...

...

...

...

.

ATENTIE!!! Din motive pe care nu le cunosc, dar le pot banui avand in vedere anumite pareri exprimate pe acest blog, mai ales in ultimul an si jumatate, PROBABIL, CINEVA PRICEPUT a reusit sa-mi anuleze sectiunea care permitea cititorilor sa se aboneze (gratuit) prin e-mail la blogul meu, iar, in plus, a reusit sa anuleze toate setarile unor cititori care primeau pe e-mail continut atunci cand postam ceva pe blog! Acest lucru l-am aflat zilele trecute, absolut intamplator, de la o cititoare (care m-a intrebat de ce nu mai scriu pe blog, pentru ca nu a mai primit prin e-mail nicio notificare de la blogul meu de peste 1 an de zile) motiv pentru care fac urmatorul anunt: CINE DORESTE SA PRIMEADCA PE E-MAIL (bineinteles, gratuit) CONTINUTUL POSTARILOR MELE, VA FI NEVOIT SA-MI SCRIE PE ADRESA DE E-MAIL mirciulica232@yahoo.com CA DORESTE ACEST LUCRU, IAR EU II VOI FACE O INVITATIE PRIN E-MAIL. Altfel, nu se poate (am verificat), pentru ca...cineva priceput a avut grija sa nu se poata! :)))

.

.

vineri, 24 iulie 2015

CINE MA IMPRUMUTA CU 90 MILIOANE DE EURO?

Buna ziua dragii mei!

Daca acum 2 zile, in premiera, am scris un comentariu pe blog utilizand telefonul, si am vazut ca n-a fost deloc greu, ci din contra, chiar mai usor decat atunci cand conectam tastatura la tableta, acum, la pranz (ora 1:30), aflandu-ma inca pe plaja, sub umbrela, si "mangaiat" de briza marii, m-am gandit sa "recidivez".

Aseara, in cadrul emisiunii moderate de Rares Bogdan (Jocuri de Putere), am auzit o declaratie care, IN CAZUL IN CARE ESTE ADEVARATA, poate candida cu usurinta la STIREA ANULUI!

Probabil, majoritatea dintre voi a auzit de SEBASTIAN GHITA! Aparut parca de nicaieri acum cativa ani, mai intai, in anturajul conducerii PSD, iar ulterior, "uns" intr-o functie de conducere, distinsul politician AR FI IMPRUMUTAT UN PRIETEN CU SUMA DE...ATENTIE MARE!!!...90 MILIOANE DE EURO!!!


Dragilor! Repet! Asta am auzit in emisiunea "Jocuri de Putere"! Daca este o minciuna, inseamna ca mint si eu, dar daca este adevarat...simt nevoia sa comentez un pic!

La REVOLUTIE (in fine, mult mai corect, evenimentele din 1989) aveam 16 ani si, imi aduc perfect aminte ca, in sumedenia de acuze care au dus la EXECUTAREA LUI CEAUSESCU, era si...subminarea economiei nationale!

Fireste, fara a acuza, pun o intrebare:

CUM POATE UN TANAR DE VARSTA MEA (in jur de 42-43 ani) SA AIBA ATATIA BANI, INCAT SA POATA IMPRUMUTA PE CINEVA CU 90 MILIOANE DE EURO???

Fratilor, poate cei mai tineri nu au de unde sti, insa acum vreo 15 ani...ATENTIE!!!...Romania, ca stat, astepta cu nerabdare, eliberarea unei "transe" in jur de vreo 100 de milioane de dolari (atunci nu era inca moneda euro) de catre FMI, in caz contrar, pensiile si salariile riscand sa nu poata fi platite!

Am subliniat acest episod, doar pentru a arata, despre ce suma URIASA declara cu nonsalata domnul Sebastian Ghita ca ar fi imprumutat-o!

Si, daca in emisiunea "Jocuri de Putere" nu s-a mintit, se pare ca distinsul politician s-a mai si ratoit, de genul: "Care-i problema??? Sunt banii mei! Fac ce vreau cu ei!".

Pe cuvantu' tau domnu' Ghita?

Imi aduc aminte ca in facultate am avut un profesor de MATEMATICA FINANCIARA (Purcaru), care ne-a spus inca din anii '93-'94 ca, nicio afacere LICITA nu poate genera ZECI DE MILIOANE DE DOLARI (asa era atunci) intr-o perioada de cativa ani! Inclusiv vestitele familii evreiesti, care azi au averi uriase, au facut AVERILE de-a lungul catorva generatii, ceea ce in ani...inseamna spre un SECOL!

Noi, romanii, insa...suntem mai priceputi in afaceri decat cei mai priceputi din lume! (evreii) Noi, sfidand orice calcul al matematicii financiare, am reusit sa zamislim MULTIMILIONARI (a se citi...cu sute de milioane) in numai cativa ani!

Asa se pare ca este si cazul domnului Sebastian Ghita!

Nu, domnule Ghita! Traiesti intr-o imensa eroare! ACEIA NU SUNT BANII TAI, CU CARE POTI FACE CE DORESTI!

Acele zeci de milioane de euro, despre care, cu o INSOLENTA absolut incredibila, declari ca au constituit un imprumut acordat unui "tert"...SUNT BANII POPORULUI!

Stiu! Cretinii vor putea spune ca suna...COMUNIST! Dar v-o spune cineva care, de cand s-a nascut a fost crescut in spirit ANTICOMUNIST!

Nu este doar un slogan! Ci un adevar irefutabil! Acele zeci de milioane de euro...SUNT BANII POPORULUI! Tehnic vorbind, din bugetul STATULUI, stat cu care, aproape sigur, si firma/firmele domnului Sebastian Ghita au facut afaceri!

Dar nu este de vina domnului Ghita! Cum dealtfel, nu sunt de vina nici ceilalti MULTIMILIONARI din celelalte partide politice (pdl, pnl, pc samd)...ci "turma" nesfarsita de CRETINI care, din 4 in 4 ani, se napustesc sa VOTEZE!

Unii se vand pe un kg de faina si 2 kg de zahar, altii pe o hartie de 50 lei! (potrivit relatarilor din mass-media) Altii pun stampila cand pe unii, cand pe altii, nerealizand ca toti sunt o apa si un pamant!

Fara cretinitatea MAJORITATII electoratului romanesc, acesti MONSTRI n-ar fi putut exista! (indiferent de culoarea politica)

Bineinteles, DOAR O PARERE!

P.S. Cine ma imprumuta si pe mine cu 90 de milioane de euro? Domnu' Ghita...ce spui?

Un comentariu:

  1. Asa mestere, "vorbeste-le, vorbeste-le", cum zice coana Leana la sfarsitul melodiei.
    http://www.youtube.com/watch?v=cnQMOPyAPMQ

    Orice drojdie poate deveni inactiva prin fierbere.
    Cine le aprinde focul?

    RăspundețiȘtergere