...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

miercuri, 16 septembrie 2015

SI ACUM, "CREIERE SPALATE" CE SUNTETI, VA MAI SIMTITI..."CHARLIE"?

Buna ziua dragii mei!

Va mai aduceti aminte zecile de mii de CREIERE SPALATE ce marsaluiau prin toata Europa cu sloganul JE SUIS CHARLIE?


Eu imi aduc perfect aminte. Se petrecea la inceputul anului dupa uciderea ziaristilor de la revista satirica (ce gluma proasta) CHARLIE HEBDO.

Contrar opiniei generale (mai ales pe facebook, unde din fericire, eu nu am cont), atunci, la inceputul anului, subsemnatul scria un comentariu pe blog intitulat "Eu, chiar nu ma simt un...Charlie". (15.01.2015...vezi arhiva blogului)

Astazi, fara a avea o placere, as vrea sa-i intreb pe cei ce promovam la inceputul anului sloganul "Je suis Charlie", manifestandu-si, totodata, consternarea fata uciderea ziaristilor de la Charlie Hebdo....daca si in prezent se simt "CHARLIE"???

Stiti voi, "CREIERE SPALATE", ce reprezinta pozele de mai jos?



Hai sa va lamuresc! Este ultima caricatura publicata de Charlie Hebdo. Cine este (in viziunea caricaturii) copilasul mort de pe plaja??? Mda, "creiere spalate" (usor de manipulat), este vorba de Aylan Kurdi, copilasul sirian in varsta de 3 anisori, inecat in Marea Egee sub ochii ingroziti ai tatalui sau, dupa scufundarea unei ambarcatiuni cu imigranti, si adus de ape pe o plaja din Turcia.

"CREIERE SPALATE", CARE VA LASATI MANIPULATI PRECUM VITELE, hai sa vedem DRAMA care a fost caricaturizata de cei pe care ii plangeati voi la inceputul anului!


Am spus-o de nenumarate ori ca, NICIODATA MAI MULT DECAT ACUM, populatia batranului continent nu a fost mai indobitocita! Va lasati manipulati de maidanul ucrainian, de ziaristii ucisi de la Charlie Habdo, de oroarea crizei refugiatilor....DAR NICIO CLIPA, RETARDATILOR, nu va ganditi ca totul poate face parte dintr-o regie foarte bine pusa in scena pentru izbucnirea unui conflict planetar, ce cu siguranta va conduce la restabilirea unei noi ordini mondiale.

Stiu, stiu, stiu, sunt doar un cretin care cred in TEORIA CONSPIRATIEI. Dar nu vi se pare nimic curios ca, in ciuda faptului ca ni se vorbeste de un mapamond al prieteniei fara frontiere, in realitate...toata lumea isi pregateste armele.

Hai sa va mai spun ceva "CREIERE SPALATE" ce sunteti, si care ati afisat la inceput de an pancarde cu "Je suis Charlie"!

CREDETI CA ESTE DOAR O INTAMPLARE FAPTUL CA, ASTAZI, CAND IN EUROPA AU INTRAT FARA CONTROL ZECI DE MII DE MUSULMANI, REVISTA CHARLIE HEBDO, intr-un mod absolut abject a intors cutitul in rana imigrantilor, parte din ei care si-au pierdut copiii pe mare in incercarea disperata de a ajunge pe batranul continent???

Eu va spun ca...nu! Iar daca peste putina vreme, Europa, dar mai ales Franta, va fi zguduita de atentate...fireste, vina va fi data pe imigrantii care, au razbunat caricatura cu baietelul inecat!

Ce convenabil! Pentru ca asta ar putea legitima Franta sa intervina cu trupe terestre in anumite zone. (nu intru in detalii, dar cunoscatorii stiu la ce ma refer)

Inchei cu o intrebare pentru cei ce si-au pus in "piept" la inceputul anului "Je suis Charlie"...SI ACUM, CREIERE SPALATE, VA MAI SIMTITI "CHARLIE"???

Iar daca raspunsul este AFIRMATIV, sa nu mai vorbiti in viata voastra de Hitler! Pentru ca sunteti mai rau ca el!

SA RAZI DE UN COPILAS DE 3 ANI, CE SI-A GASIT SFARSITUL INECAT SUB OCHII TATALUI SAU, CE INCERCA SA-L DUCA DEPARTE DE "IADUL" INSTAURAT TOT DE MARILE PUTERI ALE LUMII...IMI PARE CEA MAI MARE BLASFEMIE CU PUTINTA!

Rusine!!!!!!

P.S. Evident ca cei care au macar un gram de minte in cap, realizeaza ca scursurile de ziaristi care activeaza la Charlie Hebdo...NU SUNT DE CAPUL LOR...ci publica doar ceea ce li se ordona (fara a intra in detalii), insa pericolul il reprezinta imensa gloata de RETARDATI din toata Europa, care se lasa manipulati precum vitele!

Bineinteles, DOAR O PARERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu