...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

marți, 7 septembrie 2010

Cum aleg...copiii ?

Buna dimineata, dragii mei!

Daca am tot vorbit in ultimele 3-4 comentarii despre Delta, am povestit si am postat fotografii, azi....mi-am propus sa devin iar "constipat" si....sa abordez un subiect, ce nu-mi da pace :)

Ce inseamna jucariile, pentru un copil, si....ce criterii stau la baza alegerii facute de acesta, cand vine vorba sa se joace :)

Bai, fratilor, baietelul meu are 1 an si 2 luni, si....cam tot de atata timp, am inceput sa ma uit prin magazine dupa diverse jucarii. Ce-am vazut, pur si simplu m-a uimit. Asezate frumos pe rafturi, cu varsta optima specificata, care mai de care mai atragatoare, ce mai.....o intreaga "industrie".

Evident, am inceput sa cumpar, mai intai pentru 3 luni, apoi pentru 6 luni, 9 luni, 1 an....samd.

Nu stiu cate am cumparat, insa....daca mai adaug si pe cele primite....deja, devine coplesitor. Insa, cu aceasta ocazie, am descoperit un imens paradox. In ciuda frumusetii jucariilor, baietelul meu, isi alege drept "jucarii" cu care sa se joace......niste obiecte, de m-a lasat cu gura cascata :)

Hai sa exemplificam un pic:

Priviti, acest telefon, o jucarie special conceputa pentru copilasii de 1 an de zile.



Telefonul de jucarie, suna, se aprind beculete, ce mai....chiar este foarte aproape de realitate. Eeeeee.....nu, nici macar nu se uita la el. :)

Daaaar.....a facut o IMENSA PASIUNE pentru acest telefon, pe care-l "rontaie", incepand de la vreo 6 luni. :)





Bai, fratilor, pasiunea este atat de mare, pentru acest telefon, incat....cum da cu ochisorii de el, cum incepe sa-mi arate ca-l vrea, iar dupa ce pune mana pe el, incepe sa-l "rontaie" constincios. Chiar nu pot intelege, pentru ca.....am "testat" personal problema. Telefonul de jucarie, este mult mai placut de muscat din el, fiind conceput special pentru astfel de "activitati" :)

Apoi, in loc sa ceara sa se joace cu masinute, care mai de care, pe care le are, cu tot felul de maimutoi care scot diverse sunete, samd....baietelul meu, face alte pasiuni, dupa cum urmeaza:









Din imaginile de mai sus, se poate distinge foarte clar, cum arata un pachet de tigari, dupa ce trece prin manutele lui, apoi....telefonul, care este ros din "cap pana in picioare", urmele, fiind mai mult decat vizibile, apoi.....cheile de la masina, pe care nu prea poate lasa urme cu dintisorii, fiind mai preocupat de iconitele pe care le am atasate (care sunt din metal) sau....imensa bricheta (in poza pare mica, insa...are pe putin 15 cm), pe care special mi-am cumparat-o ca sa n-o mai pierd, si....pe care, o invarteste si o roade pe toate partile. :):)

Sa ma bati cu parul, si....nu pot intelege, ce criterii are baietelul meu, atunci cand isi alege "instrumentele" de joaca. :)

Inainte cu o seara sa plec in Delta, a dat cu ochii de deodorantul meu. Nimeni si nimic nu l-am mai oprit din plans atunci cand, am refuzat sa i-l dau.

Ce puteam face? Noroc ca aveam mai multe.

M-am dus la baie, am desertat "continutul", apoi....cu constiinciozitate, m-am apucat sa-l spal bine, in asa fel incat sa-l poata "rontai" in deplina siguranta. Am spalat la el, vreo 10 minute, pana a disparut si ultima urma de deodorant, timp in care auzeam cum urla si plangea. :)

Cand m-am dus si i l-am dat, l-a luat in mana, de parca era nu stiu ce comoara si....s-a pus pe "rontait" :)

Oricat as incerca sa inteleg...nu pot. :)

Are atatea jucarii frumoase (nu ca pe vremea mea) si....el face pasiuni, pentru obiecte absolut banale. :)

Am intrebat in "stanga si dreapta" si....se pare ca, este o boala generala :):)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu