...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 5 noiembrie 2010

Sanziana, si....alte, Sanziene :)

Buna dimineata, dragii mei!

Azi dimineata, in masina, ascultand radioul, am auzit o stire de "senzatie":

SANZIANA BURUIANA, A PROMIS CA, O SA INCEAPA, O "CAMPANIE", IMPOTRIVA COMPORTAMENTULUI DE...PITIPOANCA.

Intitial, nestiind, cine este, aceasta...Sanziana Buruiana, m-am gandit ca o fi vreo, intelectuala, care...scarbita de promiscuitatea comportamentului de pitipoanca, s-a hotarat, sa i-a atitudine, in mod public.

Ascultand stirea, am mai aflat ca, domnita Sanziana Buruiana, a si explicat, cum arata o PITIPOANCA, fapt care m-a amuzat teribil, crezand ca...s-a documentat.

Ajuns acasa, am apelat, la prietenul nostru comun, domnul Google.

Rezultatu', m-a lasat cu gura cascata:




Daaaaa, daaaa, daaaa, domnisoara din imagine, este SANZIANA BURUIANA. :):):)

Acum, ca de obicei, in niciun caz, acest comentariu, nu se vrea a fi un atac la persoana. Mai mult, pana acum 5 minute, nici macar, nu stiam, cine este aceasta Sanziana Buruiana, insa....poate sunt eu nebun, oligofren, "intarziat", dar.....domnisoara din imagine, este PROTOTIPUL CLASIC AL.....PITIPOANCEI. :):)

Stai, stai, stai....mi-a cazut fisa: Asadar, o pitipoanca (cel putin, aparent), s-a hotarat, sa inceapa o campanie, impotriva....comportamentului de pitipoanca.

Ma intreb, ce-o sa faca, de acum incolo:

- o sa renunte la expunerea ostentativa a "balcoanelor"?

- n-o sa se mai fardeze si imbrace....strident?

- n-o sa mai foloseasca sintagma "FATAAAA, mergem si noi la shoppping, iar diseara in Frateli?"

Bun, sa zicem ca, aceste lucruri, tin de vointa, insa....ce naiba, o sa faca cu....ceva, mult mai greu de schimbat:

Cum, o sa faca, sa dispara, de pe mirobolanta-i figura, acea imagine de superficialitate, de lipsa de gandire, profunzime si spiritualitate?

Caci, amprenta, anilor petrecuti langa "vedetele" de pe "dreptunghiul" verde (a se citi, terenul de fotbal), sau....in limuzinele, smecherilor de pe Dorobanti, nu se sterge, atat de usor.

Apoi, ma gandesc, ce-o sa faca distinsa doamna (culmea, mai este si criza).....cu "finantele"???

Pai, daca, nu mai ai aspect de pitipoanca, pe cine naiba, mai interesezi, evident....dintre, posibilii "sponsori"???

Ca doar....n-o sa iesi, la un bar de fite, cu "sponsorul" si....in loc sa-i zambesti sagalnic, si....usor, pe sub masa, sa-i atingi prohabul, o sa te apuci sa vorbesti cu el, despre drama copiilor din statele africane, care mor pe capete, datorita faptului ca, nu exista fonduri, pentru a fi vaccinati, contra unor boli, banale in Europa, vaccinuri care costa 1-2 dolari/buc.

Sau...ce naiba, o sa faca cu emisiunile televizate???

Ca....doar, n-o sa mearga la Maruta in emisiune, sau....la "Acces Direct" (uite ca nu stiu, cum o cheama pe tipa care prezinta, mai nou, emisiunea), si....o sa discute, despre problemele copiilor cu dizabilitati, imbracata intr-o helanca pe gat si...in blugi. Nu de alta, insa....fara "balcoanele" la vedere, privirea languroasa de pitipoanca, nu te mai cheama, nimeni, in emisiuni.

In fine, vom trai si vom vedea. Cine stie, poate....doamna Sanziana, in timp ce dormea, a dat cap in cap cu Dumnezeu, ocazie cu care, a avut o revelatie....existentiala. :):)

Insa, din pacate, azi....am receptat, inca o veste, cu adevarat trista:

A INCETAT DIN VIATA, MARELE POET, ADRIAN PAUNESCU.

Indiferent de trecutul sau comunist, indiferent de orientarile sale politice, a fost UN MARE POET SI DESAVARSIT INTELECTUAL.

Cu fiecare luna care trece, se "duc" in nefiinta, tot mai multi intelectuali de marca ai tarii, iar, in locul lor, in tot ce inseamna ziare si televiziune....nu apar, decat....Sanziene.

TRIST, TRAGIC, DRAMATIC, DEBUSOLANT, DESCURAJANT....INSA, DIN PACATE, EXTREM DE ADEVARAT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu