...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 28 septembrie 2010

A TE MINTI SINGUR.

Buna dimineata, dragii mei interlocutori!

In dimineata asta, nici nu stiu, cum sa spun, ca sunt. Binedispus, asa cum m-am trezit, sau....sa iau in consideratie, "clinciul" pe care l-am avut in masina cu consoarta mea, bineinteles, punandu-ne pacatul, sa incercam a discuta :):)

In fine, sa zicem ca, este o stare amestecata, jumatate- jumatate :):)

Unde ramasesem, ieri ?

Aaaaa, da, da, da.....am promis solemn ca, azi, voi vorbi de GPS-ul cu cele 2 componente principale:

- detectarea SEMNELOR (care cu siguranta exista);

- stiinta de a nu te MINTI SINGUR;

Dupa 37 de ani, majoritatea dintre ei, petrecuti langa oameni ce au excelat in parsivenie si ipocrizie, care iti zambeau in fata si te complimentau, iar.....in spate, pur si simplu te "tocau", iar de multe ori, nu se opreau aici, ci....incercau sa-ti faca si rau, pot spune ceva, cu exactitate.

SINGURUL MOD, DE A TE FERI DE "TEPE", ESTE DEZVOLTAREA UNUI "GPS" PERFORMANT.

Dupa cum, desigur, ati observat, societatea a ridicat la rang de virtute, prefacatoria, minciuna, si....a dat un perfect contur de veridicitate, sintagmei "In fata vopsit gardul, iar in spate leopardul". :)

In plus, oriunde te uiti, cu oricine vorbesti, nu exista decat "lapte si miere", vis-a-vis de o casnicie, o relatie, o prietenie, insa....in realitate, in 60-70% din cazuri, in spatele "etichetei", exista o mizerie de nedescris.

Apoi, intervine "bomba"....S-AU DESPARTIT ! Si...nu este totul, acum se injura pe la Tribunal, copiii devin "moneda" de santaj, rudele se blesteama intre ele, ce mai....un razboi in toata regula.

Majoritatea privitorilor, raman stupefiati, si....ii auzi rostind, fraze de cacat: "Cum, domnule, s-au despartit si acum se injura? Pai...acum 2 saptamani, am fost cu ei la o nunta si pareau mai indragostiti ca niciodata. L-am vazut pe el, cum, discret, pe sub masa, i-a bagat mana sub fusta, cred ca se incinsesera. Cum, naiba, s-au despartit?".

Insa, pentru acel privitor care, a stiut de-a lungul vremii, sa-si dezvolte un GPS performant (pentru ca, este universal valabil, in relatiile cu cei din jur), respectiva despartire si balacareala ulterioara, nu este o "bomba", ci.....o implinire fireasca a unor SEMNE....pe care, cu siguranta, le-a observat, in timp ce majoritatea, privea cu jind "eticheta".

Azi, cu permisiunea voastra, din cele 2 componente ale GPS-ului, as alege sa discutam, despre:

Stiinta de a, NU TE MINTI SINGUR.

Si....ca de obicei, am sa folosesc "puterea exemplului", incepand cu mine. Iar, cu aceasta ocazie, am sa rezolv, si...eterna curiozitate, a multora dintre vizitatorii blogului, care....in nenumarate randuri, mi-au solicitat, s-o vada si pe mama copilului meu. Am spus "mama copilului", pentru ca, dupa cum stiti, nu sunt casatorit, subsemnatul, necrezant niciodata in aceasta "institutie", ajutata chiar de concetatenii nostri, sa ajunga, azi, in pragul penibilului. :):)

Ok. Priviti pozele.





Doamna, din pozele de mai sus, este mama copilului meu, cu care am o relatie de 19 ani de zile.

OFICIAL (!!!), privind "eticheta", totul pare absolut "ok".

NEOFICIAL (!!!), insa... :):):)


Acum, ca de obicei, depinde ce alegi. Sa vezi adevarul sau....SA TE MINTI SINGUR.

Buuuun. Acum, daca-mi este permis, as alege, sa prezint, un caz extrem de REAL, foarte proaspat, ce poate fi, infinit mai graitor, pentru cele care nu gandesc cu "pasarica", decat orice as scrie eu....la nivel de teorie.

Imi permit, sa prezint acest caz, pentru ca, personajul principal, adica...."victima", mi-a dat acceptul, acum ceva vreme, cand am intrebat-o.

Sa incepem :)

In urma cu aproape 3 ani, stateam de vorba cu o doamna in jur de 31 de ani, frumusica, cu un fizic armonios (am inteles ca in tinerete a fost manechin), si care....parea, absolut disperata, sa-si gaseasca o relatie serioasa.

Nu foarte important, insa....demn de semnalat (o sa intelegeti ulterior), distinsa doamna, nu numai ca era frumusica si arata bine, insa....statea destul de bine si financiar, stiind sa faca bani.

Privindu-i disperarea, coroborat cu LIPSA CLARA A UNUI GPS PERFORMANT, in gandul meu (Dumnezeu imi este martor), mi-am spus:

"Tipa asta, o sa si-o fure, de n-o sa se vada. La cat de disperata este, sa-si gaseasca o relatie serioasa, este doar o chestiune de timp".

Acum, vom face un "arc" peste timp, si....ne vom posta, intr-o seara, acum vreo 4 luni, cand....eram fata in fata cu ea, dupa aproape 2 ani de cand nu ne vazuseram, la o cafea.

Si...intr-un mod absolut adorabil, a inceput sa-mi povesteasca, cum, in Vinerea Mare a anului 2008, s-a dus la o biserica. Acolo, a dat "nas in nas" cu un distins domn, pe care il cunoscuse anterior, in grupul ei de amici cu care se ducea in club. Cine era tipul? N-am sa spun unde lucra, insa....facea parte din acei baieti, "plini de muschi", tunsi scurt, cu ochelari de soare si....cu mana pe pistol :)

A inceput discutia. Si...distinsul "pistolar", se pare ca a facut o impresie destul de buna, fiind extrem de politicos si prezentabil. Instant, domnita in cauza, a gandit (chiar nu mint, ea mi-a spus):

"Baiii, ce baiat, dupa ce ca arata foarte bine, mai vine si la biserica, asta inseamna ca este un om, mai mult decat serios."

Respectiva domnita, probabil uitase, ca....si Capone, precum toti mafiotii, aveau un cult pentru biserica, nelipsind, nicio duminica de la slujba, insa....dupa, luau mitraliera in mana sau....comandau asasinate :)

Dupa ce, "pistolarul", a punctat perfect, la impresia artistica, ce a urmat, nu mai trebuie sa prezint, deoarece, pe langa faptul ca este extrem de banal, ma duce cu gandul, la un comentariu pe care l-am scris pe blog, intitulat "RELATIA SERIOASA", si....simt cum imi vine sa rad.

Pe scurt, a urmat...O RELATIE SERIOASA :):)

O relatie serioasa, cu toate "componentele" ei: mutat impreuna, dormit seara de seara in acelasi pat, vacante la munte, iesiri cu prietenii, bla, bla, bla.

In sfarsit, distinsa doamna, isi vazuse visul cu ochii. Nu mai statea cu mama ei (in niciun caz pentru ca nu ar fi avut bani sa-si cumpere un apartament, nici vorba, avea destui bani), ci....cu IUBITUL.

Mutandu-se in apartamentul "pistolarului", care....abia il achizitionase, printr-un credit imobiliar, distinsa doamna, si-a dat seama ca, apartamentul, trebuie refacut din temelii, reamenajat, samd.

Insa....de unde bani??? Pentru ca, "pistolarul", dupa ce isi achita rata la creditul imobiliar, mai ramanea sa supravietuiasca, cu cateva milioane de lei vechi, pana la urmatorul salariu.

Eeeee, asta era o problema, in fata VISULUI de a avea o relatie serioasa?

Asa ca, doamna, s-a indreptat catre banca, si....a inceput sa-si "dezvirgineze" conturile.

Ca sa n-o lungesc, a bagat in jur de 10.000 de euro in apartamentul "pistolarului". :)

Insa, din pacate, nu a fost totul. Cum, cele cateva milioane ce-i ramaneau "pistolarului", dupa ce platea rata la creditul imobiliar, plus salariul doamnei, nu ajungeau pentru cheltuielile noii RELATII SERIOASE, lunar, distinsa doamna, facea drumul pana la banca, si....cu manutele ei fine (chiar le are) si cu manichiura impecabila, mai tragea, ceva banuti, din economiile ei.

La final (normal, v-ati prins, insa....nu stiti ce final apoteotic), facand o socoteala, doamna, a realizat ca...OBSESIA, de a avea, cu orice pret, o relatie serioasa, de a dormi seara de seara cu un barbat in pat, si...de a fi, in fata cunoscutilor, "oficial", aproape casatorita.....nu a costat-o foarte mult, ci....doar in jur de vreo 20.000 de euro (asta numai din economii, plus salariul ei, lunar).

Acum, pe buna dreptate, va intrebati, cum a fost "finalul" :)

Ok....hai sa va spun.

Dupa aproape 2 ani de relatie si....dupa ce, nunta era aproape stabilita, intr-o seara, dupa un cumnul de evenimente nefericite, care...il stresarsera la maxim pe "pistolar" (ii decedasera 2 rude), distinsa doamna, vazandu-l suparat, s-a cuibarit langa el, incercand sa-l scoata din acea stare.

Moment, in care (nu pot da mai multe amanunte, din bun simt), doamna, i-a spus "pistolarului":

"Hai, nu mai fi suparat, uite, sunt langa tine, te iubesc si te sustin".

Acesta, a privit-o scurt si...i-a replicat:

"Mi-a murit x si y, normal ca sunt suparat. Tu, esti langa mine, insa...nu faci parte din familia mea"

In acel moment, distinsa doamna, a crezut ca viseaza, ca nu aude bine, ca traieste un cosmar.

Si...l-a intrebat:

"Cum, adica, nu fac parte din familia ta? Stam de aproape 2 ani in aceeasi casa, dormim in acelasi pat, urmeaza sa ne casatorim. Daca nu fac parte din familia ta, atunci, ce sunt eu pentru tine?"

Acesta, a privit-o din nou si....i-a replicat:

"Cum, ce esti, tu pentru mine???. Nu stiu, insa....nu faci parte din familia mea!"

In fata unui asemenea soc, doamna, nu a ales sa faca o criza de nervi, ci....sa taca din gura, lasand sa mai treaca cateva zile.

Dupa cateva zile, a redeschis subiectul, bazandu-se pe faptul ca, in acea seara, "pistolarul", era suparat si poate ca a vorbit gura fara el, intrebandu-l, daca-si mentine parerea spusa, cu cateva seri in urma.

Acesta, a privit-o din nou in ochisori, si....a reiterat:

"Da, asta cred. Tu, nu stiu, ce esti, pentru mine, insa...nu faci parte din familia mea!".

Nu mai descriu, ce a simtit, doamna respectiva, in acele clipe (intamplator, este o femeie extrem de fina), insa....a fost "punctul", in care, a inteles, ca...S-A MINTIT SINGURA.

In urmatoarele zile, s-a mutat de la el, revenind in apartamentul mamei sale, si....lasand in urma, tot ce a construit.

Subsemnatul, in final, dupa ce a ascultat-o, atat i-a spus:

Vezi cum este viata, unii...reusesc sa faca intr-un an, cat ar face altii in 7 ani. Daca "pistolarul", ar fi luat de la banca, un credit de 10.000 de euro, ca sa-si amenajeze apartamentul (asta in cazul in care, i-ar mai fi permis salariul sa mai ia inca un credit, peste cel imobiliar, pe care deja il avea), o data ca....ar fi insemnat sa traiasca cu "aer", insa....chiar daca, ar fi reusit sa traiasca cu "aer", tot i-ar fi luat, cel putin 5-7 ani, sa-l ramburseze.

Asa, vanzand ILUZII, rostind cuvinte fara acoperire, profitand de obsesia unei domnite, pentru o RELATIE SERIOASA, distinsul domn, a rezolvat problema, fara niciun pic de efort :)

Si....vorba ei, care facea haz de necaz, nici nu a fost nevoit sa stea, langa vreo grasa, urata si libidinoasa, ci....langa, un fost manechin :)

Acum, va propun, sa facem un exercitiu de imaginatie.

Dupa ce, "pistolarul", s-a despartit de distinsa doamna, sa zicem ca, a cunoscut o alta doamnita (in mod sigur, pentru ca....din ce mi s-a povestit, avea mare trecere la sexul frumos), pe care, evident....a invitat-o la el, in apartament, sa bea o cafea.

Respectiva femeie, in mod clar, in momentul in care a pasit la el in apartament, pe langa buna impresie, pe care, i-o facuse de prima data, a fost secondata, de...o alta impresie, mult mai importanta, anume faptul ca....."pistolarul", are un apartament, foarte ingrijit si foarte bine pus la punct, ceea ce arata fara echivoc, ca.....chiar si celibatar, este un desavarsit gospodar. :):)

Acum, din nou (!!!)....a venit timpul sa va intreb, chiar pe voi:

Ce credeti ?

PISTOLARUL, I-O FI SPUS DOAMNEI IN CAUZA, CA....NU ARE ABSOLUT NICIUN MERIT SI, APARTAMENTUL SAU, A FOST AMENAJAT, PE BANII, UNEI DOAMNE CARE SI-A "PLATIT" CU VARF SI INDESAT, VISUL DE A AVEA O....RELATIE SERIOASA???

Sau...din contra, i-a spus:

"Daaaaa, multumesc, stiu, am un apartament foarte bine aranjat, insa....sa nu-ti spun, cati bani a trebuit sa bag in el. Am facut ceva sacrificii, pe "praful" asta. Dar, asa sunt eu, imi place sa am un apartament frumos aranjat, sa ma simt bine in el" :)

Hai, daca vreti sa ajungem la un rezultat, si....sa lasam la o parte "cliseele", trebuie sa interactionam, asa ca....astept raspunsul vostru, simplu, prin "DA" sau "NU".

Exact, ca si acum 2 zile, stiti, cum sa procedati. Pentru cine doreste, raspunsul, poate sa fie dat, printr-un "sms", la numarul meu de telefon, pe care l-am facut public, duminica:

0734.465.075

Dupa cum ati vazut (cele, peste 50 de persoane care au dat sms, duminica), dupa ce am facut totalul raspunsurilor, am sters toate numerele (oricum, habar nu aveam de la cine sunt). Si..trebuie, sa va mai spun ca, nu m-am inselat, in privinta voastra, n-a existat nicio tentativa de "abuz", fata de numarul meu de telefon pe care l-am facut public.

Dupa cum precizam, in comentariul de duminica....gps-ul meu, functioneaza perfect, si....am avut certitudinea ca, cei care imi citesc blogul, sunt oameni de calitate, cu mult bun simt.

Deci, pana maine dimineata, astept sa vad, parerea voastra prin sms, iar....dupa ce voi face totalul raspunsurilor cu "DA" sau "NU" si...il voi publica, maine dimineata, o sa discutam si vom incerca sa vedem, ce SEMNE, nu a vazut, distinsa doamna, SEMNE care....cu siguranta au existat, inca din primele zile. :):)

Asta, daca vreti si aveti chef....altfel, putem sa vorbim de restructurarea sistemului bugetar :):):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu