...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 9 septembrie 2010

RAZVAN LUCESCU.

Buna dimineata, dragii mei!

Azi, initial, am vrut sa scriu un alt comentariu, sau....mai bine spus, despre un alt subiect. Deja, alesesem si titlul, "Ghid de supravietuire pe un site de socializare" :):)

Insa, aman un pic, acest comentariu, acordand prioritate, unei mari nedreptati care i se face lui RAZVAN LUCESCU.

Nu am absolut nicio afinitate cu familia Lucescu, insa....trebuie sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului.

Asadar, dupa cum, aproape toata lumea stie, Razvan Lucescu este antrenorul echipei nationale de fotbal, care....tocmai ce a inceput campania de calificare pentru Euro 2012, facand un 1-1 acasa, cu Albania si....un 0-0 in deplasare, cu Belarus.

Fara doar si poate, chiar si femeile care detesta fotbalul, tot si-ar incrunta privirea, cand ar auzi ca am remizat cu niste echipe precum Albania sau Belarus, insa......hai sa discutam un pic.

Eu, am 37 de ani, urmaresc fotbalul de la vreo 10 ani (pe vremea Craiovei Maxima, in 1983) si....nu-mi aduc aminte, cu exceptia aceste generatii de.....si.....ma feresc sa-i jignesc, sa nu fi avut victorii, cu echipe de acest nivel (Albania, Belarus, Lituania, Austria, etc).

Chiar in aceste momente, cand scriu acest comentariu, "tunurile" sunt puse pe RAZVAN LUCESCU, caruia i se cere demisia, care este improscat cu noroi, este jignit, etc, etc.

Acest tanar, chiar daca provine dintr-o mare familie, cu un nume sonor in fotbal, sa fim foarte clari:

ESTE SERIOS SI....SPUN EU, DESTUL DE TALENTAT. MAI MULT, PUNE EXTREM DE MULT SUFLET SI SUFERA PENTRU ESECURI, cand....ar putea sa stea, asa cum stau insasi fotbalistii (!!!!), prin nu stiu ce baruri si restaurante, cu "pitipoanece" care mai de care, pt ca.....de bani, nu-si face probleme, nici daca ar mai trai de acum incolo, inca....100 de ani.

O vorba veche romaneasca spune ca...."DIN RAHAT, NU POTI SA FACI....BICI".

Cu cine sa cladeasca o echipa nationala, care sa se califice la turneele finale?

Cu acesti tineri, razvratiti, majoritatea dintre ei, absolut modesti ca si talent, care....acum 10-15 ani, nu ar fi fost selectati nici sa le care bagajele sau sa le lustruiasca ghetele, nationalei lui Hagi si Popescu ???

Ok....multi spun ca Hagi a fost un "zeu" in fotbal, si...subscriu total. Este greu sa faci comparatie cu el, insa.....sa nu uitam ca, pe langa Hagi, nationala mai cuprindea nume fabuloase, pe care nu stau acum sa le mai enumar pentru ca as umple multe randuri.

Cum arata "viitorul", la echipa nationala ????

Avem niste jucatori care...prin prestatia lor, au facut ca subsemnatul, care....in 1994, dupa infrangerea dramatica cu Suedia de la Campionatul Mondial, a plans toata noaptea, asa cum au plans sute de mii de romani....IN PREZENT.....sa nu stie mai nimic despre meciurile echipei nationale, cum a fost sambata trecuta, cand....habar nu am avut ca, echipa nationala a jucat cu Albania, afland abia a doua zi.

De ce ??? PENTRU CA...IMI ESTE SCARBA !!!!!

Cand aud de echipa nationala, simt cum mi se intoarce stomacul pe dos, si....daca m-as uita la meciurile acestei generatii...as vomita cu siguranta. Cred ca Hagi si toata generatia de aur, vomita meci de meci cand vad ce jucatori le-au urmat si le pateaza tricourile care candva....erau pline de glorie.

Dar, spre deosebire de generatia de aur, jucatorii ce reprezinta "viitorul" echipei nationale, detin cu siguranta suprematia la "PITIPOANCE", baruri si discoteci.

In ultimii 10 ani, dpmdv, doar 2 jucatori s-au ridicat cu adevarat la nivelul generatiei de aur....MUTU SI CHIVU.

Primul, printr-un talent absolut urias, iar al doilea, prin multa munca si seriozitate. Atat....in rest, "modestie" pura.

Suntem romani si....mereu ne place sa ne mintim singuri. Hai sa fim realisti, inainte de a-l injura pe RAZVAN LUCESCU. :)

Cu ce "material" trebuie sa cladeasca viitoarea echipa nationala ???

Pai, hai sa dau doar un singur exemplu, care o sa cuprinda 2 jucatori. Unul de la Steaua, altul de la Dinamo.

Amandoi....TALENTE URIASE, cel putin asta este parerea mea.

Unuia i se spune "Printul", iar altuia.....cred ca "Dodel" (aici nu sunt sigur). Dupa cum spuneam, acesti tineri jucatori, au fost inzestrati de Dumnezeu cu un talent absolut urias, insa....niciodata nu au vrut sa-l maximizeze. Este suficient sa-i vezi cum preiau o minge pe picior sau piept, sa le urmaresti miscarile cand dribleaza si....sa te apuci a injura, realizand, cat sunt de talentati si cum isi bat joc de ce le-a dat Dumnezeu.

Atat "Printul" cat si "Dodel", sunt baieti draguti si prezentabili, insa....in loc sa-si vada de fotbal, sa ne incante privirile, sa ne faca sa iesim in strada de bucurie, au ales sa bifeze "PITIPOANCE" :)

Cazul "Bombei sexy"....este mai mult decat notoriu. Ma uitam si nu-mi venea sa cred, ca acea fatuca, cu figura de tarancuta, plina de sunci si celulita, la doar 22 de ani, este catalogata de "media" ca....bomba sexy. !!!!!

Credeti ca exagerez? Priviti poza. :)



Bai, fratilor, pai atunci, o femeie ca Simona Patruleasa, care are peste 30 de ani, si...daca nu ma insel, este chiar aproape de varta mea, si care...cu usurinta ii da clasa pustoaicei, cum s-o numim ?

REACTOR NUCLEAR ? :)

Ce spuneti, la peste 30 de ani, ii da clasa "bombei sexy" ?? Eu spun ca....fara discutie :) Dar....sa vedem. :)



Revenind la subiect, "Dodel", cu toate insistentele familiei, a cunoscutilor, a prietenilor...in loc sa-si vada de fotbal si sa devina un lider, atat la Steaua, cat si la nationala...."bifa" la...."bomba sexy".

Si atunci....ce vina are RAZVAN LUCESCU ???

Din ce "material" sa compuna o viitoare echipa nationala?

As putea exemplifica si in cazul "Printului", insa....trebuie sa scriu exact ce am scris si in cazul lui "Dodel" :)

Da, da, da....si "Printul", putea cu usurinta sa devina liderul echipei Dinamo si al nationalei, insa.....pur si simplu nu vrea. Si el, are alte prioritati :)

Stiti prea bine ce faceau 2 jucatori de la nationala, dupa infrangerea rusinoasa cu Serbia (5-0).....intrasera pe mess si se chinuiau sa agate o "pitipoanca", care....i-a si inregistrat, ulterior, postand pe internet materialul :):)

Acum 10-15 ani, dupa o asemenea infrangere, Hagi, Popescu, Petrescu, Lacatus si "compania", ar fi inebunit de nervi, timp de o saptamana. Asta-i diferenta intre "materialul" lui Iordanescu, de acum mai bine de 15 ani, si....."materialul" lui Lucescu....in prezent :)

In final, sa nu uitam:

DIN RAHAT....NU POTI SA FACI "BICI" :)

N-a putut nici Piturca, nu poate nici Lucescu si....n-ar putea nici Jose Mourinho, cel mai vestit antrenor al momentului :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu