...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

duminică, 15 iulie 2018

TRAIESTI VIATA, IN FUNCTIE DE CAT DE MULT IUBESTI BANUL.

Buna seara, dragii mei!

Stau pe sezlong, fumez o tigara si scriu. Peste vreo 2 ore voi pleca spre Bucuresti, sperand ca aglomeratia de pe autostrada se va diminua.


Ma tot gandesc la o replica pe care am tot auzit-o in ultimele saptamani, atunci cand diverse persoane aflau ca, DIN NOU, merg la Mamaia:

"Mirciulica, dar, ai descoperit vreo comoara?"

Penibil! Super penibil!

Culmea ironiei o reprezinta faptul ca, genul acesta de replici vin din partea unor persoane (ei si ele), MULT MAI AVUTE DECAT MINE!

De fapt, despre ce avutie se poate vorbi in cazul meu? :))))

INSA, IN CAZUL ACELOR PERSOANE, CHIAR SE POATE VORBI!

Pai, hai sa va fac sa pricepeti cum sta treaba!

Eu, toata viata, am pus pret pe a-mi trai viata!

VOI, din contra! Ati pus pret pe...AVUTIE! Va apucati si va construiti case gigant, de sute de metri patrati (locuibili), in conditiile in care, pentru a duce o viata decenta, spatiul locuibil care va este necesar...

Apoi, hai sa vorbim despre TERENURI. Cati din voi, dupa ce deja aveti o hardughie de casa, v-ati mai cumparat si 1-2 terenuri? Hm....da bine la "imagine". (Bai, ala/aia este smecher/a, sa vezi ce casa are si, in plus, mai are si cateva terenuri)

Sa vorbim si despre...CONTURI? Pai, hai sa o facem! Cati dintre voi aveti orgasm atunci cand va controlati contul si observati ca se "umfla", cu fiecare zi/luna/an care trece?

Ceea ce nu va doriti a constientiza este un mare adevar, grait de catre prietenul meu, Serghei Mizil, care suna cam asa:

SICRIUL NU ARE "BUZUNARE"!!!!

Asa ca, pe lumea cealalta, indiferent cat agonisiti in aceasta lume, nu plecati cu nimic!

Si, ghici ce!

Cei care va vor mosteni banii si imobilele, credeti-ma!!!!....se poate verifica statistic, de cele mai multe ori le pierd, foarte repede, datorita "lipitorilor" cu care sunt cuplati! (asta-i ironia vietii!)

Concluzie!

Mirciulica nu este nabab si nici nu a descoperit vreo comoara! Raportat (financiar) la toti dintre voi, cei care va mirati ca merge atat de des la Mamaia....Mirciulica este un "gandacel".

PS: Imi vine sa rad cand ma gandesc la faptul ca, desi am 45 de ani, niciodata nu am avut...MACAR UN DEPOZIT BANCAR! Doar...credite! :)))

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu