...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 31 decembrie 2010

RETROSPECTIVA PERSONALA....2010.

Buna dimineata, dragii mei :)

Eeeeee, ce credeti voi??? Daca este ultima zi a anului, n-o sa scriu sau....o voi face foarte succint, urandu-va "La multi ani" si...inca cateva cuvinte???

Nuuuu, dragii mei: GHINION MAXIM ! Pentru subsemnatul, Revelionul nu inseamna nimic, asa ca.....sunt la fel de relaxat si fara vreo apasare, ca in orice zi obisnuita. Motiv pentru care, azi, o sa inchei anul, dand-o in d-alea "grelele", asa ca, asezati-va comod, pentru ca, aveti de citit. Iar, dupa caz:

- fumatorii, luati-va langa voi, pachetul de tigari;

- cafegiii, luati-va stacana de cafea;

- mancaciosii, tava cu fursecuri si prajituri;

- cei "veseli", sticluta cu vin;

Nu stiu ce-ati facut voi aseara, insa sunt convins ca multi ati vorbit si v-ati pregatit pentru cea mai hidoasa seara, numita REVELION, in care vrei nu vrei, trebuie sa te scalambai, sa tipi, sa urli, sa bei si sa te imbeti. Pana sa vina criza, daca nu faceai Revelionul in Austria, Franta, Spania sau....macar la Poiana Brasov, Sinaia sau Moeciu, erai chiar un individ "varza", demn de stigmatizat.

Acum, cu criza, macar in Piata Revolutiei trebuie sa mergi, alaturi de pustanii cartierelor, beti inca de pe la ora 18, cu sticlele de sampanie in buzunar, ca doar....dehhhhh, este noaptea de Revelion.

Multi m-au intrebat de-a lungul vietii, de ce detest atat de tare seara de Revelion. Raspunsul este extrem de simpu si....se imparte in doua parti:

a) este o seara IMPUSA, in care ti se spune ca musai trebuie sa petreci si sa te simti bine;

b) cel putin subsemnatul, a avut mare noroc in viata, si....in cele 364 de zile ramase dintr-un an, erau sute de seri in care ma distram la fel de tare si de "scump", asa ca....noaptea de Revelion, devenea neinsemnata.

Asa ca, aseara, motanelul232, cu puterea mintii si a memoriei, stand linistit in cada de baie, timp de vreo ora, a facut o retrospectiva personala a anului 2010, ajungand la concluzia ca a avut un an bun, mult mai bun ca anii precedenti, ca pentru prima data dupa multi ani, a reusit sa nu se mai enerveze, sa fie calm, sa ignore multe lucruri din jurul sau, samd.

Insa, de departe, cea mai mare realizare, IN PREMIERA, a fost ca:

A INVATAT SA "TAIE" MACAROANA PERSOANELOR MINCINOASE SI IPOCRITE.

Stati, stati, stati, ca va explic imediat si.....ar fi bine sa bagati la cap! :):)

Pana, anul acesta, niciodata, dar absolut niciodata, n-am reusit sa "tai" macaroana, din start, unor persoane pe care le intuiam extrem de usor ca duhnesc a minciuna si ipocrizie. Iar acesta problema, am avut-o dintotdeauna.

Imi aduc aminte inca din adolescenta, de cand aveam 14-15-16-18 ani, ca...in cercul de prieteni, aveam un baiat, foarte inteligent, cu mult peste media celorlalti din grup. Parintii lui, locuiau cu mine in bloc, insa....el statea cu bunica sa la Craiova, venind in Bucuresti, numai in vacante. Atat de tare eram atasat de el, incat.....atunci cand se termina vacanta si trebuia sa plece la Craiova, pur si simplu imi dadeau lacrimile de necaz (pe bune, fara vrajeala). Cu totii il placeam, si-l asteptam cu mare drag, de fiecare data.

Insa, acest baiat, nu era nici pe departe, genul de om care sa merite atata dragoste din partea noastra, si....in special din partea mea, fiind un individ foarte mincinos, foarte prefacut, care nici pe departe nu nutrea aceleasi sentimente fata de noi.

Usor, dar sigur, marindu-ma, am inceput sa sesizez cat mai clar, aceste lucruri in purtarea sa, insa....deh, era o persoana atat de inteligenta, atat de placuta in discutii, incat pur si simplu nu puteam sa vad adevarul.

Mi-au trebuit ani de zile, pana s-a umplut paharul si....pana sa pun piciorul in prag, intr-o zi, cand....i-am sters numarul de telefon si l-am scos din viata mea. Se intampla acum vreo 6-7 ani, adica cand deja ajunsesem la 30 de ani. Este drept ca din acea zi, cand i-am sters telefonul si i-am spus ca niciodata nu ne vom mai vedea si vorbi, n-am mai luat vreun contact cu el, chiar daca m-a cautat inclusiv la parintii mei.

Eu am fost primul, dupa mine, urmand alti baieti cu care am copilarit si care-l indrageau extrem de tare, si....care, la randul lor, l-au scos si ei din viata lor.

Dar, pana sa acceptam realitatea, atat mie cat si prietenilor cu care am copilarit, ne-au trebuit in jur de 15 ani, timp in care am trait dezamagiri crunte, am ascultat minciuni absolut uriase, samd.

Din pacate pentru subsemnatul, chiar si dupa ce a taiat din "radacina" relatia cu acest om mincinos, ipocrit si prefacut, nu a continuat sa procedeze asemenea cu alte persoane pe care le-a cunoscut si care se aflau si ele pe acelasi "palier" al minciunii si ipocriziei, din aceleasi motive:

ERAU OAMENI FOARTE INTELIGENTI, CU CARE ERA O PLACERE SA DISCUT.

Cine ma cunoste, stie prea bine ca, daca pot fi castigat extrem de repede, asta se poate intampla numai cu COMUNICAREA, pentru mine dialogul insemnand absolut enorm.

Probabil ca ati observat si voi in viata, ca...cele mai nocive personaje, infestate de ipocrizie si minciuna, au si niste calitati extrem de periculoase, fiind personaje extrem de placute cu care comunici extrem de bine.

Cand dadeam, destul de rar, de un astfel de personaj, si....concomintent, priveam in jur, unde vedeam numai genul acela de persoane, imbecile si pline de ele pe deasupra, era foarte greu sa pun piciorul in prag si sa accept rau cel mai mic.

Daca vedeam realitatea, si...."taiam" macaroana, insemna ca ramaneam fara posibilitatea unui dialog de calitate, unor discutii extrem de interesante, si....pentru a nu renunta, incepeam sa ma mint singur, crezand ca, PRIN PUTEREA EXEMPLULUI, acel personaj mincinos si ipocrit, caruia in "n" randuri ii dovedisem cu blandete ca nu procedeaza corect, cand se comporta astfel, o sa inteleaga si isi va schimba comportamentul.

ERA O IMENSA GRESEALA, PENTRU CA, VIATA MI-A DEMONSTRAT CA IN PROCENT DE 100%, SANSA ERA ZERO.

A trebuit sa vina anul 2009, un an absolut cumplit pentru mine, sa primesc consecutiv niste lovituri aproape mortale pentru inima si suflet, de la niste persoane pe care le consideram ca si familia mea, sa ajung a ma tara ca un caine, sa bat la usa unui psihiatru, sa ajung in spital intepat de perfuzii cu tensiunea 22 cu 120, pentru ca....in sfarsit, sa ma trezesc la realitate.

Daca anul 2009, a fost anul care m-a trezit la realitate, anul 2010, a fost anul in care IN PREMIERA, am reusit sa "tai" macaroana inca de la primele semne de minciuna si ipocrizie, unor persoane care mi-au placut extrem de mult si cu care comunicam perfect.

Da, da, da, au fost vreo 3-4 persoane, extrem de inteligente, de care simteam usor dar sigur ca incep sa ma "lipesc", incep sa faca parte din viata mea, insa.....credeti-ma pe cuvant, ca, din pacate, duhneau a ipocrizie si minciuna, fapt ce m-a adus din nou in postura sa aleg:

a) "tai" macaroana si imi protejez pe viitor sanatatea (stiti prea bine ca am tensiune uriasa si doctorii m-au avertizat ca oricand ma enervez, risc un atac cerebrar);

b) sau...sa adopt aceeasi tactica falimentara, acceptand minciuna si ipocrizia, doar pentru faptul ca am nevoie ca de aer sa comunic cu oameni inteligenti, asumandu-mi riscurile ce decurg.

Aseara, cu ajutorul mintii si a memoriei, facand o retrospectiva a anului 2010, cu multa fericire, am concluzionat ca: PENTRU PRIMA DATA IN VIATA, am reusit sa fac ceea ce nu-mi iesea niciodata.

Sa tineti minte de la mine, indiferent ca poate multora va par ingamfat, plin de mine, sarcastic, samd.....NICIODATA SA NU FACETI GRESEALA PE CARE AM FACUT-O ANI DE ZILE, indiferent cat de mult va place o persoana, ca si prezenta fizica, ca si companie, etc.

Persoanele infestate de minciuna si ipocrizie, mai au un imens neajuns: SUNT PLINE SI DUHNESC DE ENERGIE NEGATIVA! Cand au ajuns in stadiul de a minti precum beau apa, cand ipocrizia s-a contopit cu existenta lor, cand constiinta nu numai ca nu functioneaza, insa.....a disparut cu desavarsire, credeti-ma pe cuvant ca, asocierea cu o astfel de persoana, ESTE EXTREM DE PERICULOASA.

Sper sa nu fiti idioti, asa cum am foat eu ani de zile, si....sa credeti ca PRIN PUTEREA EXEMPLULUI SI MULTA BLANDETE, veti reusi sa schimbati comportamentul acelor persoane.

Uite, as avea curaj sa fac un pariu:

Nu stiu cate persoane vor citi azi acest comentariu, poate 60-70-100-140, asa cum se intampla mereu, insa......ma gandesc, cate din ele, sunt cu nervii la pamant, n-au dormit noaptea trecuta, se gandesc ca diseara este Revelionul si....ele vor suferi din cauza acelui gen de persoana descris mai sus.

Numai eu stiu sigur vreo 3-4, insa....in realitatea cred ca sunt mult mai multe.

Va intreb: MERITA????

Raspunsul este unul singur: NU, NU, NU.....BINEINTELES CA NU MERITA !!!

Niciodata, dar absolut niciodata, nu veti reusi sa schimbati ca si comportament, o persoana care are deja in sange minciuna si ipocrizia. Desi nu-si da seama, acea persoana, nu mai are absolut nimic in comun cu DUMNEZEU, ci....cu DIAVOLUL :)

Poate radeti, si....sincer nu m-ar mira, dar....tot la fel de sincer, va readuc aminte, titlul unui comentariu scris acum ceva vreme:

CINE NU BELESTE OCHII.....BELESTE "ALTCEVA" :)

Alegerea, ca de obicei, VA APARTINE !!! :)

In final, va urez din toata inima, LA MULTI ANI, DRAGII MEI !

Si....daca diseara, va veti napusti asupra telefonului, alegand sa dati acele sms-uri "sablon", luate de pe net, va sugerez un text, pe care l-am primit in dimineata asta, de la un prieten cu care am copilarit acum vreo 30 de ani, si care, in imensitatea de "chiciuri" care vor circula in seara asta, chiar imi pare frumos si rezonant, sufleteste vorbind:

"Mai este putin pana a-i spune ADIO acestui an 2010. Gandeste-te la tot ceea ce ai facut: ai descoperit prieteni noi sau te-ai impacat cu cei vechi, ai plans, ai ras, ai urat, ai suferit, ai fost fericit, te-ai certat, te-ai impacat, ai sarutat, ai sperat si ai visat. Adu-ti aminte de persoanele cu care ai facut macar unul din aceste lucruri si trimite-le acest mesaj prin care sa le spui MULTUMESC. Chiar daca te-au imbratisat sau ti-au spus vorbe grele, adu-ti aminte ca EI au fost prezenti in VIATA TA."

Gata, ma duc sa-mi fac o baie fierbinte :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu