...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 6 iulie 2011

INCERC DOAR....O DEMONSTRATIE !!!

Buna seara, dragii mei!


Scumpilor, ma simt atat de obosit, incat....abia imi urnesc degetele pe tastatura, insa nici prin cap nu-mi trece a renunta la acest obicei de a scrie. :):):)

IN ACEASTA SEARA, VOI INCERCA SA EXPLIC CEVA, UNORA CARE, DE-A LUNGUL TIMPULUI M-AU BESTELIT IN TOATE FELURILE, PENTRU CA....SPUN EU, A VENIT TIMPUL UNEI DEMONSTRATII LOGICE.

Recunosc, o fac in aceasta seara, deoarece.....subiectul pe care l-am abordat aseara si care, NICI VORBA SA REPREZINTE VREO "RARITATE" CI DIN CONTRA, se potriveste ca o "manusa" cu ceea ce vreau sa explic.

Printre multe parti rele pe care le am, TOTUSI....Dumnezeu a strecurat si una "bunicica", anume ca, atunci cand sunt bestelit si facut in toate felurile, plec de la premisa ca respectivul/a, nu este rau intentionat/a si....este posibil ori sa nu fi judecat foarte profund atunci cand a inceput "dejectia" ori....este mai impulsiv din fire.

Aproape NICIODATA, nu ripostez inainte de a incerca sa APLANEZ situatia, sa aduc explicatii, sa intind mana cu prietenie, samd.

Cititorii fideli ai acestui blog, stiu prea bine ca de-a lungul timpului, au existat destule persoane, unele mai vehemente, ba chiar violente in limbajul la adresa-mi, altele mai ironice sau fine, dar toate....M-AM PUS LA ZIDUL INFAMIEI PENTRU CA, AM INDRAZNIT CANDA, SA IUBESC O FEMEIE IN TIMP CE AVEAM O RELATIE.

In ochii lor, sunt un mizerabil, un jeg de om, samd (cunoasteti seria epitetelor). :):):)

Ok, ajutat si de providenta, referindu-ma bineinteles la cazul abordat in comentariul scris aseara, cu privire la acea doamna de pe siteul de socializare care in descrierea postata mentiona ca....FIX IN ZIUA CAND AR FI IMPLINIT 2 ANI DE CASATORIE, A DEPUS ACTELE DE DIVORT, IAR SOTUL EI SE RUGULEAZA BINE MERCI CU O PRIETENA DE-A EI (!!!), cred ca, a venit timpul sa fac o demonstratie logica in urma careia, ramane la latitudinea detractorilor mei daca-si schimba sau nu parerea.

Asadar, s-o luam usor, fara sa ne grabim si....probabil, datorita deprinderii profesionale, sa facem o analiza in "oglinda" sau...."stanga-dreapta" a celor doua cazuri: RELATIA MEA "EXTRA" SI RELATIA RESPECTIVULUI BARBAT CU DISTINSA DOMNITA, finalizata cu o casatorie.

ATENTIE !!!!

Demonstratia de mai jos, n-o fac pentru mine, credeti-ma ca nu-mi foloseste la ABSOLUT NIMIC, ci....pentru unele persoane care, cine stie, candva, le poate folosi.

Scumpii mei, hai sa ne imaginam un pic derularea in paralel a ambelor relatii, presupunand ca au inceput in acelasi TIMP.

Eu, o cunosc pe respectiva femeie si incep o relatie cu ea. Mai intai la un suc in oras, apoi merg cu ea in Delta, bineinteles ajungem si in relatii intime, insa...exista un "INSA", acela ca.....eu, sunt intr-o relatie.

Respectivul tip, o cunoaste si el pe distinsa domnita, iar relatia parcurge aproximativ aceeasi "pasi", cu diferenta ca....respectivul nu este angrenat intr-o RELATIE ci liber ca pasarea cerului.

Scurtez pe cat posibil, sarind la "finalul" relatiilor, pentru ca....din umilul meu punct de vedere, ESTE CEL MAI IMPORTANT.

EU....dupa 1 an de relatie "EXTRA" cu acea domnita, nu numai ca o iubeam mai tare cu fiecare zi care trecea, desi....era suficient sa fim certati 3 zile si....deja, domnita iesea in oras cu alt barbat de pe site-ul de socializare, iar la capitolul JIGNIRI, INJURATURI SI DRACUIELI, credeti-ma ca foarte greu mai exista ceva ce nu imi spusese. (de la ordinar, nenorocit, cacat de om, tampit, dobitoc, cretin, pana la injuraturi de morti, dracuieli, etc, etc). :):):)......ci, in plus, dupa ce intr-un mod mai mult decat perfid a "executat" relatia, nedandu-mi posibilitatea sa vorbesc cu ea nici macar 5 minute, am trait muuuuuulte luni o suferinta pe care indiferent cat m-as stradui, n-am cum s-o descriu cu ajutorul cuvintelor existente in DEX. :):):)

In cazul celalalt, RESPECTIVUL BARBAT, din ce precizeaza doamna de pe site, dupa nici 2 ani de cand o dusese in biserica si se casatorise cu ea, DEJA....SE REGULA CU O PRIETENA DE-A EI, CU CARE....DIN CE AM INTELS, CITIND DESCRIEREA, AR FI SI ACUM !!!

Scumpii mei, asa, in treacat, pentru "AMORUL ARTEI", ma intreb si eu, unde-i logica celor care de-a lungul vremii m-au facut albie de porci, pentru faptul ca....am indraznit sa IUBESC CU DISPERARE o femeie cu care aveam o relatie "extra"???

Nici nu trebuie sa ai prea multa minte in cap, sa realizezi foarte usor, ca....desi, asa NENOROCIT cum am fost, pentru ca mi-am permis sa am o relatie "extra", nu numai ca am depus eforturi absolut colosale sa nu se simta ca am "obligatii" vazandu-ma cu acea femeie aproape zilnic, petrecand "n" weekenduri in Delta, mergand cu ea in provincie de multe ori cand pleca, insa.....timp de 1 an de zile, am avut media de somn de 2-3 ore pe noapte.

Si acum, ma gandesc cu naiba de am rezistat. :):):)

La final, dupa tot acest EFORT ABSOLUT DEMENTIAL, a trebuit sa mai suport si o suferinta imensa, care a durat al naibi de mult, precum si notele de plata, care au venit sub forma unor lovituri absolut naucitoare, pentru toate idioteniile pe care le facusem in timpul cat IUBEAM CU NEBUNIE SI NU-MI MAI PASA DE NIMIC.

Ok, cei care ma injura si ma fac albie de porci, pot s-o faca in continuare, iar in plus, mentionez ca sub nicio forma nu incerc sa le schimb parerea, INSA, PUN DOAR O INTREBARE:

DE CE, AS FI ATAT DE STIGMATIZABIL????

Aaaaaaa, pentru ca nu am fost in situatia sa fiu "liber" de obligatii, sa indrug verzi si uscate, sa merg cu inconstienta si mai departe, cerand-o de sotie, iar ulterior, SA MA REGULEZ CU O PRIETENA DE-A EI???

Ma scuzati, dragii mei detractori ca n-am procedat asa si....in plus, a mai iubit-o si cu disperare, pentru mine nemaiexistand ALTA FEMEIE, cu ea ma trezeam in gand si cu ea adormeam in gand.

Ma apuca rasul cand aud astfel de cazuri (multe, extrem de multe), cand....la 2-3 ani de la inceputul unei relatii, TOTUL SE SFARAMA SI IES LA IVEALA NISTE INFIDELITATI CRUNTE, UNEORI ABSOLUT ABJECTE (sa te culci cu un prieten/a de-al sotului/sotiei).

Cum sa ajungi la INFIDELITATE dupa 2-3 ani si...sa mai te bati si cu pumnul in piept ca IUBESTI, CA AI O RELATIE SERIOASA SAU....CASATORIE????

Ar mai fi ceva de preciat, foarte important!

Eu, mi-am asumat intotdeauna RELATIA "EXTRA" si...credeti-ma ca am platit pe toate "planurile" cu varf si indesat. Insa, niciodata n-am facut 1 pas inapoi, indiferent cate presiuni au fost.

O iubeam atat de tare, incat....nici macar 0,0000001% nu luam in consideratie varianta "despartirii".

In momentul cand am cedat, DUPA UN SIR ABSOLUT IMENS DE BATAIE DE JOC SI INFINITE ABJECTII, a fost ca....distinsa domnita, pentru a nu stiu cata oara, la nici cateva zile de la despartire, deja era in bratele altui barbat de pe site.

Nu era prima data cand se intampla asa ceva, ci....deja era o practica. :):):)

Si...cum nu sunt genul si....nici n-am sa fiu vreo data, care sa faca circ, sa hartuiasca o femeie, sa-i tina "calea" si s-o puna in situatii de tot cacatul vis-a-vis de noul barbat cu care a inceput sa se vada, am ales sa ACCEPT ADEVARUL si sa receptionez uriasa suferinta, care....a durat cu mult mai mult decat mi-as fi imaginat si a fost infinit mai dureroasa decat puteam crede. :):):)

REPET, VOI STITI CA SUNT MAI PROSTANAC, INSA INTREB: DE CE, SUNT UN ORDINAR SI UN NENOROCIT??? :):):)

Aaaaa, am inteles, pentru ca n-am fost un barbat "liber", n-am avut o relatie SERIOASA sau....n-am dus-o in biserica sa ma casatoresc cu ea, pentru ca......de dus in biserica, am dus-o, punandu-i in fata altarului un inel pe "deget" (un inel obisnuit, ceva simbolic), asa cum i-a fost dorinta expresa.

Inel care, dupa spusele ei, trebuia sa reprezinte ca, desi oficial nu suntem "impreuna", totusi.....suntem suflete pereche.

Iar la mine (ca ma apuca si rasul), s-a intamplat EXACT INVERS, fata de cazul respectivului barbat care i-a pus doamnei de pe site verigheta pe deget in fata altarului, pentru ca....la nici 3 saptamani dupa acea zi, eu priveam acel inelul simbolic fiind distrus de durere, dupa ce respectiva femeie mi-l aruncase in fata, iar EA, reluase legatura cu un italian cu care avusese o relatie inainte sa ma cunoasca, iar in plus....se mai vedea si cu un barbat "cucerit" pe site-ul de socializare. :):):)

Bai, scumpii mei detractori, acum imi dau seama !!! :):):)

Ce prost am fost ca nu m-am regulat si eu cu o prietena de-a ei, preferand sa-mi rup sufletul si sa sufar ca un caine, asta la prima despartire, pentru ca......la a doua, care a fost si definitiva, era sa-mi pierd mintile de durere si m-am tarat luni de zile ca un caine.

Bai, nene, acum....voi ceilalti, care cititi zilnic acest blog, fiti atenti la ce va spun.

INDIFERENT DE CE SPUN UNII SAU ALTII, NICIODATA N-AM FOST UN NENOROCIT !!!

N-am facut decat, a ma incapatana cu dementa sa cred in ACEA FEMEIE, pentru ca, asa a vrut Dumnezeu, sa ma indragostesc si s-o iubesc absolut nebuneste, desi....nu era nici pe departe vreo "piesa", iar toti cunoscutii mei care stiau cu ce "piese" ma vazusera de "n" ori inaintea s-o cunosc pe respectiva, NU INTELEGEAU CE NAIBA SE INTAMPLA CU MINE, cum de pot accepta o asemenea bataie de joc si umilinte absolut uriase, pe care nu stiu cati barbati le-ar fi suportat. :):):)

Insa, pentru mine, era cea mai frumoasa femeie din lume, devenisem ABSOLUT DEPENDENT de atingerea si imbratisarea ei, iar....credeti-ma pe cuvant, ALTA FEMEIE NU MAI VEDEAM, indiferent cate "piese" erau prin jurul meu.

O IUBEAM CU DISPERARE !!!!

Daca, voi, scumpii mei, ajungeti la concluzia ca EU AM FOST UN NENOROCIT SI UN ORDINAR, pentru tot ce am simtit si trait vis-a-vis de aceasta femeie, doar pentru ca.....am avut o relatie "extra", atunci inseamna ca, detractorii mei au perfecta dreptate, fapt care reclama fara dubii, o internare urgenta a mea la SPITALUL 9. :):):)

Ce naiba, bai, nene??? Rad si curcile, desi....ESTE DOAR O PARERE.

Credeti-ma pe cuvant, ar fi vrut distinsa domnita de pe site, care acum plange si este in depresie, gandindu-se ca fostul sot tocmai ce o mai reguleaza inca o data pe prietena ei, sa fi avut o relatie "extra", iar acel barbat sa fi fost angrenat intr-o relatie, insa sa simta pentru ea, tot ce am simtit eu pentru acea femeia, ca sa nu mai spun....sa sufere pentru o "despartire", atat cat am facut-o eu, de credeam ca nu se mai termina. :):):)

Repet, fiecare este firesc si normal sa ramana cu PAREREA SA, iar prezenta expunere, nu am facut-o pentru a schimba cuiva parerea despre mine si nici nu-mi folosete cu nimic.

Dar, cine stie, candva....tocmai acesta demonstratie, poate o sa foloseasca unora dintre voi, intr-un anume moment al vietii, la o rascruce de drumuri.

P.S. Vreau sa va spun ca, ma dor ambele arcade de la ochi, dupa receptionarea in plin a 2 "capatani" de la baietelul meu caruia se pare ca, nu-i mai sunt suficiente loviturile de palme si picioare pe care mi le aplica cu mare pasiune. :):):)

Scumpii mei, in final, ca de obicei, va pupicesc cu drag !

7 comentarii:

  1. Stimate domn Mirciulica...observa cat de frumos mi te adresez.Ce dramoleta pe capul cucoanei,de n-ai idee cate batiste am stors.Deci, o iei original in freza si te miorlai pe neogen.Ba, mai mult...iti arati disponibilitatea...iar marleti care s-o consoleze se vor gasi multi.Iar ea, saracuta va nimeri iar, ca Ieremia, cu oistea-n gard. Orice muiere de pe fata pamantului are fix barbatul pe care-l merita.Nu ti-l pune in brate ma-ta,nu ti-l pune in brate tac-tu.Esti libera sa decizi.Daca ajungi tu, ditamai golanca sa n-ai habar pe cine te bazezi...terchea-berchea cu nadragii-n vine, ca barbat-su si pramatii pe post de prietene, pai, tataie, iti meriti soarta...ca esti proasta gramada.Macar de-ar invata ceva din chestia asta,dar cu siguranta nu.Desteptul invata din greselile altora, prostul nici din ale lui.Iar tu ai ceva in comun cu sarmana femeie...eu zic sa va imprieteniti.Ea a iubit un porc, tu o naparca.Iar te-am atacat ordinar si marsav, ce mai...sabotaj, dom'le.

    RăspundețiȘtergere
  2. "...eu zic sa va REimprieteniti"

    Corect! pentru binele vietii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru Claudiu: Buna seara Claudiu. Iti multumesc pentru gandurile frumoase trimise pe mail, dorindu-ti la randu-mi tot binele din lume. P.S. Sunt onorat ca imi urmaresti blogul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ce mai DRAGUTA "anonima": Draga mea, spre surprinderea ta, de data asta, cand n-ai mai aruncat cu dejectii inutile, uite ca....SUNT DE ACORD CU APROAPE TOT CE AI SCRIS. Asa este, la randu-mi sunt sigur ca respectiva n-a invatat nimic din greseli si o sa le repete cu siguranta. Inceputul deja la facut, cand....in loc sa stea linistita, sa-si linga ranile, sa mediteze si sa incerce a se echilibra, deja.....vrea sa "sara" in alta relatie, cu siguranta la fel de nereusita ca si cealalta. Un singur lucru nu impartasesc din ce ai scris: epitetele de PORC si, respectiv NAPARCA! Nu scumpa mea, din punctul meu de vedere, au fost doar niste personaje care au cautat "altceva" decat le-a oferit viata la un moment dat. Si...au actionat in consecinta. :):):)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba a facut-o, dragul meu. Bine...nu sunt chiar dejectii inutile....dar...deh...cand te perie cineva sau cade de acord cu tine pe un subiect...te fastacesti tot si pierzi din vedere esentialul. Citeste cu atentie textul anonimei si ai sa te prinzi....eventual. Te pricepi sa citesti printre randuri, nu? Mai ia o data textul la scanat si ai sa vezi. Ramai in continuare 'deliciul ei'.

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpa mea, am observat, stai linistita. :):) Insa, am apreciat ca PENTRU PRIMA DATA, a incercat sa scrie cateva randuri la "obiect", clar si concis, despre subiectul pe care-l abordasem in comentariu. :):):) Oricum, este un pas inainte, trebuie sa recunosti. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. "Pentru Claudiu: Buna seara Claudiu. Iti multumesc pentru gandurile frumoase trimise pe mail, dorindu-ti la randu-mi tot binele din lume. P.S. Sunt onorat ca imi urmaresti blogul."

    O consider o invitatie permanenta la editiile viitoare.

    RăspundețiȘtergere