...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 16 iulie 2010

Lacrimile prietenilor.

Buna ziua, dragii mei!

Zilele acestea, am tot privit la televizor. Asta fac si acum. Subiectul acestor zile, chiar daca tragic, este fara indoiala sinuciderea Madalinei Manole.

Pe toate ecranele de televiziune, apar prietenii "raposatei", si....in toate cazurile, vezi acelasi "cliseu"....LACRIMI SI REGRETE.

Am sa fac si eu un mic comentariu, vis-a-vis de acesti prieteni ai raposatei, si....de lacrimile si regretele lor.

Azi, cand prietena lor, Madalina Manole, a trecut in nefiinta, toti apropiatii si prietenii ei, plang si se lamenteaza.

Insa.....ATENTIE MARE !!!

Cati dintre apropiatii si prietenii acesteia, de-a lungul anilor, cat s-a desfasurat relatia de prietenie, au adoptat o pozitie corecta fata de ea ?

Cati dintre ei, au simtit cu adevarat ca le pasa de aceasta femeie, si.....au facut ceea ce se impunea?

ADICA....SA-SI SPUNA DESCHIS PAREREA !!!

A existat macar unul, dintre acesti apropiati sau prieteni, care sa-i fi spus:

a) esti bolnava de falsitate;

b) minciuna face parte cotidian din viata ta;

c) esti incapabila sa iubesti pe cineva, si....singurul lucru de care esti ancorata, este....notorietatea;

d)ceri iubire si pretuire din partea fanilor, insa.....in schimb, nu nutresti niciun sentiment fata de ei;

e) esti doar un robot, setat sa tinda spre perfectiune, dar intr-un singur sens....cariera care sa-si aduca notorietate;

f) te afisezi in emisiuni televizate, propovaduind iubirea si fericirea, sustinand ca......copilasul pe care l-ai nascut, ti-a schimbat viata, cand stii cu siguranta ca, minti cu nerusinare;

Si......multe alte lucruri, pe care le-am vazut si eu, din sporadicele momente cand dadeam cu ochii de ea la televizor, nu mai spun de apropiati si prieteni, care nu aveau cum sa nu observe, aceste lucruri.

INTREBARE: A existat macar un singur prieten al cantaretei, care....sa simta nevoia sa-si consume energia explicandu-i toate aceste lucruri, asumandu-si riscul sa-si strice zile in sir, incercand sa-i deschida ochii, asupra unui comportament, care se arata de departe, ca o sa-l plateasca candva....scump ?

NU A EXISTA NICI MACAR UN SINGUR PRIETEN CARE SA FACA ACEST LUCRU.

Este extrem de greu, sa alegi a-ti consuma energia, discutand ore in sir, trimitand sms-uri, atunci cand esti dat afara din casa, scriind mailuri, atunci cand telefonul este "deconectat", samd.

Mult mai usor, este sa te bati cu pumnul in piept ca, esti PRIETEN al unei persoane, insa.....sa nu-ti pese absolut deloc, de comportamentul acesteia, ce se anunta falimentar din start.

Acum, dupa ce lucrurile s-au terminat tragic, aceiasi FALSI PRIETENI, apar pe toate posturile de televiziune si.....cum altfel (doar da bine la imagine), au ochisorii plini de lacrimi, si...mai fac si pe imaculatii, cu rostirea unor clisee de "2 bani", genul:

"Va rog sa aveti respect si s-o lasati in pace, Dumnezeu s-o odihneasca in pace".

Nu sunt un nesimtit si.....nu mi-as permite sa vorbesc despre ceva, de care habar sa nu am, sau....sa nu fi trecut niciodata printr-un astfel de moment.

De-a lungul multor ani (si....sunt "n" persoane care pot confirma), mi-am consumat tone de energie, incercand sa-mi spun deschis parerea despre apropiatii si prietenii mei, suportand cu stoicism, toate tertipurile prin care acestia incercau sa evite discutiile, ca sa nu mai spun de jigniri, telefoane inchise samd.

Insa, asa am simtit ca trebuie sa fac, si.....asta am facut timp de peste 10 ani, pana cand am ajuns sa am tensiunea 18 cu 12, 19 cu 12 si....22 cu 13, moment in care am fost luat cu salvarea si dus la spital.

INSA, NU REGRET ABSOLUT NIMIC, ATATA TIMP CAT AM CREZUT IN CINEVA, ATATA TIMP CAT AM AVUT SENTIMENTE FATA DE ACELE PERSOANE, SUNT ABSOLUT CONVINS CA AM PROCEDAT CORECT.

Am facut acest consum imens de energie, pana la ultima picatura, cand.....am fost in mod clar avertizat de medici, ca.....daca nu ma opresc, voi face un atac cerebral si....in cel mai fericit caz, imi voi petrece restul zilelor, paralizat.

Azi, cel putin din punctul meu de vedere, NU MAI AM NICIUN PRIETEN, ci doar cunostinte, iar....sufletul si inima mea, apartin unei singure persoane:

BAIETELUL MEU !

Multe dintre persoanele cu care de-a lungul vremii, am avut clinciuri uriase, au ajuns exact acolo unde incercam sa-i avertizez ca vor ajunge.

Unii dintre ei, au avut puterea sa recunoasca sincer acest lucru, altii...nu.

Insa, pentru mine, linistea sufleteasca este absolut deplina, pentru ca.....mi-am facut datoria fata de ei, cu mult peste limita normalitatii, pana cand am ajuns sa-mi pun eu viata in pericol.

Ceea ce vad azi la televizor, PUR SI SIMPLU MA CUTREMURA.

Cat poate sa fie ipocrizia de mare ?

De ce mai plangi, de ce te mai lamentezi, dupa ce ani de zile, nu ti-a pasat ca prietena ta, a intrat si merge cu indarjire pe DRUMUL PIERZANIEI ???

Un comentariu:

  1. “Azi, cel putin din punctul meu de vedere, NU MAI AM NICIUN PRIETEN, ci doar cunostinte, iar....sufletul si inima mea, apartin unei singure persoane: BAIETELUL MEU !”
    O fraza declarativa, simpla si curata care nu poate induce altceva decat aprobarea, respectul si admiratia sincera a oricarui cititor al acestui blog, in speta al acestui articol. Dar ca femeie si mama in acelasi timp ma intreb totusi : Femeia aceea care l-a purtat in pantece, si numai ea si Dumnezeu stiu doar cum a fost si prin ce a trecut atat in timpul sarcinii cat si mai cu seama al nasterii propriu-zise....oare acea femeie nu merita si ea un loc important in sufletul si inima dumneavoastra? ...... Acum nu stiu alte amanunte ce-i drept, dar poate chiar si ea il iubeste cel putin tot atat de mult, poate a avut o contributie insemnata si la cresterea si educarea lui, poate a suferit si a tresarit si ea cand copilul a avut diverse probleme inerente de sanatate. In cazul in care nu a fost o mama adevarata pentru acest baietel ar fi totusi de inteles in mare parte....Chiar si asa insa, vrand-nevrand se regaseste genetic in el....IRONIA VIETII .... gandita si servita muritorilor , de catre Dumnezeu!
    Daca am rascolit amintiri si ganduri neplacute, poate chiar dureroase, imi cer scuze cu toata inima...cu atat mai mult cu cat am inteles ca aveti probleme destul de serioase din punct de vedere cardiologic si vascular...Iar pe de alta parte, poate am inteles eu gresit...acea fraza subliniind doar faptul ca nu mai puteti avea incredere deplina in nici o alta fiinta umana din lumea asta, in afara fiului dvs....

    RăspundețiȘtergere