...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

luni, 26 iulie 2010

Blogul.

Buna seara, dragii mei!

Mda, asa este, aveti dreptate, in ultima saptamana, nu am mai scris nimic pe blog, insa.....nu pentru ca am renuntat la acest obicei, chiar imi place sa scriu, ci....doar datorita faptului ca, am avut ceva probleme de rezolvat si nu mi-am mai facut timp sa scriu.

Nici acum, nu am foarte mult timp, insa...in randurile ce urmeaza, am sa incerc sa exprim cum percep, eu...BLOGUL.

Din punctul meu de vedere, BLOGUL, este un instrument perfect de a-ti spune o parere despre diverse teme, de a incerca sa impartasesti si altora, multi dintre ei, absolut necunoscuti, din experienta ta de viata, din greselile sau lucrurile pozitive pe care le-ai facut, samd.

Din pacate, asta o stim cu totii, pana si....BLOGUL, de cele mai multe ori, este transformat in ceva mai mult decat fals si ipocrit.

De ce spun acest lucru ?

Hai sa luam ca exemplu, blogurile politicienilor.

Ce sa citesti pe acele bloguri ?

MINCIUNI, MINCIUNI, MINCIUNI, fraze gen "cliseu", si.....multa "gargara".

Hai sa fim seriosi, multi dintre politicienii care-si deschid bloguri sau profile pe site-urile de socializare, o fac dintr-un singur scop, iar acela este....pur electoral.

Sa vedem, ziua in care, acei distinsi politicieni, vor ataca "frontal" subiecte sensibile, isi vor recunoste greselile facute in viata, falsitatea, minciunile absolut sfruntate, lipsa totala de implicare in problemele semenilor, pentru care se bat cu pumnul in piept ca se lupta, samd.

Apoi, sa analizam un pic, blogurile vedetelor.

Cate dintre ele, scriu pe blog, cu manuta lor, cate dintre ele, sunt chiar interesate in a comunica cu semenii lor ?

In mod clar, nu pot generaliza, sunt si vedete care scriu pe blog cu drag, care isi fac publice pareri mai mult decat pertinente, care chiar sunt niste vectori de opinie.

Insa, extrem de putine.

Dupa cum spuneam, BLOGUL, este un instrument perfect pentru a ne impartasi reciproc, experienta de viata, si....chiar daca multi, ar fi tentati sa rada, se poate intampla ca un banal comentariu citit pe un blog, ulterior.....sa te ajute intr-un anumit moment al vietii, cand....trebuie sa faci o alegere, si.....aducandu-ti aminte de ceea ce ai citit candva (de multe ori poate fi aceeasi situatie).....iti este mult mai usor sa iei decizia corecta.

Cu totii, gresim urias in viata, facem gafe, avem momente cand suntem rai, dar si buni, suntem duri dar si slabi, samd.

Important, este...sa stim a invata, din fiecare lucru pe care-l traim, sa incercam pe cat posibil, sa facem macar un strop de bine, acolo unde putem.

Deasemenea, important este sa stim sa ne respectam reciproc parerea, sa ne "batem" in argumente, si....nu in injurii, pumni si picioare, sa stim sa cedam argumentului convingator, nelasand orgoliul sa ne conduca viata.

Evident ca toate aceste lucruri, le-am invatat in timp, dupa destule suturi in fund pe care viata mi le-a dat, in momente in care, credeam ca sunt "lupul" smecher.

Nu stiu daca ati observat, insa....majoritatea oamenilor, tind sa-si nege trecutul, atunci cand nu este prea "roz", fac orice sa-si ascunda greselile facute, afiseaza o atitudine total falsa, incapatanandu-se, sa para altceva decat ceea ce sunt.

La sugestia unei persoane dragi, am intrat si eu pe blogul unei vedete destul de cunoscute (prietena cu acea persoana), sa vad cum scrie.

N-am reusit sa citesc nici macar un comentariu. Sunt destul de trecut prin viata ca sa nu fi observat, ca....acea vedeta, scria fara pic de chef pe acel blog (se cunostea din prescurtari si modul cum erau scrise comentariile), plus ca.....erau "vrajeli" peste "vrajeli".

Citind, am avut aceeasi senzatie ca atunci cand.....ascult la televizor un discurs electoral.

Sau....ca sa fiu mai exact, cum de multe ori, ne este povestit de catre politicieni, despre apetitul lor in a croseta, a sapa, o cosi, a manca de sarbatori in sanul familiei, insa....nicio vorba de averile colosale dobandite, in niciun caz, prin.....crosetat sau....cosit.

Atunci, in mod evident, m-am intrebat:

De ce scrie pe blog, acea distinsa vedeta?

SIMPLU......scrie pe o "platforma" foarte cunoscuta, unde.....ESTE PLATITA.

Calculul este simplu.....o femeie frumoasa si sexy, scrie niste comentarii pe blog (prea putin conteaza ce scrie), iar datorita notorietatii, destule persoane intra sa citeasca.

Administratorii "platformei", castiga de pe urma publicitatii postate si implicit a accesarilor, iar...distinsa vedeta, castiga si ea la randul ei.

FOARTE BINE......NU ESTE NIMIC RAU IN ACEST FAPT, dar......daca tot scrii, macar nu-ti bate joc de inteligenta celor care te citesc.


Personal, scriu de placere, cu toate ca au fost si persoane, care....mi-au spus ca, as fi platit sa scriu.

Insa, cel mai important....am un respect deosebit fata de BLOG, si....implicit, cei ce-mi citesc comentariile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu