...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 31 martie 2011

UN POPOR DE....POMANAGII.

Buna seara, dragii mei!

Scumpii mei, zilele acestea am avut inca o dovada ca suntem un popor de pomanagii incurabili, iar....daca cineva ne arunca o galeata sau un faras pe gratis, suntem in stare sa facem crima de om. :):):)

Recunosc sincer, mi-e o sila ingrozitoare.

Scumpii mei, in ultimele 2 zile, in mai toata tara, incepand cu orasele mari si terminand cu cele mai micute, au existat tot soiul de promotii la....ULEI DE FLOAREA SOARELUI.

Din cate am inteles, la o sticla de ulei cumparata, se dadea una GRATUIT.

Ce credeti ca s-a intamplat si....nu doar intr-un singur oras ci in toata tara???

Pai, priviti filmuletul postat mai jos, nu dureaza decat vreo 2 minutele.



Intr-un mod pe care nu l-am inteles niciodata, televiziunile s-au imbulzit sa comenteze aceste grotesti manifestari, avand la baza saracia in care au ajuns romanii.

Dragii mei, desi....intotdeauna am acceptat ca situatia economica a tarii este din ce in ce mai dramatica, totusi, hai sa nu ne cacam pe noi si....sa acceptam si faptul ca suntem un popor de pomanagii notorii. :):):)

Bineinteles ca nu pot generaliza, insa.....marea majoritate a acestui popor este innebunita dupa "pomana", pur si simplu sunt in stare de orice pentru a pune mana pe ceva care este, DACA NU PE GRATIS, ATUNCI....MACAR MAI IEFTIN. :):):)

Ca de obicei, in randurile ce urmeaza am sa incerc sa argumentez, de ce, din punctul meu de vedere, noi, romanii, suntem un popor de pomanagii notorii.

Spre exemplu, nu demult, timp de 1 zi, a fost o promotie la pompele de benzina a unei companii, unde puteai sa cumperi, daca nu imi joaca memoria feste, vreo 30 de litri de benzina la JUMATATE de pret. (se intampla acum vreun an).

Bai, nene, sa-i fi vazut la ce cozi infernale puteau sa stea unii soferi, venind la coada inca de la 2 noaptea, disperati sa prinda acea cantitate de 30 de litri de benzina la jumatate de pret. :):):)

Pai, in p--a mea, vrei sa-mi spui ca daca ai masina esti cumva un om sarac????

Nu, dragii mei, aceasta "calitate" de POMANAGII INCURABILI pe care o au majoritatea romanilor, ii face sa se calce pe picioare, pentru un "pumn" de porumb ce le este aruncat, la un pret ceva mai ieftin.

Apoi, imi aduc aminte de POMENILE ELECTORALE. Pai, dupa ce timp de 20 de ani, pe rand, fiecare partid politic le-a tras-o la "MUIE", amagindu-i cu promisiuni, batandu-si joc de ei, futandu-i in gura fara pic de rusine dupa castigarea alegerilor, inaintea urmatoarelor alegeri, acelorasi romani, le erau "aruncate" niste galeti sau farase, 3 kg de faina si 2 de ulei, iar imbecilii, nu stiau cum sa puna mana mai repede pe acele produse.

Vreti sa-mi spuneti ca SARACIA ESTE DE VINA???

Hai sa fim seriosi....NU CRED, desi stiti prea bine ca in nenumarate randuri am infierat inavutirea fara just temei a multor indivizi din politica.

Nu, dragii mei, POMENILE ELECTORALE "tin" pentru ca, in majoritate suntem o natie fara coloana vertebrala si innebuniti dupa....POMANA !!!

Imi mai aduc aminte de un episod SUPER JENANT, iar aici nu mai este vorba de indivizi suspectati de saracie, ci....de niste distinse doamne, mai mult decat corespunzator remunerate. :):):)

Dupa cum stiti, acum ceva ani au inceput sa apara in institutii si firme, acele "butoaie" de apa, de unde salariatii puteau sa-si umple canile.

Niste doamne, elegante si cu "fite", nu aveau absolut niciun pic de rusine sa-si aduca de acasa sticle de plastic de 2 litri si sa mearga la butoaiele destinate tuturor salariatilor, unde le umpleau pana la refuz, dupa care le bagau in sacosa si le duceau acasa. :):):)

Asta pana cand, "conducerea" a urmarit pe "camere" rusinosul fenomen si a luat masurile corespunzatoare, pentru eliminarea unor astfel de practici.

Sa va mai dau exemple??? :):):)

Pai, sa va povestesc de o masa cu "staif" destinata doamnelor cu ocazia zilei de 8 martie. Fara pic de jena, si-au adus sacose de plastic si....mergeau la marginea mesei unde desertau platourile cu prajituri sau diverse preparate dupa care le luau acasa??? :):):)

Scumpii mei, iubitii mei, dragii mei, nu spun ca nu exista si oameni saraci, iar cei care ma cunosc, stiu prea bine ca de-a lungul existentei mele am dat multe mostre de prostie crunta izvorate din mila fata de oameni saraci, dar....doar aparent.

Hai sa avem puterea de a recunoaste ca suntem in majoritate un popor lipsit de orice urma de coloana vertebrala, fara pic de rusine, obisnuiti sa tradam la fiecare pas pe care-l facem, iar in plus....MAI SUNTEM SI INNEBUNITI DUPA POMANA !!!

Sa nu mi-o "dati" iar cu SARCASMUL, pentru ca ati da dovada de puerilism crunt. Cine ma cunoaste stie ca inca de prin 2004, 2005, 2006, cand vedeam o batrana aparent saraca pe strada, ma duceam la ea si ii dadeam, 100 mii (lei vechi), in unele zile ajungand sa dau si 200-300 mii la oameni saraci. Si....o viata am trait doar din salariu, cu o groaza de datorii si credite.

INSA, VREAU NU VREAU, TREBUIE SA ACCEPT CA SUNTEM UN POPOR DE POMANAGII, CU FOARTE MICI EXCEPTII.

Daca-i spui romanului ca poate sa ia un produs mai ieftin, pur si simplu are un orgasm instant si este in stare sa stea la cozi interminabile, sa se calce pe picioare, sa se bata sau....chiar sa faca crima de om. :):):)

Imi aduc aminte de un caz absolut real, avand ca protagonist un imbecil care lucra la o fabrica unde se produceau dopuri de pluta. Acasa, la acel dobitoc, existau vreo 5 saci de plastic plini cu dopuri de pluta, iar cand a fost intrebat ce naiba face cu atatea dopuri de pluta (erau mii de dopuri), raspunsul a fost absolut halucinant:

"Nu fac nimic, insa...in fiecare zi cand plec de la fabrica, imi umplu buzunarele cu dopuri de pluta, lasa ca, vad eu la ce am sa le folosesc pana la urma".

Sa va mai spun de nenumarate cazuri in care diversi indivizi se plang tot timpul cat de saraci sunt, ce lipsa crunta de bani au, cum nu pot sa-si plateasca intretinerea la bloc, iar....nu dupa mult timp, isi cumpara un Logan nou sau isi pun termopane???

Pai, daca ma apuc sa mai dau exemple, scriu pana maine. :):):)

Hai, s-o lasam cu aceasta SARACIE, cand aproape fiecare roman are un telefon mobil in buzunar, cand exista MILIOANE DE MASINI si....botegile sunt pline de betivi. :):):)

Nu resping faptul ca exista si execeptii de oameni saraci, care merita toata dragostea si mila noastra, insa....s-o lasam in p--a mea cu aceasta SARACIE care o tot trambitam, pentru ca devenim absolut patetici.

In majoritate, cu mici exceptii, suntem un popor de POMANAGII INCURABILI. :):):)

Dar, este....DOAR O PARERE. :):)

3 comentarii:

  1. te uiti putin in jurul tau sa vezi ce salarii si ce pensii mizere sunt? te intrebi oare daca cei din jurul tau au ce pune pe masa sau cu ce sa isi cumpere medicamnete? oare cati % din cei care s-au dus la pomana uleiului erau dintre cei care aveau logan? exista si astfel de oameni, nu neg insa marea majoritate traiesc de pe o zi pe alta si isi dramuiesc mancarea ca sa aibe si maine, nu ca sa se sature sau sa manance sanatos. stii ca marea majoritate a batranilor mananca paine cu mere, cu gem? inainte sa facem astfel de afirmatii, hai sa ne uitam un pic in jurul nostru, nu toata lumea are noroc sa mamance la restaurant, sa aibe un logan, termopane.multi s-au debransat de la caldura si frigul le intra prin tamplaria geamurilor vechi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru "ana": Neata. Desi....stii bine ca nu te contrazic, chiar am subliniat ca exista si EXCEPTII DE OAMENI SARACI, imi mentin pararea ca suntem un popor de pomanagii. Nu provin dintr-o familie bogata, ambii parinti sunt PENSIONARI (cred ca impreuna iau vreo 1.700 ron), insa....CEL MAI IMPORTANT: AU MUNCIT TOATA VIATA. Nu uita ca multi dintre batranii care azi mananca paine cu gem, au "fredonat-o" toata viata, nemuncind....si....crezand ca tineretea o sa fie vesnica. Uite, cel mai bun exemplu este sora mea geamana care a ales sa fie intretinuta de sotul ei care are o firma, iar.....la batranete, Dumnezeu stie ce-o fi. S-ar putea, desi...nu-i doresc, sa manance si ea gem cu paine. CREDE-MA, SUNT UNUL DINTRE CEI MAI MILOSI OAMENI, INSA....IMI MENTIN PAREREA. Suntem un popor, innebunit dupa POMANA !!! O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-ti doresc sa fii batran. "Multi dintre batranii care azi mananca paine cu gem au fredonat-o toata viata'??

    RăspundețiȘtergere