...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

joi, 2 februarie 2017

IAR NE-AM SATURAT DE HOTI?

Buna seara, dragii mei!

Ce bine, ca am imbatranit! Ce bine, ca nu ma mai "infig"! Oare, am devenit mai intelept?

Urmaresc (ca tot omu') evenimentele din Bucuresti si din tara. Foarte complicata situatia! Si imi doresc din inima sa ramana DOAR...complicata.

Privesc zecile de mii de TINERI, care se aduna, seara de seara, in PIATA VICTORIEI. Nu spun, nici ca este bine, nici ca este rau, pentru faptul ca se afla acolo. Si veti intelege, de ce spun acest lucru...

VICTOR CIORBEA.


Da! Cel cu "luminita de la capatul tunelului"...prin anii '96-'97. In prezent, este mare "boss" in sistem, si n-am vazut sa aiba vreo problema cu...fostii sai INAMICI POLITICI.

Cu siguranta ca, la fel ca si profesorul "INVINS DE CATRE SISTEM", si domnul Ciorbea a uitat ca, pentru a ajunge (acum doua decenii) sa ocupe scaunul cel mai "inalt" al Palatului din Piata Victoriei, PUSTI NAIVI SI CREDULI (precum eram eu, acum 20 de ani), nu numai ca si-au petrecut zeci de seri pe la mitingurile din anii '90 (imediat dupa...ok! s-o numim "revolutie"), dar la acea vreme, cand sutele de mii de muncitori, INCA, mai strigau "Nu ne vindem tara!", iar a purta in portofel o poza cu Ratiu sau Campeanu, era dovada certa a faptului ca esti un "dusman al poporului"....PRIN CREZUL LOR IN LIBERALISM SI "DREAPTA", si-au facut si foarte multi dusmani, desigur, in randurile celor care, atunci, sustineau cu indarjire "trandafirul" si-i sorbeau cuvintele raposatului "tribun".

Precum, domnul Ciorbea, au fost multi! Prea multi!

Astazi, dupa aproape 30 de ani de DEMOCRATIE, din "strada", se aude strigandu-se cu disperare: NE-AM SATURAT DE HOTI!

Pai, cine a GIRAT acest carnaval al imbogatirii fara just temei???

Ok, am inteles! "Stanga" este plina de derbedei si hoti! Dar intreb:

CUMVA, "DREAPTA", ESTE MAI BREAZA?

Din pacate, nu! Ne-a dovedit-o cu varf si indesat!

Priviti in jur, la ceea ce se intampla! Ma intrebam zilele acestea, UNDE ESTE "VOCEA" FOSTULUI PRESEDINTE, atat de vocal pana acum?

Unde este "vocea" celei mai celebre "BLONDE" a Romaniei, care pana acum vreo cativa ani, ne bombarda cu sloganuri justitiare?

Tacere totala! Curios, nu?

Pai, puneti-va mintea la contributie, coroborati anumite "situatii" de noile reglementari in materie de Cod Penal si....BINGO!

Chiar, nu vedeti nimic? Chiar, nu vedeti ca, spre exemplu, pentru unii, DNA-ul a fost una dintre cele mai respectabile institutii pana cand...A LUAT IN CATARE "PRIETENII"? Iar, din acel moment, brusc, a devenit cea mai culpabila si abuziva institutie a statului!

Ma intreb: In prezent, oare, cati politicieni de "DREAPTA" stau in genunchi, cu icoana in mana, rugandu-se pentru SANATATATEA SI PUTEREA DOMNULUI CU "MUSTATA"?

Indraznesc sa apreciez: MULTI!

In alta ordine de idei, v-ati intrebat, vreodata, cum este posibil ca un MINISTRU sa fie remumerat cu vreo 4.000 lei, avand in vedere ca, potrivit CV-ului, este un ireprosabil profesionist?

Pai, care ar fi rationamentul pentru care, un tert, posesor al unui CV impresionant si care a excelat profesional intr-un domeniu "privat", alege sa renunte la un salariu de vreo 5-6 ori mai mare decat cel de ministru? Acel om, nu are copii? Nu are nevasta? Nu are amanta? Nu are credite? Brusc, nu-i mai plac hainele si masinile scumpe, sau vacantele luxoase?

Sa fim seriosi!

Daca nu ma insel (sper sa nu vorbesc prostii), exista o doamna ministru sau secretar de stat, care a mentionat in declaratia de avere faptul ca, pana in 2021 trebuie sa achite un imprumut de 60.000 euro unei persoane fizice, in conditiile in care, salariul distinsei doamne este de cateva mii de lei!

Scuzati-ma! Poate nu mai cunosc eu MATEMATICA...dar jur ca nu-mi iese la calcul, cum va reusi achitarea sumei de 60.000 euro pana in anul 2021.

Pastrand retorica...raposatul Adamescu! Avere: peste 700 milioane euro, obtinuta, bineinteles, CINSTIT, in 25 de ani de activitate in mediul privat!

Fiul raposatului (desi, pe numele lui, exista un mandat international de arestare), cu ajutorul televiziunilor, ameninta, de la Londra, ca va da STATUL IN JUDECATA, pentru ca i-a bagat tatal in puscarie, NEVINOVAT, iar in final, l-a ucis!

Apoi, hai sa ne intrebam, ce s-ar fi intamplat cu raposatul Dinu Patriciu daca, cu putina vreme inaintea declansarii operatiunii de "curatare", nu ar fi aflat ca este bolnav foarte grav si nu ar fi murit? Averea? Hm...vreo 2 miliarde!

Pentru restul...fiecare are un "creier" functional!

Cine a girat acest "carnaval" al imbogatirii fara just temei, timp de aproape 3 decenii?

Nu cumva, noi, cu totii?

Si, atunci? De ce, ne mai miram? Mereu am gasit sperante in VORBELE SI PROMISIUNILE DIN CAMPANIA ELECTORALA! Si mereu, nu s-a schimbat nimic, in afara "procentului" din...OSUL DE ROS!

"BANUL", UNESTE! Si o face al naibii de bine!

SA NU UITATI ASTA, INAINTE DE A VA PETRECE TINERETEA PE LA MITINGURI!

Eu, am trait-o!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu