...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 14 septembrie 2010

PADURILE...."AURUL" VERDE.

Buna dimineata, dragii mei. :)

Acum cateva zile, am vazut un "PROMO", despre un reportaj ce urma sa fie difuzat, la una dintre televiziuni si care....urma sa prezinte, jaful si traficul de lemn, care se face, intr-o zona impadurita din tara.

Unde anume, chiar nu mai retin si....nici nu are vreo importanta, atat timp cat, nu este doar un caz singular, ci....exista alte zeci de cazuri, daca nu, sute.

Reportajul, nu l-am urmarit, insa....sa fiu sincer, nici nu aveam de ce sa-l mai urmaresc, pentru ca.....stiam ce voi vedea, stiam ca iar voi simti ca, imi este sila ca-s roman, ca traiesc intr-o tara de hoti si pungasi :)

Insa, de despicat firul in "4", nu am reusit sa ma abtin.

Hai, sa va lamuresc pe scurt, despre ce este vorba.

Asadar, intr-o zona din tara, plina de paduri, se produce un jaf teribil, taindu-se copaci, fara nicio autorizatie, si....fara respectarea legii.

Nu va ganditi ca, este vorba de un amarat de satean, care....taie si el un copac, sa-l aiba pentru soba, ca sa-si incalzeasca copilasii.

Nu, nici pomeneala.....este vorba de un "macel" urias, realizat de niste indivizi, in mod evident, sub obladuirea "primaritei" (da....este o femeie). :)

In acel "PROMO", de cateva minute, am vazut cum padurarul, povestea ca.....stie cine taie copaci ilegal, unde sta si cate case are acel individ (tartorul intregului jaf), cum are un Rage Rover, samd, insa....nu are ce sa-i faca, fiind protejat de "mai marii" zonei, in frunte cu primarita.

Cine este, acel individ, responsabil cu jaful din zona? Cica, unul, care are, doar 8 "clase", si care.....ca multi altii, in ultimii 20 de ani, a reusit sa arunce in derizoriu, ceea ce ne-au invatat parintii, pe fiecare dintre noi:

"Dragul mami, trebuie sa inveti, sa faci o facultate, pentru ca altfel....vei ajunge la matura"

Acel individ, cu doar 8 "clase", si-a construit in zona, 3 case (cum altfel, decat imense), are un Range Rover la poarta, si....bineinteles masini de carat lemne.

Nuuuuuuu, nici vorba......de autorizatii, pentru "taiat" lemne, omul isi vede linistit de "macel", durandu-l in "penis" de lege si de autoritatea statului.

Ok, ok, ok.....hai, nu radeti ca, am scris "AUTORITATEA STATULUI", cand....orice copil de 5-6 ani, deja stie ca, in Romania, autoritatea statului, este intr-o disolutie continua :)

Acum, la randu-mi, cu modesta utilare de la "mansarda", despic si eu, firul in "4", punandu-mi niste intrebari:

Distinsul domn, traficant de lemn, care are doar 8 "clase", oare l-o duce mintea sa organizeze o filiera de "trafic"? Bai, asta presupune, pe langa riscul din momentul taierii copacilor, transportul ilegal, distributia la fel de ilegala, samd.

Oare, sa fie el asa de destept, cu doar 8 "clase"?

Nu stiu, poate ca da.....insa....parca, mai "ancorata" in realitate, imi pare o alta varianta:

Sub obladuirea carei institutii, se produce acest jaf? Aaaaa, la naiba, hai ca m-am "prins"....a primaritei, care....cica, inaintea alegerilor, le spunea distinsilor consateni, ca...."Alegeti-ma, si....nu o sa va deranjeze nimeni, asa cum nu ati fost deranjati nici pana acum".

Deja, parca....logica evenimentelor se schimba. Luand in consideratie si acest amanunt, si....coroborandu-l cu....faptul ca, orice "primar", are stranse legaturi cu un partid politic, si....implicit, este sustinut de un nucleu din "sanul" acestuia, ajung la o concluzie, destul de aberanta, pentru o tara, membra a Uniunii Europene. :):)

La naiba, oare, asa o fi ??? :):) Bai, deja mi s-a dus vestea ca sunt "lovit" (ce naiba sa fac, daca mamei, ii tremurau mainile cand ma tinea in brate, ocazie cu care....o mai "comitea", uneori, scapandu-ma pe jos), dar...orice as face, ajung la aceeasi concluzie:

JAFUL ARE LOC SUB OBLADUIREA PRIMARIEI......PRIMARIE CARE, ALATURI DE PREFECTURA, ESTE REPREZENTANTUL "STATULUI" IN TERITORIU.

Bai, parca nu-mi vine a crede. Cum adica, chiar "STATUL" (ala de care vorbeste domnul presedinte), sa asigure "spatele" unui astfel de jaf, si....nu orice jaf, ci.....al "aurului" verde???

La naiba, parca tot nu-mi vine a crede. Sa o fi "luat", atat de rau pe aratura, incat....sa ajung, a exagera, in asa hal? Sa fi lasat, asa mari urme, neindemanarea mamei mele, atunci cand ma tinea in brate? :)

Stai ca, mi-a venit o idee. Ca sa nu scriu "prostii", am sa dau o cautare pe "google", sa vad daca, mai sunt semnalate si alte astfel de cazuri, in diverse zone ale tarii, si....daca, la fel, se produc sub obladuirea "maharilor" din zona.

Doar....2 minute, lipsesc. :):)

Gaaaata, hai ca m-am uitat. Mai bine n-o faceam, pentru ca....era sa raman fara vedere. Am scris si eu pe "google"...."Jaf in padurile tarii".....si.....cand s-a deschis pagina, era sa orbesc, de cate informatii au "explodat". :):)

Chiar asa sa fie? :)

Bai, si eu...care eram atat de naiv, incat sa cred ca, traficantii de lemn, acei indivizi semidocti, cu "negru" sub unghii, care ragaie si rad zgomotos, sunt in permanenta, urmariti de organele vigilente ale....statului.

Si cand colo....auzi, in majoritatea cazurilor, au ca aliati, chiar....primarul :):)

Stai, stai, stai.....ca....mi-a "scapat" ceva. :):)

Ok, asa o fi, insa....sigur, la GUVERN SI PROCURATURA nu se stie de aceste jafuri.

Daaaaa, asta este, dar....lasa, cand o sa afle Guvernul si Procuratura, sa vezi ce "prigoana" (nu Silviu, ca ala se ocupa cu gunoiul), o sa puna pe ei.

Dar, cum naiba sa-i anuntam? Sa le trimit un mail? Sa-i sun? Nu stiu, cred ca mi-ar trebui, un sfat.

Cum naiba sa-i anunt ?

Ooooooo....gata, mi-a cazut "fisa" :)

Pai, de ce, ar trebui sa-i mai anunt? Doar sambata sau duminica, a fost divuzat acel reportaj, la ora de maxima audienta, despre jaful "padurii", din acea zona a tarii.

Aaaaaa, cred ca....la ora, cand scriu aceste randuri, deja....cel ce are 8"clase", este arestat, i s-au confiscat cele 3 case, Range Roverul (al naibi traficant, si eu....conduc un Opel), drujbele, masinile de carat lemne, iar primarita, cred ca...sigur, a fost destituita si se afla in audieri la "Parchet" (stai sa deschid televizorul, poate chiar acum se vorbeste de acest caz). :)

Nuuuuu, sigur, sigur.....acum, ca deja televiziunea a facut public, acest jaf, s-au luat masuri.

Dar, nici nu pot lua in consideratie ca.....Guvernul, atat de vigilent cu orice sursa de venit neimpozitat (uite, pana si pentru profesorii care dau meditatii, cauta o solutie sa le impoziteze venitul), ar putea ramane impasibili, la un un asemenea jaf, mai cu seama cand este vorba de....AURUL VERDE AL TARII :)

Gata, acum realizez cu claritate....IAR AM "BATUT" CAMPII !!! Iar acest lucru, este numai o consecinta, a "cazaturilor", din perioada fragedei pruncii :)

Iar m-am enervat si....iar, o s-o sun pe mama, pe care, am s-o fac "albie de porci" ca.....m-a "zamislit" si....apoi, s-a apucat de bautura cu tata, ajungand sa-i tremure mainile, ocazie cu care...am cunoscut inca de mic, "mangaierea" unor cazaturi, al caror pret.....il tot platesc, de ani de zile :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu