...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 27 martie 2011

BINEINTELES, CUM ALTFEL???

Buna seara dragii mei!

De cateva zile ma tot "tin" sa scriu despre un subiect care pur si simplu imi provoaca greata de cand am auzit stirea.

Pe scurt, dupa cum probabil multi dintre voi stiti, un europarlamentar roman, impreuna cu alti doi europarlamentari din alte doua tari, au fost acuzati de un ziar britanic ca au acceptat "MITA" pentru a promova in Parlamentul European un "amendament" in sprijinul mediului de afaceri.

Bai, fratilor, daca acuzatiile se adeveresc, cel putin pentru mine, nu este o noutate:

ALT ROMANAS CU "BASINI" DE MARE POLITICIAN (culmea, de 20 de ani in politica), A PUS "BOTUL" LA O FIRIMITURA DE SPAGA.

Altceva, insa....ma enerveaza si ingretosaza la culme!

Dupa izbucnirea scandalului, ceilalti doi europarlamentari (uite ca nu stiu din ce tari), au anuntat ca demisioneaza din Parlamentul European, insa...ROMANASUL nostru, o tine una si buna ca nu a luat spaga si ca nu are de ce sa demisioneze, desi....s-a facut de tot cacatul in Parlamentul European, fiind fluierat copios si asezat in ultima banca.

Bai fratilor, de ce, noi romanii, in marea majoritate, nu avem pic de demnitate si onoare???

Pai, hai s-o luam logic:

a) nu cred ca te poate acuza cineva ca te-a filmat cu camera ascunsa ca ai acceptat MITA, daca nu a fost asa;

b) esti parlamentar european, reprezinti in p--a mea o TARA (!!!), esti platit regeste cu aproape 8.000 euro/luna, iar tu....pui "botul" la o MITA in suma de 1 salariu si jumatate, ca ultimii ghertoi de la colt de strada.

c) ok, ok, ok, ai riscat, ai pus "botul" si te-ai "ars"....ai macar minimul de decenta si onoare sa-ti dai in p--a mea demisia din Parlamentul European si sa nu ajungi a fi fluierat de sute de alti europarlamentari, fiind asezat in ultima banca.

DAR, CUM SA-SI DEA ROMANASUL NOSTRU DEMISIA???

Pai, ce, este prost???

El este obisnuit ca in Romania, te prinde ca furi si chiar daca esti filmat, spui ca este o "inscenare", iar tu esti curat ca "lacrima".

In plus, acum ca a fost exclus si din partidul din care facea parte in Romania (apropos, acum cativa ani era la alt partid, deh...omul "traseist", nu gluma), normal ca ROMANASUL NOSTRU nu poate sa renunte la salariul de 8.000 euro/luna.

Bai, fratilor, daca acuzele se adeveresc (nu stiu, de ce, simt cu convingere ca intr-adevar a pus "botul" la mita), imi vine sa vomit numai cand ma gandesc ca acest individ, din postura de EUROPARLAMENTAR, in nenumarate randuri isi facea publica opinia cu privire la situatia politica si economica din Romania !!!

Din nou, daca acuzele se adeveresc, va dati seama ce scursura de om (ca multi altii), ajung prin cuvant si actiune sa ne reprezinte pe noi toti si....mai grav, sa murdareasca numele acestei tari Romania si asa....aratata cu "degetul" pe tot mapamondul.

Bai, nene, sa fi remunerat lunar cu 8.000 de euro, cand altii trudesc in tara pe 8 lilioane lei vechi si....sa pui ca ultimul ghertoi, "botul" la MITA, imi pare absolut incredibil!!! Cand ma gandesc si despre ce MITA este vorba (12.000 euro) nici nu stiu daca sa plang sau sa rad.

Ce foame in "glanda" trebuie sa ai ca sa pui botul la o suma de rahat, riscandu-ti cariera politica, chiar daca una banala.

Cum sa ne ridicam ca tara cand...marea majoritate a celor care trebuie sa aplice LEGEA, DREPTATEA SI ORDINEA, pun botul la SPAGA SI MITA, mai rau ca ghertoii din colt de strada, oricand dispusi la o mica "combinatie".

Macar ceilalti doi europarlamentari au avut sange in "articulatii" si si-au dat demisia din Parlamentul European si daca nu ma insel au anuntat ca se retrag total din politica.

Numai ROMANASUL NOSTRU, asa cum este obisnuit la el in tara, face pe mironosita care cica a facut amor cu forta, in niciun caz nu a deschis laaaaarg picioarele.

In ce mizerie de societate sunt obligat sa traiesc, si....mai trebuie sa ascult si "predicile" unor astfel de ciumpalaci, ajunsi mari "scule", cum imi vorbesc de MUNCA, DISCIPLINA, CORECTITUDINE, PROGRES si alte bazaconii de acest gen.

N-am luat in viata, nici macar 1 leu drept mita, cu atat mai putin sa accept vreo data a fi corupt, desi....mi s-a propus de cateva ori. Nici macar o secunda nu mi-a trecut prin cap sa ma "murdaresc" cu astfel de rahaturi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu