...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 29 iulie 2010

Un sondaj de opinie.

Buna seara, dragii mei!

Toata ziua, am incercat sa gasesc resursele necesare pt a scrie prezentul comentariu, insa......pur si simplu imi era lene sa scriu. Si....total neasteptat, acum, la ora 22, m-a pocnit pofta sa-l scriu.

Subiectul prezentului comentariu, il am in cap de aseara, si.....chiar am ceva de comentat vis-a-vis de acesta.

Dar, inainte de a ataca "frontal" subiectul, trebuie sa fac cateva precizari:

- niciodata nu am sustinut comunismul

- provin dintr-o familie eminamente ANTI-COMUNISTA, iar bunicii mei (unul comisar, altul magistrat), au suferit de pe urma lor.

- in anul 1990, cand eram in clasa a 11-a, am participat zi de zi la manifestatia din Piata Universitatii, precum si toate mitingurile de la acea vreme.

- putin mai tarziu, incepand cu anul 1991, cand m-am angajat, mi-am creat uriase probleme la serviciu, pentru ca, pusti fiind, si....crezand cu tarie in liberalism, nu-mi tineam gura si....militam pentru democratie si "dreapta" politica.

- in 1996, cand Emil Constantinescu, a castigat alegerile, aveam 23 de anisori si.....imediat dupa ce s-a anuntat victoria la televizor, am luat primul taxi, cu destinatia Piata Universitatii, unde....alaturi de alte mii de persoane entuziaste, am plans de fericire, crezand in toate MINCIUNILE (ulterior am realizat) pe care "tapul logodit" le rostea de la microfonul aflat in balconul Universitatii.

Acum, am sa atac "frontal" subiectul :)

Asadar, aseara, am ales sa privesc la una dintre televiziuni, o emisiune politica, doar din simplul motiv ca.....cei 2 invitati, imi sunt extrem de simpatici, si....ii consider niste tineri extrem de inteligenti.

Cine erau cei 2 invitati ?

Un politician, Victor Ponta, si.....un moderator de televiziune, Robert Turcescu.

Nutrind o simpatie pentru cei 2 invitati, am ales sa privesc emisiunea, altfel....ca multi dintre voi, imi vine sa vomit cand aud de politica (ma abtin voit sa enumar motivele, pentru ca....as deveni extrem de vulgar).

Emisiunea a debutat cu....prezentarea unui SONDAJ DE OPINIE, realizat extrem de recent si.....care arata ca, in cazul in care ar fi alegeri, si....daca Nicolae Ceausescu ar candida, nu ar avea, absolut nicio problema sa-si invinga posibilii contracandidati.

Victor Ponta, fiind un posibil candidat la viitoarele alegeri prezidentiale, a fost rugat sa comenteze acesta concluzie, rezultata in urma sondajului.

Reactia sa, in ciuda inteligentei si echilibrului indubitabil, a fost extrem de superficiala, cel putin din punctul meu de vedere.

Acesta, a replicat ca ii pare o PROSTIE sa comenteze, vis-a-vis de faptul ca, daca ar fi alegeri prezidentiale, conform ultimului sondaj, ar fi invins fara probleme de Nicolae Ceausescu, daca cel din urma ar candida.

In sustinerea sa, a intervenit si Robert Turcescu care....a concluzionat ca, poporul roman nu poate fi atat de idiot, sa-l voteze Nicolae Ceausescu (chiar si intr-un scenariu).

Am fost extrem de surprins de "superficialitatea" incredibila, afisata de cei 2 distinsi invitati, fata de concluzia sinistra a sondajului de opinie, si.....in randurile ce urmeaza, am sa explic si de ce.

Daca as fi un politician de marca si....m-as pregati sa candidez pentru funtia de presedinte al Romaniei, as lua extrem de in serios, CONCLUZIA SINISTRA a acestui sondaj de opinie.

Dragii mei, NU ESTE DELOC O GLUMA, si....tind sa cred ca, daca azi, Nicolae Ceausescu (da, da, da....dictatorul cel hulit) ar candida, nu ar avea absolut niciun fel de probleme, in a-si spulbera orice contracandidat al zilelor noastre.

Motivele sunt extrem de numeroase si....extrem de simple. Ceausescu a stat la putere 24 de ani, iar de la Revolutia din 1989, au trecut aproape 21 de ani. Deci, perioadele, sunt aproape egale ca timp, asa ca, pot fi comparate:

- fara dicutie ca incepand cu anii 1978-1980, foametea si lipsurile au fost extrem de pregnante in Romania (mancare, servicii medicale, televiziune, curent electric, samd), insa.....tot in acelasi timp, s-a construit absolut enorm si....s-a achitat datoria externa a Romaniei.

- azi, la 21 de ani de la Revolutie, din pacate, cu mici exceptii, mergem pe strazile, bulevardele si drumurile nationale, facute de Ceausescu, energia electrica ne este distribuita de hidrocentralele construite tot de dictator, caile ferate pe care circula trenurile, sunt construite tot de dictator, blocurile in care locuim, asa cum sunt ele, sunt construite tot de dictator, metroul...care asigura circulatia zilnica a sute de mii de bucuresteni, a fost construi tot de dictator, iar lista de exemple poate fi extrem de lunga.

- in plus, in vremea dictatorului, Romania avea o productie agricola insemnata, majoritatea terenurilor agricole erau echipate cu sisteme de irigatie, asta ca sa nu mai vorbesc de industrie, care....indiferent ca era usor exagerata, totusi.....produceam enorm si....exportam enorm. Ar mai fi de semnalat si litoralul, muntele sau Delta Dunarii, care....asa cum erau la acea vreme, aveau mult mai mult succes in ceea ce priveste turistii straini, decat azi....cand, ii numaram pe degete.

Nu, nu, nu....daca ceea ce am specificat la inceputul comentariului, nu ati retinut, mai subliniez inca o data.

NICIODATA NU AM FOST UN ADMIRATOR AL COMUNISMULUI, IAR CEAUSESCU......IN NICIUN CAZ, NU ESTE GENUL MEU DE PERSOANA, PE CARE AS PUTEA S-O ADMIR !!!

MAI MULT, TOATA FAMILIA MEA, ESTE...TOTAL ANTICOMUNISTA !!!

Dar, zic eu, ca orice om inteligent, intr-o analiza corecta, imi este imposibil sa nu dau Cezarului, ce-i al....Cezarului.

Din pacate, nu este o gluma, si....tind sa cred ca daca maine, ar fi alegeri, SINISTRA CONCLUZIE a sondajului de opinie, s-ar adeveri.

Oamenii, nici macar nu ar putea fi condamnati ca, ar vota cu Ceausescu, numai si pentru simplul fapt ca, perioada de 24 de ani, cat a stat la putere dictatorul, nu se poate compara ca realizari cu.....cei 21 de ani, care au trecut de la Revolutie.

Oamenii sunt disperati, si.....nu sunt neaparat disperati pentru viata din ce in cea mai modesta pe care o traiesc, ci....pentru faptul ca, nu exista niciun fel de speranta in viitor, iar intreaga clasa politica care a inlocuit acum 21 de ani, sistemul comunist, si-a dovedit pe deplin falimentul.

Omul simplu (fara interes politic sau de afaceri cu statul), nu are cum sa nu se gandeasca ca.....dupa Revolutie, Romania nu avea nicio datorie externa, iar azi.....are zeci de miliarde datorie externa, insa.....nu s-a construit absolut nimic cu acei bani, ci....mai mult, s-a distrus absolut toata industria, turismul si agricultura romaneasca.

Fara indoiala ca Ceausescu, era un cizmar fara carte si un badaran care ulterior s-a transformat intr-un dictator dus cu pluta, insa (!!!!!).......oameni buni, cu toata nebunia lui, ERA UN EXCELENT MANAGER !!!

Atat cat a putut sa construiasca, a facut-o....dupa gustul si capacitatea sa manageriala. Insa....a facut-o !

Aici este problema de azi a Romaniei, CRUNTUL AMATORISM AL MANAGEMENTULUI SI....CORUPTIA ACESTUIA.

Hai sa ne gandim si sa ne aducem aminte. Pe vremuri, sefii de santiere, sefii de uzine si fabrici, comandantii de nave, generalii de armata, isi iubeau institutia si oamenii din subordine, cel putin la fel ca si propria familie, daca nu chiar mai mult, si....nu este o gluma, ci.....cat se poate de real.

Azi, in primul rand ca, nu mai exista santiere, fabrici, uzine, flota navala, dar.....din pacate, pe aproape orice manager al zilelor noastre, il doare fix in cur de intreprinderea sau institutia pe care o conduce, iar.....tot ce il intereseaza, este sa se imbogateasca. Daca cineva i-ar face o propunere sa se transfere la alta intreprindere sau institutie, pe un salariu superior, pleaca fara sa priveasca in spate, pentru ca, nu-l intereseaza decat.....oportunitatile de imbogatire.

Si....am expus, doar o serie de argumente, pe care.....daca esti un om inzestrat cu o minima inteligenta, nu ai cum sa nu observi ca nu sunt "gogosi" ci....CRUNTUL ADEVAR.

Tocmai de aceea, m-a si mirat aseara, ca.....cei 2 invitati, pe care-i consider extrem de inteligenti, si....pentru care am o simpatie puternica, au putut sa faca o regretabila demonstratie de "superficialitate", luand in ras, un sondaj de opinie, a carei concluzie, CHIAR DACA SINISTRA.....ESTE EXTREM DE REALA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu