...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 7 februarie 2019

NU EXISTA DEPENDENTA DE NICOTINA!

Buna seara, dragii mei!

Am fumat timp de 29 de ani, fara intrerupere, minimum 2 pachete/zi. Mai precis, din decembrie 1989 pana in decembrie 2018 cand am facut infarctul.

Si, bineinteles ca, ERAM 100% CONVINS CA SUNT DEPENDENT DE NICOTINA. Puteam oricand sa mananc DOAR o bucata de paine, un covrigel sau un biscuite, INSA tigarile nu trebuiau sa-mi lipseasca! Mai mult, in toti acei 29 de ani in care am fumat enorm, nici macar o singura data nu s-a intamplat sa incerc a ma lasa de fumat. Nu am incercat, PENTRU CA ERAM SIGUR CA NU POT!

Acum, cand scriu aceste randuri, ma aflu la aproximativ 2 luni distanta de data la care am facut infarctul secondat si de un socant stop cardiac (9 decembrie 2018) si...NU MAI FUMEZ!

Nu numai ca nu mai fumez, DAR NICI NU AM SIMTIT VREODATA NEVOIA SA MAI FUMEZ! Chiar astazi am mers cu un taximetrist care "suda" tigarile, am stat in fata langa el, dar nicio clipa nu am simtit nevoia sa fumez.

Mai mult, am INCA tigari in casa! Sunt cele 2 pachete pe care le-am cumparat dintr-o benzinarie in dimineata zilei de 9 decembrie, cu aproximativ 2 ore inainte de a face infarctul! NICIO CLIPA, IN ACESTE 2 LUNI CARE AU TRECUT, NU MI-A TRECUT PRIN CAP SA MA ATING DE VREO TIGARA.


Ved la televizor reclama la NICORET, care te ajuta sa scapi de dependenta de nicotina!

CREDETI-MA PE CUVANT...NU EXISTA DEPENDENTA DE NICOTINA!!! Pur si simplu, nu exista!

Am auzit de foarte multe ori faptul ca ZAHARUL ar fi mult mai puternic in ceea ce priveste DEPENDENTA, decat nicotina. Dar, niciodata nu am dat crezare!

Daca in aceste 2 luni a trebuit sa ma lupt cu DEPENDENTA, acest lucru nu a avut legatura cu nicotina, CI CU ZAHARUL! Da, mi-a fost destul de greu in a elimina toate sucurile carbogazoase si dulciurile pe care le mancam zilnic, inainte de a face infarctul! (astfel, am si slabit cele 7 kg, fara niciun pic de efort, ajungand la greutatea de 94 kg, cea in care am stat de la 20 de ani pana la vreo 42)

Revenind la dependenta de NICOTINA, m-am tot intrebat de ce nu-mi lipseste GUSTUL TIGARETEI, nici macar atunci cand ii vad pe altii ca fumeaza?

Raspunsul este simplu: nu eram dependent de gustul tigaretei, CI DE EXERCITIUL DE A FUMA. (cu tot ceea ce include acesta)

Daca as fi fost dependent de nicotina (iar, dupa 29 de ani in care am fumat minimum 2 pachete/zi, nu aveam cum sa nU fiu dependent, DACA AR EXISTA ACEASTA DEPENDENTA)...dupa ce am facut infarctul si, implicit, nu am mai fumat, ar fi trebuit sa am niste stari date de sevraj. DAR, JUR CA NU AM AVUT ABSOLUT NICIO STARE CA URMARE A ELIMINARII FUMATULUI!

Ok, poate nu ma credeti pe mine, insa si Busu (de la PRO TV) spune exact acelasi lucru: NICI NU-SI MAI ADUCE AMINTE CA A FUMAT TIMP DE 37 DE ANI!

PS: Asa cum am mai precizat, nu ma veti auzi vreodata sa SFATUIESC pe cineva sa nu mai fumeze, dupa ce eu am fumat timp de 29 de ani, RECUNOSCAND SINCER FAPTUL CA, DACA NU FACEAM INFARCTUL (culmea, precedat si de stopul cardiac care m-a condus pentru cateva minute pe taramul "ingerasilor"), NICIUN ARGUMENT MEDICAL SAU FINANCIAR, NU M-AR FI FACUT SA MA LAS DE FUMAT! Asadar, nu pot fi ipocrit!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu