...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 4 august 2017

CINE NE PUNE IN PERICOL GRANITELE TARII???

Buna seara, dragii mei!

Incerc a-mi imagina cum este in Bucuresti daca, aici, la Mamaia, ziua de ieri (vineri) a fost absolut sufocanta.

La mare, chiar si in miezul verii, sa ajungi a simti ca te sufoci si ca nu ai aer sa respiri, este destul de greu, avand in vedere, BRIZA. Ieri, pana la pranz (cand a inceput sa se faca simtita), cel putin eu, nu am putut sta pe plaja. Am recuperat timpul, seara, cand am stat pe plaja, impreuna cu gasca de amici, pana la miezul noptii.

Daca dimineata am ramas in camera, am ales sa citesc presa. Si ce am aflat?

Am aflat ca, Romania, din nou, s-a dat mare la....apa mica. Mai precis, si-a aratat muschii, interzicand survolarea teritoriului national, de catre un avion rusesc (de linie) in care se afla, alaturi de alti simplii pasageri, vicepremierul Rusiei, Dimitri Rogozin. Foarte interesant imi pare faptul ca, alte state est-europene, membre NATO (Polonia, Slovacia si Ungaria), nu au procedat precum Romania.

Pana acum 25 de ani, pupam fundul Maicii Rusii, in toate pozitiile posibile, si nu stiam cum sa ne mai guduram.

Dupa ce, America, ne-a aruncat o farama de atentie, facandu-ne sa ne credem PARTENERI cu ei (cinism maxim), spre deosebire de alte state est-europene, nu stim cum sa ne mai guduram si sa pupam, de data asta, funduletul Unchiului Sam.

Din slugile Rusiei, am ajuns slugile Americii!

Dar, tot SLUGI suntem! Statutul nu s-a schimbat!

Orice "initiativa" traverseaza "oceanul", este "imbratisata" cu mare entuziasm de catre Romania. La orice ora din zi sau din noapte, Romania spune "DA", americanilor!

Umilitor!!!!

Politicienii ne explica de zeci de ani, de ce nu avem spitale (nu mai spun, sa fie si utilate la standarde decente) si de ce ne mor copiii pentru ca nu sunt vaccinati, DAR, in acelasi timp, spunem "DA", cand vine vorba sa achizitionam sistemul american de aparare, "PATRIOT"!!!!

Nu costa mult! Doar 4 MILIARDE DE EURO...

Cine ne ataca, fratilor????? Ce mari pericole ne pasc la granite, incat sa cumparam "Patriot-ul" ???

Daaaaa, stiu! Facem parte dintr-o alianta si, asa cum ne explica "unii" (pana mai ieri, sustinatori fideli a comunismului rusesc), TREBUIE SA DAM DOVADA DE LOIALITATE SI SERIOZITATE, asumandu-ne angajamentele luate..

Ma apuca rasul!

Asadar, desi, niciodata, nu am contat ca forta armata si, implicit, nici dusmani nu am avut (mai ales in ultimii 50 de ani), ne apucam sa cumparam cel mai performant sistem de aparare din lume, aruncand 4 MILIARDE DE EURO, cand nu avem spitale, autostrazi, ogoare irigate samd...

Bai, buna treaba!

Bineinteles, DOAR O PARERE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu