in toate ziarele erau prezentate interviuri cu marele actor care ii aducea multumiri doctorului care i-a facut transplantul de rinichi, iar in plus, la randu-i, respectivul medic, explica opiniei publice, de ce, a trebuit sa-l opereze foarte urgent pe actor, anume ca.....in luna noiembrie trebuie sa mearga intr-un turneu in USA.

Bai, fratilor, intotdeauna, macar am incercat sa fiu corect atunci cand am scris pe acest blog, asa ca, la fel voi incerca si in aceasta seara. Pai, dupa ce, datorita notorietatii publice esti bagat in fata si iti este dat un rinichi la care alte mii si mii de persoane, unele dintre ele, infinit mai grav bolnave decat tine, asteapta de ani si ani de zile, privind in fiecare zi cum "MOARTEA" se apropie de ele, IN LOC SA FI DISCRET, te apuci sa dai interviuri de pe patul de spital si sa aduci multumiri doctorului care, CE SA NE MAI CACAM PE NOI, in mod clar te-a favorizat si.....tot in mod clar, in momentul in care a decis sa te bage in fata a condamnat alt pacient la MOARTE??? Iar ca CINISMUL sa fie maxim, dupa cum am spus si mai sus, reputatul medic, mai si declara ca operatia trebuia sa se faca urgent in asa fel incat maestrul Arsinel sa poata fi in deplinatatea fortelor in luna noiembrie cand pleaca in turneu in SUA.

Scumpilor, dupa cum v-am spus, pe MAESTRUL ARSINEL pur si simplu il ador, insa daca vrem sa fim corecti, trebuie sa incercam sa ne imaginam ce a putut fi, spre exemplu, in inima unor parinti care isi privesc copilasul de 18 ani cum se stinge pe picioare si care stiu ca "MOARTEA" il va imbratisa in foarte scurt timp daca nu reuseste sa faca un transplant de rinichi, atunci cand au citit interviurile cu actorul imediat dupa transplantul de rinichi.

Pai, bai, las-o naiba de smecherie, numai parinte sa nu fi in asemenea situatii !!!

Ok, intotdeauna VEDETELE SI OAMENII BOGATI vor avea o mie de sanse in plus fata de un om obisnuit in caz ca sunt loviti de o boala grava si in mod clar vor fi favorizati, insa.....MACAR DISCRETIE TREBUIE SA EXISTE.

Sa fim clari sau....cel putin, acesta este punctul meu de vedere: intr-o tara civilizata (dar nu este cazul la noi), indiferent cat de reputat este doctorul care a decis sa-l bage in fata pe maestrul Arsinel, i s-ar face dosar penal si ar fi acuzat de ABUZ IN SERVICIU !!!

Intamplator, in seara asta, la stiri, am avut ocazia sa-i ascult pe amandoi, atat pe doctor cat si pe maestrul Arsinel. Primul, ii spunea actorului sa nu mai puna la suflet toate acuzele GUNOAIELOR SOCIETATII, referindu-se la acei care il acuza ca, favorizat fiind, a rapit DREPTUL LA VIATA unei alte persoane ce asteapta de ani de zile sa primeasca un rinichi, iar maestrul Arsinel, facea pe victima sau pe....PROSTUL, cand se refera la faptul ca Radu Banciu sau Bendeac, i-au blestemat copiii sau daca ar fi fost dupa ei, l-ar fi condamnat la moarte, nedandu-i dreptul sa se opereze !!!

Cat de penibil poti sa fi ca barbat matur, referindu-ma desigur la indragitul actor, incat sa alegi a mai face si pe victima sau...dupa caz, pe PROSTUL, dupa ce sti ca ai fost bagat in fata si ti s-a facut imediat un transplant de rinichi, in defavoarea altor mii si mii de amarati care, poate unii dintre ei se afla in situatii mult mai grave, privesc in continuare cum "MOARTEA" se apropie de ei???

Eu nu spun ca nu ma bucur ca transplantul de rinichi a fost reusit iar maestrul Arsinel in foarte scurta vreme isi va putea relua activitatea profesionala in Romania sau in turneul din SUA, insa.....daca tot s-a facut acest ABUZ, macar discretie putea sa existe dupa operatie.

Incepand cu aceasta seara, ii voi recunoaste in continuare marile merite cinematografice ale MAESTRULUI ARSINEL, dar respect pentru domnia sa, imi este imposibil sa mai am.

2 comentarii:

  1. nu vreau sa fiu malitioasa, ti-ar fi placut sa-l respecti post mortem?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vreau sa fiu malitios, dar de ce crezi ca daca esti VEDETA (si el chiar este) trebuie sa nu stai la rand? Cumva, viata unei vedete este mai importanta decat viata unui amarat?

      Ștergere