...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 29 iulie 2011

VISURILE SE POT PLATI....SCUMP.

Buna seara, dragii mei !

Scumpii mei, in seara asta, am sa va povestesc o "faza" din care se pot trage muuuuulte invataminte. :):):)

Zilele trecute, am auzit de un caz as spune tragico-comic, avand ca protagonisti un "el" si o "ea" care s-au cunoscut cu ceva vreme in urma pe internet.

Azi, la ceva vreme distanta de la momentul cand s-au cunoscut, EA....este in puscarie, avand de ispasit o pedeapsa de 3 ani si 4 luni pentru delapidare, iar EL, un prosper patron. :):):)

Iubitii mei, desi....cazul a fost facut public, in randurile ce urmeaza, am sa ma limitez a comenta, fara sa dau alte amanunte referitoare la identitatea "impricinatilor".

Asadar, in prezent, mama distinsei domnisoare care cu ceva vreme in urma s-a amorezat pe internet de un tanar pe care l-a crezut printul venit pe calul alb (ca mult prea multe alte proaste), printre sughituri, plansete si crize de nervi, arata acuzator spre fostul iubit al ficei sale, sustinand ca NUMAI EL, i-a obligat fetita sa delapideze o suma frumusica (multe zeci de mii de euro) din conturile unei firme renumite la care lucra la acea vreme, ajungand ulterior in puscarie.

Si...firesc, fosta "mama soacra", il vrea pe fostul "ginere" in PUSCARIE, alaturi de fiica sa, bineinteles ca si COMPLICE la delapidare.

Scumpii mei, cand am auzit aceasta intamplare, nu stiam daca sa-mi dau palme sau sa incep sa rad in hohote, pentru ca.....imi si imaginam cum s-a intamplat toata "tarasenia".

Tipa avea cont pe internet, si...normal, intr-o zi a fost abordata de un tip, foaaaaaaarte politicos si foooooooarte atent in exprimare, comportament pe care probabil ca l-a avut pana si-a dat arama pe fata.

Firesc, asa cum se intampla cu mult prea multe proaste care au cont pe net si care pun botul la o abordare impecabila, coroborata cu expunerea unor ganduri "serioase", respectiva tipa, a crezut ca l-a intalnit pe printul calare pe calul alb.

Sa ne mai intrebam ce a urmat, este deja axiomatic, cert este ca, respectiva tipa a inceput sa fure bani de la firma la care lucra, iar din spusele mamei sale, toti banii i-a dat "printului". :):):)

Azi asa, maine asa, pana cand, tot din spusele mamei, respectiva tipa a inceput sa primeasca batai crunte in momentul in care nu mai vroia sa fure pentru "print", asa ca....a facut un auto-denunt, care evident, a facut-o sa ajunga in puscarie pentru 3 ani si 4 luni.

Scumpii mei, iubitii mei, sincer si din tot sufletul, am toata mila fata de acea mama indurerata care acum, merge cu "pachet" la puscarie, unde fiica sa, care nu demult lucra la o firma de renume, are de ispasit o pedeapsa destul de mare.

Insa....exista un mare "insa".

Degeaba se mira respectiva mama ca a jecmanit-o avocata care i-a cerut 100 milioane si nu a facut nimic sau ca procurorii si judecatorii nu s-au atins de fostul "print" al fiicei sale.

Niciun judecator din aceasta lume, n-o sa condamne pe cineva pentru faptul ca tu, AI FOST DE-O DOBITOCENIE CRUNTA si.....crezand ca l-ai intalnit pe printul pe cal alb, ai pus botul ca o vaca, delapidand zeci de mii de euro de la firma la care lucrezi.

Ok, ok, ok, fostul "print", din ce spune mama fetei, cu acei bani si-a deschis si dezvoltat o firma. Poate chiar asa o fi, insa....acest lucru nu are absolut niciun fel de importanta pentru procurori si judecatori.

Respectiva tanara, asa este, si-a facut auto-denunt, asumandu-si riscul sa ajunga in puscarie, insa.....sa fim seriosi, ca doar nu suntem veniti cu biscuitele pe conducta: A FACUT AUTO-DENUNTUL, in momentul in care si-a dat seama ca respectivul "print" doar a profitat de imbecilismul ei si de faptul ca credea cu putere ca o s-o ridice pe calul sau alb si vor trai fericiti pana la adanci batraneti. :):):)

Pana atunci, la auzul cuvintelor mieroase, a declaratiilor de iubire, a comportamentului impecabil cu care o invaluia "printul" pana sa-si dea arama pe fata, distinsa domnisoara a bagat manuta in banii firmei cu mare entuziasm. :):):)

Acum, nu mai este nimic de facut, in afara faptului ca are de ispasit o pedeapsa de 3 ani si 4 luni in puscarie, iar dupa ce o sa fie eliberata, sub nicio forma n-o sa mai lucreze vreo data intr-o firma de calibrul celei in care a lucrat anterior.

Vedeti voi, iubitii mei, PROSTIA SI NAIVITATEA IN GENERAL SE PLATESC "SCUMP", DAR MAI CU SEAMA PE INTERNET, UNDE TOTI SUNT MARI "MANAGERI" SI EXCELEAZA IN POLITETURI ATUNCI CAND TE ABORDEAZA. :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu